تولید کننده کاشی دیواری چسبی

برای ساخت یک خانه علاوه بر مصالح مورد نیاز و ضروری برای بنا کردن یک ساختمان، کاشی و سرامیک نیز یکی از جدا نشدنی ترین عضو این مصالح می باشد.
می دانیم که استفاده از کاشی در ساخت یک بنا علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، مزیت هایی را به دنبال دارد که می‌توان به تمیز نگه داشتن آن محیط و سالم ماندن مصالح استفاده شده در لایه های زیرین اشاره کرد.
امروزه استفاده از کاشی دیواری چسبی یکی از روش های پر طرفدار در بین سازنده ها شده است، که یکی از مزیت های مهم آن نصب راحت می باشد.

تولید کننده کاشی دیواری چسبی

مشخصات کاشی دیواری چسبی درجه یک

مشخصات کاشی دیواری چسبی درجه یک استفاده از کاشی در ساخت یک بنا مزیت های زیادی را به همراه دارد که اگر از کاشی درجه یک و با کیفیت استفاده شود تاثیر بیشتری بر این مزیت ها دارد. انواع کاشی دیواری مختلفی وجود دارد که به صورت چسبی و یا همراه با ملات بر روی سطح کار می شوند، که همان طور که می دانیم استفاده از کاشی دیواری چسبی بسیار راحت بوده و مزیت هایی را به همراه دارد، زیرا این نوع کاشی دارای خصوصیات بهتری نسبت به دیگر کاشی ها هستند، که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.
مشخصه های مهم کاشی دیواری چسبی:
1: عدم جذب آب بسیار قوی می باشد که می تواند یک عایق رطوبتی مطمئن برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی ها باشد،
2: از دیگر مشخصه های این کاشی می شود به مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربه و نوسانات سرما و گرما اشاره کرد که این امر موجب جلوگیری از شکستن و یا ترک خوردن کاشی می شود،
3: از دیگر خصوصیت این کاشی می شود به نصب راحت آن به گونه‌ ای که بر روی هر سطح با هر ملاقاتی قابل اجرا است اشاره کرد، و در سازه هایی که قدیمی هستند و نیاز به بازسازی دارند نیاز به کندن کاشی های قدیمی نمی باشد و با استفاده از کاشی دیواری چسبی می شود به راحتی فضای مانند آشپزخانه و سرویس بهداشتی را بازسازی کرد،
4: برای نصب آن نیاز به تخصص در این زمینه نمی باشد که این خود یک مزیت بسیار منحصر می باشد و در کاهش دادن هزینه های ساخت و بازسازی بسیار موثر است.

انواع مدل کاشی دیواری چسبی

انواع مدل کاشی دیواری چسبی ساخت و یا بازسازی یک بنا همیشه دشواری های خود را دارد، نصب کاشی آشپزخانه و سرویس بهداشتی نیز یکی از کارهای وقت گیر و سخت در ساخت یک سازه می باشد. کارخانجات تولید کاشی و سرامیک با راه اندازی خط تولید کاشی دیواری چسبی، توانستند به اندازه زیادی سختی این مرحله ر کاهش دهند. این کاشی ها که به نسبت کاشی های معمولی وزن کمتری دارند، به راحتی با چسب بر روی هر سطحی چسبانده می شوند، بدون اینکه بعد از گذشته مدت طولانی چسب آن شل شود و یا کاشی ها جدا شوند.
کاشی های دیواری چسبی انواع مختلفی دارند، چند نمونه از آنها را نام می بریم: کاشی دیواری چسبی بین کابینتی، کاشی چسبی سرویس بهداشتی، کاشی چسبی آشپزخانه و سرامیک های چسبی کف سرویس بهداشتی، آشپزخانه، اتاق خواب ها و …..
تنوع موجود در کاشی دیواری چسبی موجب شده تا همه افراد با سلیقه های متفاوت بتوانند محصولی را که در نظر دارند انتخاب کنند و به مرحله اجرا برساند و از نتیجه کار رضایت داشته باشند.

سفارش کاشی دیواری چسبی عمده

سفارش کاشی دیواری چسبی عمده برای تهیه و سفارش کاشی دیواری می‌توانید به تمامی مراکز فروش کاشی و سرامیک، که نمایندگی کارخانجات تولید این محصول را دارند و در حال فعالیت هستند مراجعه فرمایید و محصول مورد نظر خود را با کمک مشاوران حاذقی که در این زمینه فعالیت دارند تهیه فرمایید.
همچنین می توانید برای تهیه کاشی چسبی به صورت عمده و فروش آن در محل کسب خود، به طور مستقیم به دفاتر فروش کارخانه های در حال فعالیت مراجعه فرمایید و محصول مورد نظر را با کیفیت و مرغوبیت بالا و همچنین قیمتی مناسب تهیه فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما