خرید سرامیک استخری سفید با ارسال در کوتاه ترین زمان

شرکت بازرگانی ما مرکز خرید سرامیک استخری سفید با ارسال در کوتاه ترین زمان ممکن و بهترین قیمت است که توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید سرامیک استخری سفید با ارسال در کوتاه ترین زمان

سرامیک استخری سفید

سرامیک استخری سفید

هنگامی که برای خرید سرامیک به مراکز عرضه کننده مراجعه می‌کنیم با انواع و اقسام سرامیک های مختلف مواجه می‌شویم که هر کدام دارای کاربرد های منحصر به فرد همراه با قیمت های متفاوتی می باشد بنابراین باید در هنگام خرید نوع کاربری خود را به دقت تعیین کنید و سپس اقدام به خرید نمایید تا بتوانید محصولی را متناسب با نیاز خود تهیه کنیم و از آن استفاده نماییم.

یکی از انواع سرامیک هایی که در بازار قابل عرضه می باشد سرامیک های استخری می باشد این سرامیک ها همان طور که از نامش پیداست بیشتر در مراکزی مانند استخر ها و حوض ها قابل استفاده می باشد.

آشنایی با برخی از ویژگی های سرامیک های استخری:

  1. سرامیک های استخری در مقابل وجود و آب مقاومت بالایی دارد و از این رو می تواند عمر طولانی داشته باشد.
  2. بافت سرامیک های استخری به نحوی است که در مقابل مواد اسیدی و بازی مقاومت خوبی دارد و دچار کدری در رنگ و افت کیفیت نمی شود.
  3. سرامیک های استخری در صورت کثیفی به راحتی و با هرگونه مواد شوینده‌ی قابل تمیز شدن می باشد.
  4. این گونه سرامیک های در هنگامی که خیس می شود فرد را دچار لغزش نمی کند بنابراین قابل استفاده در مراکزی مانند استخر ها می باشد.
  5. سرامیک استخری در مقابل شرایط مختلف جوی مانند سرما و گرما و انقباض و انبساط هوا مقاومت خوبی دارد و کاشی دچار شکستگی نمی شود.
  6. و …

همانطور که گفتیم سرامیک و کاشی های استخری دارای تنوع زیادی هستند که می‌توانند در هنگام خرید با توجه به نوع کاربری آن مورد نظر را انتخاب کنید در این قسمت به معرفی این سرامیک ها می پردازیم:

  • سرامیک های استخری با جنس سرامیک: این نوع از سرامیک ها معمولاً برای استخر هایی که دارای طراحی با شکل نامتقارن بوده و از جنس بتن پوششی ساخته می گردد قابل استفاده میباشد این سرامیک ها دارای لعاب بسیار خوبی بوده و استحکام زیادی هم دارد.
  • سرامیک های استخری از جنس شیشه ای: این نوع سرامیک ها دارای لعاب شیشه ای می باشد و نسبت به سایر سرامیک های استخری دیگر دارای دارای براقیت بیشتری می باشد جهت پوشش دیوارهای استخر قابل استفاده می باشد تا از لغزش فرد جلوگیری کند.
  • سرامیک های استخری پرسلانی: نمونه سرامیک ها جزو پرطرفدارترین سرامیک های استخری است که از ترکیب خاک رس، ماسه ریز و فلدسپات ساخته می شود، سرامیک های استخری پرسلانی در کوره های با درجه حرارت بسیار بالا تولید می شود بنابراین مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد.
  • سرامیک های استخری با سنگ طبیعی: دارای دوام و استحکام بالایی بوده و تمیز کردن آنها بسیار راحت می باشد که با سنگ های طبیعی تولید می‌شود ظرافت و زیبایی چشم نوازی دارد.
  • سرامیک های استخری موزاییکی: اینگونه سرامیک ها از موادی مانند پرسلان، شیشه و سنگ ساخته می‌شود و معمولاً دارای طراحی با شکل قالب های کوچک است.
  • و …

سرامیک های استخری سفید جزو یکی از پر فروش ترین سرامیک های استخری است که این سرامیک را هم می توانیم به صورت تک رنگ سفید استفاده کنیم و هم آن را با سایر رنگ‌های دیگر مانند رنگ آبی ترکیب کنیم و در کنار هم نصب نماییم، سرامیک های سفید رنگ را می توانیم در محیط هایی مانند استخرها و وان حمام استفاده کنیم و از زیبایی آن لذت ببریم.

سرامیک های استخری را هم با ملات می توانیم در جای خود بچسبانیم و هم به کمک چسب پلیمری این کار امکان پذیر است، این چسب های دوام بسیار بالایی دارد و بر روی همه سطوح قابل بازسازی می باشد، کار کردن با این چسب ها بسیار راحت بوده و می توانیم از آن در محیط‌هایی مانند جکوزی و سونا هم استفاده کنیم خوب است که بدانید این گونه چسب ها جزو چسب های سمی محسوب نمی‌شود و در استخرهای پرورش ماهی هم می توانیم از آن استفاده کنیم.

سرامیک استخری سبز

سرامیک استخری سبز

سرامیک های استخری سبز رنگ هم در مراکز مختلف مانند استخر ها قابل نصب می باشد و نمای جالبی به فضا می‌دهد این سرامیک ها چنانچه از مواد اولیه با کیفیت ساخته شود می تواند عمر طولانی مدت مابین حدود ۱۵ تا ۲۰ سال داشته باشد و دیگر نیازی نیست که زود به زود سرامیک های استخر را تعویض کنیم.

خوب است بدانید سرامیک های استخری توسط تولیدکنندگان با آبکاری مخصوص و ویژه ای تولید می شود از این رو این سرامیک ها با سایر سرامیک های دیگر تفاوت داشته و برای نصب در استخر می تواند خیلی مناسب باشد با توجه به اینکه برخی از استخرها روباز و برخی سر بسته هستند آبکاری اینگونه سرامیک ها به نحوی است که حتی با تابش مستقیم نور آفتاب هم کیفیت لعاب سرامیک افت کیفیت نمی کند.

بهتر است که قبل از اقدام به خرید سرامیک های استخری با ویژگی های یک سرامیک با کیفیت آشنا باشید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته و از سرامیک های خریداری شده برای طولانی مدت به راحتی استفاده کنید، به برخی از فاکتورهای مهم که باید در هنگام انتخاب سرامیک استخری به آن توجه کنیم در این بخش اشاره می نماییم:

  • سرامیکی را خریداری کنید که عایق رطوبتی باشد و رطوبتی را تا حد امکان جذب نکند که علت این قضیه بستگی به کیفیت لعابکاری سرامیک می دارد.
  • سرامیک های استخری را خریداری کنید که اگر قرار باشد در مناطق سردسیر هم نصب شود در فصل سرد سال حتی با یخ زدگی آب هم دچار افت کیفیت و شکستگی نشود.
  • با توجه به تنوع طرح و رنگ سرامیک استخری می توانید رنگبندی و طرح آن را با سایر تجهیزات دیگر استخر ست کنید.
  • در هنگام خرید به سراغ سرامیک هایی بروید که از مواد اولیه با کیفیت تولید شده باشد در این صورت استحکام سرامیک افزایش می یابد.
  • بهتر است این سرامیک ها را از برند های معتبر و شناخته شده خریداری کنید تا بتوانید محصولی با کیفیت را تهیه نمایید.
  • و …

در سالهای اخیر کشور ما هم توانسته است به عنوان یکی از کشورهای مطرح در زمینه تولید انواع و اقسام کاشی و سرامیک قرار بگیرد و محصولات با کیفیتی را تولید کند خوب است که بدانید شرکت ما هم در این زمینه فعالیت داشته و توانسته است محصولات به روز و با کیفیتی را روانه بازارهای داخلی و خارجی کند و نیاز خریداران را مرتفع سازد.

این قضیه را به خاطر بسپارید که شما باید علاوه بر آنکه محصولی درجه یک را خریداری کنید باید حتما به نحوه نصب آنها هم دقت داشته باشید و از افراد باتجربه و ماهر کمک بگیرید زیرا نصب و آب بندی استخر هم می تواند تاثیر بسزایی در دوام و ماندگاری سرامیک استخری داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما