خرید کاشی استخری شطرنجی با ضمانت دوام و کیفیت

خرید کاشی استخری شطرنجی با ضمانت دوام و کیفیت فوق العاده بالا در این فروشگاه به صورت اینترنتی صورت می پذیرد که دارای قیمت های بسیار ارزان است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کاشی استخری شطرنجی با ضمانت دوام و کیفیت

کاشی استخری شطرنجی

کاشی استخری شطرنجی کاشی استخری شطرنجی رایج ترین کاشی برای استفاده در این بخش ساختمان می باشد که از میزان محبوبیت بسیار بالا بهره رمند بوده و در سراسر دنیا به مصرف می رسد؛ این محصول رنگ بندی متنوعی دارد و از مدل های ساده و برجسته بهره مند می باشد.

کاشی های استخری معمولا اندازه های بسیار کوچک تری نسبت به دیگر کاشی ها دارند و با قرار گرفتن در کنار یکدیگر نمای بسیار زیبایی را به وجود می آورند؛ رنگ های آبی و سفید از پرطرفدارترین رنگ های این نوع کاشی محسوب می شوند.

در برابر جذب رطوبت نفوذناپذیر بوده و به همین علت در استخر از آن استفاده می شود؛ با استفاده از روش های سنتی بندکشی می توان آن را به سرعت اجرا نمود؛ علاوه بر آن امروزه روش های مدرن مانند استفاده از چسب کاشی برای نصب این مصالح شناخته شده است که سرعت نصب را بسیار افزایش می دهد و زحمت کمتری دارد.

این محصول دارای لعاب شیشه ای بسیار زیبا می باشد که دارای ضخامت اندک بوده و می تواند آب را به خوبی منعکس کند؛ همچنین با منعکس کردن نور خورشید زیبایی استخر را بسیار افزایش می دهد و بر جذابیت آن می افزاید که در رنگ های روشن به خوبی قابل مشهود است.

این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع ضربات دارد و می تواند در برابر فشار آب نیز به خوبی مقاومت کند؛ کاشی های استخری وزن بسیار سبکی دارند که از مهم تین مزیت های آن به شمار می روند و حمل و بارگیری آن را با سرعت بیشتری مواجه می کند.

در برابر حرارت بالا و همچنین سرما بسیار پایدار بوده و به همین جهت می توان در هر اقلیم با شرایط و آب و هوایی سخت آن را به کار برد؛ این مصالح برای انواع استخرهای روباز و سرپوشیده مناسب می باشد.

مقاومت در برابر مواد شیمیایی و اسیدی از خصوصیات ویژه این نوع کاشی می باشد که نظافت آن را با سهولت مواجه نموده است؛ به این صورت می توان در صورت بستن جلبک با قوی ترین مواد شوینده کاشی استخری را تمیز نمود.

امروزه در طرح های بسیار مختلف به تهیه کاشی شطرنجی پرداخته شده که مدل شطرنجی در این بین بسیار پرطرفدار می باشد و در انواع استخرها دیده می شود؛ این مدل بسیار جذاب بوده و برای استخرهای لوکس و لاکچری مناسب می باشد.

کاشی های استخری معمولا به صورت چند رنگ در کنار هم چیده می شود که طیف های مختلف رنگ آبی به همراه رنگ سفید را تشکیل می دهند و جریان آب را به خوبی نشان می دهند.

از آنجایی که این مصالح در تماس مدام با آب قرار دارد باید در برابر سائیدگی بسیار مقاوم باشد که کاشی های درجه یک و مرغوب این کیفیت را دارند و با گذشت زمان ظاهر خود را از دست نمی دهند؛ علاوه بر آن به حفظ رنگ خود می پردازند و آب تاثیری بر روی کمتر کردن رنگ کاشی ندارد.

کاشی استخری براق

کاشی استخری براق کاشی استخری دارای تنوع بالایی در مدل و طرح می باشد که از زیباترین آنها می توان کاشی استخری براق را نام برد؛ این نوع کاشی دارای درخشندگی و جلای بسیار بالا است که با قرار گرفتن آب بر روی آن زیبایی و درخشندگی آن چند برابر می باشد.

این کاشی برای استخرهایی که در خانه های لوکس قرار دارند بسیار مناسب می باشد و تاثیر زیادی در زیبایی محیط و دکوراسیون دارند؛ همچنین نور خورشید با تابش بر روی این کاشی به خوبی منعکس می شود و بسیار خیره کننده می باشد.

لعاب موجود بر روی کاشی براق می باشد و زیر آن از مواد درجه یک سفالی تولید شده است که نقش مقاومت و استحکام کاشی را به عهده دارد؛ میزان لیزی این کاشی بسیار اندک بوده و می توان برای کف کاشی نیز آن را به کار برد و فرد با قرار گرفتن بر روی آن لیز نمی خورد.

برخی از استخرها در محوطه باز مانند حیاط قرار دارند و با فصل سرما دچار یخ زدگی می شوند که این مشکل حل شده است؛ کاشی های استخری تولید و عرضه شده داخلی در برابر یخ زدگی کاملا مقاوم می باشند و برخلاف تصور دچار ترک و در نهایت شکستگی نمی شوند.

این محصول تنوع رنگ زیادی دارد که می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی یا خارجی خود آن را انتخاب نمایید تا همخوانی کامل داشته باشد؛ کاشی های تولید شده کاملا صاف و یکدست می باشند و به هیچ عنوان از معایبی مانند داشتن تاب و خمش در آنها خبری نیست.

دوام و طول عمر بالا از ویژگی های دیگر این نوع کاشی است که با گذشت زمان نیازی به تعویض آنها نمی باشد و تنها کافی است به صورت مرتب آنها را تمیز نمود؛ کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و در بین مصالح شیک قرار داده شده اند.

کاشی مانند هر صالح دیگری دارای درجات کیفی مختلف بوده که می توانید با توجه به نیاز خود آن را انتخاب نمایید؛ در البته در این مرکز کاشی ها از بین باکیفیت ترین محصولات و برندها تهیه شده اند که بسیار بادوام و ماندگار هستند.

انواع رنگ ها و اندازه کاشی استخری در این سایت به فروش می رسد که اطلاعات آنها به صورت کامل درج شده است و مشاوران فروش جهت راهنمایی برای خرید این کالا شما را راهنمایی می کنند.

نحوه عرضه این نوع کالا به صورت اینترنتی می باشد و نیازی به حضور خریداران در مرکز نمی باشد که از اتلاف وقت جلوگیری می شود و برای مشتریان بسیار خوشایند می باشد؛ محصولات به صورت فوری و در کمترین زمان ثبت و ارسال می شوند.

تولید کنندگان ایرانی علاوه بر نیاز بازار داخل به شناخت و رفع نیاز بازار خارجی نیز پرداخته اند و محصولات خود را در تیراژ بالا تولید نموده و به بسیاری از کشورها صادر می کنند؛ این محصول ارزآوری بسیار قابل توجهی برای ایران به همراه دارد.

کاشی ها به صورت عمده ارائه می شوند که قیمت نهایی آن بسیار پایین تر از قیمت مصرف کننده می باشد و فروشگاه های خرد می توانند به این صورت انواع این محصول را تهیه نمایند و در بازار عرضه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما