خرید کاشی شش ضلعی کوچک با درجه سایش پایین و کیفیت بالا

خرید کاشی شش ضلعی کوچک با درجه سایش پایین و کیفیت بالا به صورت آنلاین از مجموعه فروش آراد انجام می شود و به اقصی نقاط کشور ارسال فوری می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کاشی شش ضلعی کوچک با درجه سایش پایین و کیفیت بالا

کاشی شش ضلعی کوچک

کاشی شش ضلعی کوچک کاشی شش ضلعی کوچک به عنوان یکی از جدیدترین و مدرن ترین طرح های مصالح ساختمانی به شمار می رود که استفاده از آن طی سالیان اخیر بسیار رایج شده است و به تولید انبوه رسیده است.

این کاشی معمولا در استخر و محیط های مرطوب که میزان رطوبت و جذب آب بسیار بالا است به کار می رود؛ دارای ابعاد و رنگ بندی بسیار متفاوت و منحصر به فرد بوده که توانسته چشم های زیادی را به خود خیره نماید و با مصرف بالایی همراه شود.

این کاشی عایق بسیار خوبی برای رطوبت به شمار می رود و می توان آن را به عنوان اولین انتخاب برای استخر به شمار آورد که نفوذ آب در آن بسیار زیاد است.

کاشی های شش ضلعی معمولا به دو صورت لعاب دار و بدون لعاب تولید می شوند که نمونه های لعاب دار باید برای استخر حمام و سرویس بهداشتی که در معرض و مداوم آب قرار دارد استفاده شوند.

از مهم ترین مشخصات این محصول می‌ توان به رنگ بندی آن اشاره نمود که معمولا در رنگ های آبی، سفید، سرمه ای و مشکی تولید می شوند و رنگ های بسیار آرام بخشی به شمار می روند.

دارای سطح برجسته هستند که لمس کردن آن حس بسیار خوشایندی دارد و کاملا براق و درخشنده می باشند؛ این ویژگی باعث شده که بتواند آب را منعکس کند و همچنین با قرار گرفتن آن در برابر نور خورشید می تواند به تابش نور آفتاب بپردازد و زیبایی استخر را چندین برابر می کند.

کاشی های شش ضلعی برای استخر های لوکس و دوبلکس بهترین پیشنهاد هستند و می توان در انواع استخر های سرپوشیده و روباز از آنها استفاده کرد؛ در واقع نقش بسیار مهمی در زیبایی دکوراسیون دارند که امروزه به عنوان یکی از المان های زیبایی از نظر طراحان و مهندسان به شمار می رود.

با توجه به دیدگاه طراح و سلیقه مصرف کنندگان می توان چندین رنگ کاشی شش ضلعی را به صورت همزمان انتخاب نموده و در کنار یکدیگر چیدمان کرد که طرح بسیار زیبا و شگفت انگیزی را به نمایش می‌ گذارد.

سطح کاملا صاف و یکنواختی دارند که برای دیوار و کف از آن استفاده می شود که نصب بسیار آسان و سریع دارد و می توان به روش بندکشی یا استفاده از چسب های مخصوص به اجرای آنها در کمترین زمان پرداخت.

مقاومت در برابر حرارت و سرما از دیگر خصوصیات کاشی شش ضلعی می باشد که اهمیت کارایی آن را نشان می دهد و موجب شده تا بدون توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیم آن را تهیه و اجرا نمود؛ در مدل های ساده و طرح دار تولید می‌ شود که برخی از طرح های امروزه آن به صورت سه بعدی هستند و بسیار خاص و زیبا دیده می شوند.

ابعاد کاشی شش ضلعی

ابعاد کاشی شش ضلعی کاشی شش ضلعی به عنوان یکی از مصالح پر مصرف شناخته می‌ شود که امروزه توجهات زیادی را به خود جذب کرده و در انواع ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی به استفاده از آن پرداخته می شود.

کاشی شش ضلعی ابعاد بسیار گوناگونی دارد که معمولا در اندازه های کوچک متوسط و بزرگ ساخته می شود؛ کاشی های شش ضلعی کوچک در هر ضلع خود تقریبا ۱۹ میلی متر سایز دارند که این ابعاد برای استفاده در استخر و جکوزی مناسب می باشد.

در کل یک کاشی شش ضلعی کوچک دارای ۳۸ میلیمتر ابعاد است و سایز استاندارد آن 30*30 می باشد؛ این کاشی اندازه های بسیار کوچکی دارد که آن را بسیار خاص کرده و برای نصاب آن بسیار راحت می باشد که اجرای آن را در زمان بسیار کمتری انجام می دهند چرا که بسیار سبک هستند و به خوبی در دست جا می شوند.

این کاشی ها دارای لعاب مات و لعاب براق هستند که با توجه به همه سلیقه ها تولید شده است و می توانید از هر کدام که تمایل دارید انتخاب کنید؛ جنس کاشی های شش ضلعی از نوع پرسلانی می باشد که دوام و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و تا بیش از ۱۰ سال نیازی به تعویض ندارد.

با توجه به مقاومت بالایی که در برابر سرما دارد دچار شکستگی و ترک نمی شود بنابراین می توان در محیط های آزاد از آن استفاده کرد و کاملا سازگار با هر نوع شرایط آب و هوایی می باشد.

اگر به هر دلیلی دچار ترک یا آسیب شد می توان به راحتی آن را جدا نموده بدون آن که به کاشی های دیگر صدمه بزند و کاشی جدیدی را جایگزین آن نمود که بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

به دلیل ظاهر بسیار خاصی که دارد در لیست مصالح زینتی نیز قرار گرفته است و از المان های زیبایی در طراحی ساختمان به شمار می رود؛ طیف رنگی بسیار زیادی دارد که معمولا در رنگ های روشن دیده می شود.

از پرمصرف ترین آن ها می توان رنگ آبی را نام برد که در بسیاری از استخر ها دیده می شود، نوع لبه آن کاملا تخت بوده که می توان با بندکشی به اجرا و نصب آن پرداخت و به هیچ عنوان لبه تیز و برنده ای ندارد.

علاوه بر استخر می توان در دیگر قسمت های ساختمان مانند آشپزخانه، بالکن، حیاط، پارکینگ و سرویس بهداشتی از آن استفاده کرد؛ برای استفاده در محل های خاص مانند بین کابینت نیز بسیار مناسب بوده و می توان منظره خاصی به وجود آورد.

انواع کاشی شش ضلعی با هر ابعاد و رنگ در فروشگاه اینترنتی آراد عرضه می شود و مشتریان می توانند به هر میزانی که تمایل دارند این محصول را خریداری کنند؛ مشتریان عمده از قیمت های بسیار پایین تری بهره مند می شوند و می توانند با کمترین پرداخت هزینه از قیمت های مقرون به صرفه برخوردار شوند.

این کالا دارای بسته بندی کارتونی می باشد که از تعداد و وزن های مختلف برخوردار بوده و هر کدام دارای قیمت های متفاوت نسبت به یکدیگر می باشند؛ به تمام نقاط کشور به صورت فوری ارسال می گردد و نیازی نیست مشتریان به مرکز مراجعه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما