خرید مستقیم کاشی رنگی بین کابینتی

فوم سقفی همدان از جمله مصالح پرمصرفی هستند که از مدل های مختلف آن در بخش آشپزخانه استفاده می‌شود، مدل هایی از این کاشی ها با نام بین کابینتی در بازار وجود دارد که از درجه کیفی مناسبی برخوردار است، شما با خرید مستقیم کاشی رنگی بین کابینتی می توانید آنها را در میان کابینت های آشپزخانه نصب کنید البته برای نصب آن نیز باید حتماً از افرادی که در این زمینه تخصص دارند استفاده کنید تا این کار به شکل استاندارد انجام پذیرد.

خرید مستقیم کاشی رنگی بین کابینتی

آشنایی با نحوه تولید کاشی رنگی بین کابینتی

آشنایی با نحوه تولید کاشی رنگی بین کابینتی تولید کاشی رنگی به صورت گسترده در کشور انجام می گیرد و امروزه شرکت های زیادی در این بخش اقدام به ساخت کاشی‌ها کرده‌اند. برخی از کاشی ها طراحی منحصر به فردی داشته و در بین کابینت نصب می شوند این مدل از کاشی ها باید دقیقاً مطابق با رنگ های کابینت انتخاب شده تا زیبایی بیشتری داشته باشند. البته شما می توانید از رنگ بندی متضاد نیز برای این بخش استفاده کرده و از آن لذت ببرید.

کاشی ها اغلب به صورت کوره ای تولید می‌شوند بخش زیرین و رویی آنها به صورت جداگانه تولید شده است، برای آن کار در ابتدا شرکت های تولیدی ترکیبات مخصوصی برای بخش اصلی کاشی ها در نظر می گیرند و آنها را با ترکیباتی که در این زمینه وجود دارد به صورت قالبی تولید می کنند، قسمت زیرین کاشی ها دارای رگه های مخصوصی است که برای نصب و استحکام بیشتر آن در قسمت پشتی قرار گرفته است.

مهم ترین بخش کاشی ها قسمت رویی آن ها می باشد، این بخش از مصالح به صورت لعابی و از ترکیبات خاصی ساخته شده که اغلب در مدل‌های براق هستند، این قسمت کاشی‌ها هر چقدر که ضخامت بالاتری داشته باشد محصول در جذب رطوبت مقاوم تر بوده و ممکن است در افزایش قیمت آن نیز تأثیر مثبتی داشته باشد.

پس از ساخت بخش پشتی و رویی کاشی ها آنها را به محل‌های مناسب منتقل کرده و اجازه می‌دهند که خنک شود، در نهایت کاشی‌ها در نمونه هایی با ضخامت های مختلف دسته بندی شده و برای ارسال به مناطق مختلف ایران و جهان بارگیری می شوند.

صادرات کاشی رنگی بین کابینتی

صادرات کاشی رنگی بین کابینتیکناف سقف ساده از بهترین کاشی های موجود در بازار می باشد، رنگ استفاده شده برای ساخت این مدل مصالح تنوع زیادی دارد و ما امروزه علاوه بر نمونه های ساده کاشی که تنها از یک رنگ خالص ساخته شده است مدل هایی را مشاهده می‌کنیم که از ترکیب چندین رنگ برای ساخت آنها استفاده کرده اند، کاشی های صادراتی از طریق وبسایت ما قابل خریداری هستند و شما می توانید نمونه های بین کابینتی با تنوع رنگی را مطابق با سلیقه خود تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما