خرید سرامیک کف پارکینگ با بیش از 10 مدل جذاب و شیک

برای پوشش دادن کف نقاط مختلف ساختمان از مصالح ساختمانی گوناگونی استفاده می شود. هر نقطه و مکان را بسته به موقعیت و کاربرد آن با مواد و متریال خاصی می توان پوشش داد. در این مطلب، سرامیک کف پارکینگ با بیش از ۱۰ مدل جذاب و شیک مورد بررسی قرار می گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید سرامیک کف پارکینگ با بیش از 10 مدل جذاب و شیک

سرامیک کف پارکینگ

سرامیک کف پارکینگ بیشترین کاربرد کاشی و سرامیک در پوشاندن کف و دیوار آشپزخانه، کف و دیوار حمام، کف و دیوار سرویس بهداشتی و همچنین کف سالن پذیرایی، کف مجتمع های تجاری، مسکونی و اداری است.

البته سرامیک هایی هم وجود دارد که با ضخامت کمی بیشتر از ضخامت سرامیک های مکان هایی که به آنها اشاره شد برای کف پارکینگ و ساخت پلکان و لابی به کار می رود.

سرامیک های کف خود انواع مختلفی دارند و با ابعاد، رنگ ها، درجه های کیفی و طرح های گوناگون و متنوعی تولید و روانه بازار می شوند.

برخی از این محصولات که سطحی صیقلی دارند و طیف رنگ های آنها بسیار گسترده است و یا دارای طرح های برجسته و غیر برجسته هستند، سرامیک های کف سالن پذیرایی می باشند.

سرامیک های با طرح غیر برجسته، سرامیک هایی هستند که زمینه آنها اغلب به رنگ های روشن نظیر کرم، سفید، خاکستری، طلایی و صدفی است.

اما رگه ها و امواجی به صورت پراکنده و نا منظم در رنگ های مشکی، سفید و یا رنگی که متفاوت با رنگ زمینه باشد روی آنها به چشم می‌ خورد.

این نوع سرامیک ها اغلب در ابعاد بزرگ و به شکل مربعی به اضلاع ۵۰ سانتی متر در ۵۰ سانتی متر و یا بیشتر تولید و به بازار کاشی و سرامیک عرضه می شوند.

نوع دیگری از سرامیک وجود دارد که برای پوشش دادن کف پارکینگ ها و مکان هایی که تردد زیاد انسانی و وسایل نقلیه روی آنها رخ می دهد تولید می شوند.

این نوع سرامیک از حیث دوام، استحکام و مقاومت در برابر ضربه و رطوبت بسیار با کیفیت و مرغوب است.

به علاوه، طرح و رنگ آن گاه شبیه به طرح و رنگ سنگ و گاه مشابه طرح و ظاهر موزاییک یا پارکت است.

علت این شباهت به کاربرد این نوع سرامیک ها مربوط می شود. به عبارت دیگر، از آنجا که پارکینگ محلی برای عبور و پارک انواع خودرو و وسایل نقلیه از جمله موتور و دوچرخه است، سرامیک با طرح سرامیک های سالن های پذیرایی برای آن هرگز مناسب نمی باشد.

در نتیجه، از سرامیک های مات، فاقد طرح و رنگ های تیره و همچنین سرامیک هایی با طرحی شبیه به پارکت، آجر و موزاییک برای پوشش دادن این مکان استفاده می شود.

سرامیک های موجود در مراکز عرضه کننده انواع کاشی و سرامیک در سراسر کشور محصولات کارخانه ها با برندهای مختلف می باشند.

این کالاها معمولاً در شهرهای مختلفی تولید می شوند، اما توزیع آنها به صورت سراسری صورت می گیرد.

حتی برخی از کارخانه هایی که برند معتبر و شناخته شده ای دارند و سال ها در این عرصه فعالیت داشته‌ اند، محصولات خود را صادر می‌ کنند.

یکی از شهرهایی که محصولات کاشی و سرامیک آن بسیار معروف است تبریز می باشد.

بعد از کاشی و سرامیک تولید شده در استان یزد، کاشی و سرامیک تبریز از بهترین و مرغوب ترین محصولات کاشی و سرامیک ایران به شمار می رود.

در بخش بعدی، به بررسی و بحث در خصوص سرامیک پارکینگ تبریز به طور مفصل می‌ پردازیم.

سرامیک پارکینگ تبریز

سرامیک پارکینگ تبریز کاشی و سرامیک تبریز از محصولات معتبر و صادراتی به حساب می‌ آید.

سرامیک پارکینگ تبریز یکی از معدود سرامیک هایی است که با برخورداری از طرح نوین و زیبا و رنگ بندی متنوع برای پوشش دهی کف پارکینگ های مجتمع های مسکونی و اداری به کار برده می شود.

این کالاها دارای نام های مختلفی برای طرح ها و مدل های گوناگون آن می باشد.

به عنوان نمونه، سرامیک پارکو نوعی سرامیک به شکل مربع هایی به ضلع ۱۰ سانتی متر است که معمولاً در دو رنگ یکی کم رنگ و دیگری پر رنگ تولید می‌ شود.

ضمن این که نحوه قرارگیری این سرامیک ها کنار هم به صورت نیم دایره هایی در دل نیم دایره های دیگر می باشد.

سرامیک آماندا بژ نیز با ظاهری تقریباً مشابه ظاهر سرامیک پارکو تولید می‌ شود.

اما چیدمان آن کمی متفاوت تر است. این مدل از سرامیک را به صورت دایره های کاملی که محیط بیرونی آنها به یکدیگر مماس می شود در کنار هم قرار می دهند.

از دیگر مدل های موجود برای سرامیک پارکینگی می توان به سرامیک نوردیت که اغلب به رنگ طوسی کم رنگ و پر رنگ است و همچنین سرامیک تایل کف حیاط که آن هم رنگی شبیه به سنگ های صخره‌ ای دارد اشاره کرد.

سرامیک های کف که برای حیاط، پارکینگ و نظایر آن مورد استفاده واقع می شوند ظاهری زبر و شبیه به سنگ و موزاییک و ابعادی بسیار کوچک تر از ابعاد سرامیک های سالن پذیرایی دارند.

برای سفارش و خرید محصولات سرامیک تبریز مخصوص پارکینگ می توانید به چند روش مختلف عمل کنید.

آسان ترین و ساده ترین روش مراجعه اینترنتی به مراکزی است که محصولات خود را به روش غیر حضوری و در دو شیوه عمده و متری به فروش می‌ رسانند.

این مراکز دارای وب سایت ها و پایگاه های اینترنتی و همچنین کانال هایی در فضای مجازی برای معرفی، تبلیغ و توزیع کالاهای خود هستند.

یکی از فروشگاه های بسیار معتبر و شناخته شده ای که محصولات سرامیک و کاشی تبریز را با بهترین درجه کیفی و کمترین قیمت بازار در اختیار دارد متعلق به ما می باشد.

مرکز ما نماینده بی واسطه و مستقیم کارخانه های تولید کننده انواع کاشی و سرامیک تبریز به شمار می رود.

محصولات ما تنوع بالایی دارد و به دلیل برخورداری از مرغوبیت فراوان صادراتی به حساب می آید.

برای سفارش و خرید محصولات ما کافی است به پایگاه اینترنتی شرکت ما مراجعه کنید و سپس کالاهای ما را که با مشخصات کامل و قیمت و تصاویر خود از جهات مختلف درج شده‌ اند را به دقت بررسی نمایید.

پس از انتخاب محصول مورد نظر و پسند خود به تعداد نیاز، آن را به سبد خرید اضافه کرده و یا از طریق تلفن سفارش دهید.

لطفاً توجه داشته باشید که نشانی گیرنده را به دقت درج نمایید و یا آن را به مسئول خرید با جزئیات دقیق مطرح کنید.

اطمینان داشته باشید که با یک بار خرید محصولات ما به مشتری دائمی این پایگاه تبدیل خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما