تولید کننده سرامیک آشپزخانه سنتی

تولید کننده سرامیک آشپزخانه سنتی، نقش مهمی در تولید و توزیع این محصول در بازار مصرف دارد. با توجه به علاقه بسیاری از مردم ایران به استفاده از هنر اصیل و سنتی و تلفیق آن با سبک زندگی مدرن، تولید کنندگان سرامیک سنتی این امکان را فراهم کرده اند که از محبوبترین و زیباترین طرح های سرامیک سنتی در نماسازی قسمت های مختلف منازل مثل آشپزخانه استفاده شود. و در همین راستا محصولات خود را با قیمت ارزان و کیفیت مناسب در معرض فروش قرار داده اند.

تولید کننده سرامیک آشپزخانه سنتی

چند مدل سرامیک آشپزخانه سنتی

چند مدل سرامیک آشپزخانه سنتی در گذشته سبک زندگی مردم به گونه ای بود که آشپزخانه معمولا در قسمتی مجزا از اتاق های دیگر قرار داشت و چون فقط بانوی خانه با آن سر و کار داشت اهمیت زیادی به تزیینات آن داده نمی‌شد، اما در حال حاضر با توجه به پیوستگی فضای آشپزخانه با اتاق های منزل و در معرض دید بودن، توجه زیادی به زیبایی و هماهنگی آن با سایر بخش های خانه می‌شود.

یکی از مهمترین اجزای به کار رفته در آشپزخانه که در نمای کلی آن تاثیر بسزایی دارد، سرامیک به کار رفته در فضای بین کابینت ها و دیوارهای آشپزخانه است. در حال حاضر مدل های بسیار متنوعی از سرامیک برای این منظور تولید و به کار گرفته می‌شود، سرامیک آشپزخانه سنتی یکی از این نوع سرامیک هاست که طرفداران بسیاری دارد.

کاشی های با طرح های اسلیمی، گل و مرغ و استفاده از رنگ آبی فیروزه ی که در گذشته، بیشتر در بناهای تاریخی و مذهبی به کار می رفت، امروزه با خلاقیت طراحان معماری داخلی، تبدیل به بخشی از نمای داخلی منازل و خصوصا آشپزخانه ها شده است. این طرح ها را هم می‌توان به صورت مجزا روی هر کاشی استفاده کرد و هم امکان قرار دادن قطعات کاشی مثل تکه های پازل در کنار هم و تکمیل یک طرح بزرگتر وجود دارد.

بسیاری از مردم کشور ما بواسطه ی علاقه و احترامی که نسبت به فرهنگ و هنر این سرزمین دارند، با استفاده از کاشی های سنتی در فضای خانه و آشپزخانه، علاوه بر استفاده از زیبایی های بصری این کاشی ها، سعی در احیای هنر کاشی کاری سنتی ایرانی دارند که قدمتی چند صد ساله دارد.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرامیک آشپزخانه

عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرامیک آشپزخانه قیمت سرامیک آشپزخانه نیز مانند سایر مصالح ساختمانی، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد.

  • نوع مواد اولیه به کار رفته در کاشی در قیمت نهایی آن بسیار موثر است، زیرا برخی از کاشی ها را با مواد بازیافتی تولید می کنند و برخی دیگر را با مواد درجه یک معدنی، بدون شک سرامیک ساخته شده از مواد مرغوب قیمت بیشتری دارد.
  • ساده یا طرح دار بودن سرامیک می تواند یکی دیگر از عوامل تعیین قیمت آن باشد، کاشی های طرح دار مثل سرامیک سنتی، به علت استفاده از طرح و رنگ بیشتر، و صرف وقت و هزینه بیشتر برای تولید،هزینه بالاتری دارند.
  • اینکه سرامیک مخصوص کف باشد یا دیوار نیز می‌تواند باعث تفاوت قیمت آن باشد،سرامیک کف نیاز به طراحی و نماسازی ویژه ای نداشته و ارزان تر است.
  • سرامیک را با توجه به میزان پخت در مراحل تولید، می توان از لحاظ کیفی درجه بندی نمود. کاشی های که پخت بیشتری داشته باشند از کیفیت بالاتر و در نتیجه قیمت بالاتری برخوردارند.

پخش سرامیک آشپزخانه سنتی ارزان

پخش سرامیک آشپزخانه سنتی ارزان توزیع کننده سرامیک آشپزخانه سنتی، برای خدمت رسانی بیشتر به مشتریان و علاقمندان فرهنگ وهنر اصیل ایرانی، محصولات خود را به طور مستقیم و به صورت عمده عرضه کرده است. پخش سرامیک آشپزخانه به صورت غیر حضوری و آنلاین، باعث حذف بسیاری از هزینه های غیر ضروری برای خریداران و در نتیجه خرید کاشی با قیمت بسیار مناسب شده است.

سرامیک سنتی ارزان از لحاظ سطح کیفی، تمامی استانداردهای لازم را داراست و ارزان بودن آن به هیچ عنوان منافاتی با کیفیت و مرغوبیت آن ندارد. مشتریان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه‌ی ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها و… با مشاور فروش این مجموعه در ارتباط باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما