خرید سرامیک سه بعدی استخر برای پوشش کف و دیوار

سرامیک سه بعدی در طرح ها و جنس های مختلف تولید می شود. خرید سرامیک سه بعدی استخر برای پوشش کف و دیوار بسیار حائز اهمیت می باشد و زیبایی استخر را دو چندان می کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید سرامیک سه بعدی استخر برای پوشش کف و دیوار

سرامیک سه بعدی استخر

سرامیک سه بعدی استخر سرامیک سه بعدی استخر، نوع جدیدی از کاشی و سرامیک است که در سه نوع مختلف در بازار موجود می باشد. کاشی سه بعدی معمولی، کاشی سه بعدی دارای روکش شیشه ای، کاشی سه بعدی با روکش اپوکسی که در بازار موجود است.

سرامیک سه بعدی استخر نوعی از سرامیک می باشد که دارای سطح صافی است اما اگر با فاصله به آن نگاه کنید، سه بعدی و عمق دار به نظر می رسد. طرح های برجسته که روی این نوع کاشی و سرامیک دیده می شود، جذاب هستند.

سرامیک های سه بعدی در انواع طرح ها و نقش های مختلف تولید می شوند و کاربردهای متفاوتی دارند. به عنوان پوشش کف استخر، فرودگاه، رستوران، مترو، مجتمع های تجاری، لابی هتل، همچنین در ساختمان ها در قسمت های مختلف حمام، دستشویی، آشپزخانه، سالن پذیرایی به کارمی روند. تولید این نوع سرامیک، صنعت جدیدی است.

در دکوراسیون داخلی امروزی، استفاده از تصاویر سه بعدی جایگاه ویژه ای دارد. ترسیم تصاویر سه بعدی بر روی سرامیک با روش های مختلف انجام می شود. استفاده از چاپ دیجیتال برای ترسیم تصاویر و یا ایجاد تصاویر با اپوکسی به روش سه پخت، از جمله روش های ترسیم نقوش مختلف بر روی کاشی و سرامیک است.

این سرامیک ها پس از اینکه در کنار یکدیگر قرار گرفتند مانند قطعات یک پازل که تکمیل می گردنند، تصاویری با عمق و ابعاد ایجاد می کنند، که در صورت فاصله گرفتن از آن ها، طرح زیبایشان نمایان می شود.

یکی از نکاتی که برای سازندگان کاشی و سرامیک و همچنین برای معماران حائز اهمیت است، هماهنگی بین اشکال نهایی ایجاد شده روی سرامیک می باشد، به گونه ای که در تصویر نهایی، هیچ مرز انفصالی مشخص نشود.

امروزه با پیشرفت صنعت سرامیک و کاشی، شاهد ایجاد تصاویر زیبای سه بعدی در محیط هایی مانند استخر ها هستیم. تصاویر کار شده در نگاه اول به صورت یک دست و یکپارچه به نظر می رسند و نقاط انفصال تصاویر به خوبی قابل تشخیص نیستند.

سرامیک های سه بعدی انوع مختلفی دارند. نوع اول، سرامیک های معمولی هستند که دارای چاپ دیجیتال می باشند. در واقع یک تصویر سه بعدی با تکنولوژی چاپ و به صورت دیجیتال بر روی این سرامیک ها چاپ شده است.

کیفیت این نوع سرامیک، به جنس و نوع مواد به کار رفته در ساختار سرامیک بستگی دارد و کیفیت تصویر ایجاد شده، به تکنولوژی چاپ به کار رفته وابسته می باشد.

این نوع از سرامیک که دارای تصاویر سه بعدی می باشد، قیمت گران تری نسبت به نوع بدون چاپ و معمولی دارد. در بین سرامیک های سه بعدی هم تفاوت قیمت وجود دارد و هر چقدر کیفیت چاپ و جنس سرامیک بهتر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت.

نوع دوم سرامیک های سه بعدی شبیه دسته اول هستند، تفاوتی که با نوع قبلی دارند در تصاویر ایجاد شده بر روی آن ها است. به جای بهره گیری از چاپ دیجیتال از برچسب های سرامیک یا برچسب های اپوکسی حاوی تصاویر زیبا استفاده می شود.

دسته دوم نسبت به کاشی های با چاپ دیجیتال، زیباتر و با جلوه تر به نظر می آیند و خطای دید در این نوع از سرامیک بیشتر است.

در نوع سوم سرامیک که به بررسی آن می پردازیم، از روکشی شیشه ای برای ایجاد خطای دید و جلوه بیشتر استفاده شده است. قطعا دوام و ماندگاری این نوع از سرامیک بسیار بالا خواهد بود و برای استفاده در اماکن عمومی گزینه مناسبی هستند.

سرامیک با روکش شیشه ای در کنار محاسنی که دارد، معایبی هم دارد و آن لغزنده بودن در مجاورت آب می باشد، به این ترتیب از این سرامیک برای محیط استخر و سرویس بهداشتی و کف آشپزخانه نمی توان استفاده کرد. عیب دیگر این سرامیک قیمت بالای آن است که برای استفاده در حجم بالا مقرون به صرفه نخواهد بود.

خرید سرامیک سه بعدی

خرید سرامیک سه بعدی خرید سرامیک سه بعدی نوع اول که دارای چاپ دیجیتال می باشد، علاوه بر اینکه از لحاظ اقتصادی به صرفه است، برای محیط هایی مانند استخر و سرویس های بهداشتی که محیط هایی مرطوب و لغزنده هستند، انتخاب خوبی است.

بعد از خرید سرامیک، دغدغه ی بعدی چسباندن سرامیک ها در محل خود است، صنعت کاشی و سرامیک با تولید چسب های مرغوب و مخصوص، به مشتریان از بابت نصب سرامیک اطمینان خاطر می دهند.

سرامیک های سه بعدی به گونه ای طراحی شده اند که اگر از فاصله نزدیک به آن ها نگاه کنید، یک سطح صاف با رنگ های جذاب مشاهده خواهید کرد، با فاصله گرفتن از سرامیک، عمق آن نمایان شده و تصاویر زیبا و جذابی با نقش های برجسته می بینید.

طرح ها و نقش های به کار رفته در سرامیک سه بعدی، بسیار متنوع هستند و متناسب با هر سلیقه ای در بازار موجود می باشند. کافی است شما برای خرید سرامیک سه بعدی وقت بگذارید و به جستجو بپردازید.

کاشی های سه بعدی امروزه متناسب با هر ذوق و سلیقه ای ساخته می شوند و برای خرید در دسترس هستند، این سرامیک ها کاربردهای گوناگونی دارند و برای فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، یکی از موارد استفاده از سرامیک سه بعدی برای کف و دیوارهای استخر ها می باشد.

سرامیک های سه بعدی مزایایی دارند که موجب برتری یافتن آن ها نسبت به نوع معمولی شده است. ضد خش بودن سرامیک سه بعدی یک مزیت بسیار بزرگ است، نظافت آسان و سریع سرامیک های سه بعدی، یک پارچه بودن نداشتن مرز و انفصال بین سرامیک ها، سهولت نصب آن ها بر روی دیوار و کف، ثابت ماندن رنگ ها و طرح های روی سرامیک که این فاکتور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

استفاده از سرامیک سه بعدی در کف و دیوار استخر ها، محیط را شاد و مهیج کرده و انرژی خوبی در محیط و روحیه افراد ایجاد می کند. یکی از طرح های سرامیک سه بعدی به کار رفته در استخر، طرح جذاب دلفین و طرح دریایی می باشد که از زیبایی بسیاری برخوردار است.

سالیان سال تنها گزینه ضد آب موجود برای استفاده در کف و دیوارهای محیط هایی مثل استخر و سرویس بهداشتی، کاشی های معمولی بودند، اما امروزه با پیشرفت صنعت و تولید انواع سرامیک و کاشی های سه بعدی، می توان انتخاب بهتری داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما