خرید سرامیک چسبی کف با کیفیت بالا و مزایای استفاده از آن

سرامیک چسبی با طرح های متنوع و مواد اولیه مناسبی تولید شده که کیفیت بالایی هم دارد که منجر به جذب مشتری شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید سرامیک چسبی کف با کیفیت بالا و مزایای استفاده از آن

سرامیک چسبی کف

سرامیک چسبی کف یکی از عناصر اصلی دکوراسیون داخلی خانه که نشان دهنده سلیقه صاحب خانه است، پوشش کف و دیوارها است به طوری که امروزه استفاده از انواع کاشی و سرامیک چسبی کف به دلیل مزایای بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کاشی و سرامیک چسبی نیز در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی با فشار دادن، پختن و سرد کردن مواد اولیه مانند خاک رس، رنگ و سیلیس تهیه می‌شود و از سوی دیگر کاشی و سرامیک به دلیل مقاومت بالا، دوام و طراحی زیبا، برای پوشش قسمت های مختلف خانه مانند آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، راهرو، راه پله و غیره استفاده می شود.

کاشی و سرامیک چسبی از نظر جذب آب و سختی با یکدیگر تفاوت دارند بنابراین با توجه به این موارد برای کفپوش های داخلی و خارجی، دیوار پوش و غیره استفاده می شود حال کاشی و سرامیک از مزیت های مقاوم بودن در برابر ضربه، خط و خش و رطوبت و همچنین پایداری برخوردار است.

رنگ ثابت آن ها در برابر نور خورشید مقاوم بوده و برای سلامتی مفید هستند از سوی دیگر سرامیک چسبی کف با توجه به ماده اولیه ای که از آن ساخته می شود به دو گروه چینی و غیر چینی تقسیم می شود و معمولا هم نسوز، مقاوم در برابر شعله. مقاومت بالایی هم دارد.

این نوع سرامیک ها علاوه بر مزایای بسیار دارای معایبی از جمله سختی در نصب و تعمیر، هزینه بالا و وزن زیاد می باشد به طور کلی سرامیک چسبی به طور گسترده در فضاهای پزشکی، حمام، پله ها و نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می شود.

این نوع سرامیک ها شامل انواع چینی تمام بدن، چینی لعابی و چینی دوتایی می باشد و از سوی دیگر روش‌های مختلفی برای نصب کاشی و سرامیک وجود دارد که یکی از این روش‌ها چسباندن آن‌ها به دیوار، کف یا قسمت مورد نظر است و کاشی‌ها و سرامیک‌های چسبنده در بازار بسیار یافت می‌شوند.

امروزه این نوع کاشی و سرامیک به دلیل تغییر دکوراسیون به راحتی و بدون آسیب، سرعت بخشیدن به مراحل نصب و قابلیت نصب کاشی های جدید بر روی کاشی های قدیمی بسیار محبوب شده اند.

از جمله کاربردهای این پوشش می توان به استفاده از کف و دیوار در حمام و سرویس بهداشتی اشاره کرد به طوری که این نواحی دائماً در تماس با آب هستند و از گرفتگی، نفوذ رطوبت و آسیب کاشی و سرامیک های چسبی جلوگیری می کنند، از سوی دیگر انواع چسب های مایع و پودری برای چسباندن کاشی ها از جمله چسب های استاندارد، ملات و غیره استفاده می شود.

طرح سرامیک چسبی

طرح سرامیک چسبی یکی از دغدغه های سازندگان، قرار دادن کاشی و سرامیک بر روی سطوح مختلف با ساخت مخلوطی از ماسه و سیمان بود، اما با اختراع طرح سرامیک چسبی برای کف و دیوار، این کار برای آن ها بسیار آسان و راحت شده است.

این چسب با ترکیب پلیمرهایی مانند اپوکسی، سیمان و سایر مواد شیمیایی تولید می شود و مورد استقبال اکثر کاربران قرار می گیرد حال این چسب برای استفاده در بسیاری از سطوح مناسب است و سرعت برد را ایجاد کرده است.

در قسمت زیر مطالبی را در مورد انواع چسب های سرامیکی، مراحل تولید و کاربرد آن ها گردآوری کرده ایم و توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، از آنجا که بسیاری از شرکت های تولیدی این نوع محصول را در بازار عرضه می کنند و یکی از پرفروش ترین نمونه های آن ها چسب کاشی و سرامیک کف چینی است که قابلیت های بیشماری دارد.

این محصول در هنگام استفاده به جای ملات سیمانی دارای چسبندگی عالی و قوی می باشد و همچنین می تواند بر روی سطوح سیمانی با عملکرد عالی استفاده شود.

از سوی دیگر یکی از مزیت های این چسب سرامیک وزن سبک آن نسبت به چسب های دیگر است به طوری که برای استفاده از این چسب باید از قبل بررسی کنیم که سطح آن خیس است یا نیست یا دارای بتن یا سیمان است.

از این رو برای افزایش کیفیت این چسب باید تمام توصیه های یک سرامیک کاری بادوام را رعایت کنید به طوری که نوع دیگری از این چسب در بازار وجود دارد که مقاوم در برابر حرارت است که به آن چسب حرارتی می گویند.

هنگام کار با این چسب توجه به دمای هوا و شرایط کار، رعایت استانداردهای موجود و انجام کارهای تمیز و بدون نگرانی ضروری است به طوری که قبل از شروع کار، سطح زیرین باید تمیز شود و زباله های باقی مانده باید کاملا تمیز شوند.

برای نتیجه بهتر می توان این چسب را با چسب بتن مخلوط کرد که باعث چسبندگی عالی و همچنین افزایش تمیزی کار می شود اما لازم به ذکر است که کاشی و سرامیک صاف بوده و در هنگام استفاده بسیار زیبا به نظر می رسد و چسب باید به طور مساوی در زیر کاشی پخش شود تا هوا وارد نشود و برآمدگی نداشته باشد.

از سوی دیگر پس از گذشت چند روز پس از کاشی کاری یا سرامیک کاری باید درزها را بسته و گره بزنید تا زیبایی دو چندانی به شما بدهد از سوی دیگر معمولاً اگر کاشی کاری با دقت انجام نشود، کاشی و سرامیک بعد از مدتی تراشه و ترک می‌خورد و اگر توصیه‌ها را رعایت کنید و تکنیک را به درستی انجام دهید، هرگز این اتفاق نمی‌افتد.

به طور کلی استفاده از طرح سرامیک چسبی سرعت عمل را افزایش می دهد و در دراز مدت کیفیت دید بالایی را ایجاد می کند از این رو دو نوع چسب سرامیکی در بازار وجود دارد که نوع اول پودری و سایر انواع خمیری به همین صورت استفاده می شود و تنها در طرز تهیه چسب کف سرامیک با هم تفاوت دارند.

نمونه های پودری با مخلوط کردن پودر چسب با کمی آب تهیه می شود و از مخلوط حاصل در کار سرامیک استفاده می شود و از سوی دیگر نمونه های چسب کاشی پودر ملات آن نیازی به اختلاط ندارد و می توان مستقیما از آن استفاده کرد به طور کلی این محصول با توجه به مزایای برتر نسبت به ملات قدیمی، به طور گسترده ای شناخته شده و به تعبیری انتخاب اول برای تمامی ساخت و سازها شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما