سرامیک اسلب پشت تلویزیون با کمترین ناخالصی و استحکام بالا

سرامیک اسلب پشت تلویزیون با کمترین ناخالصی و استحکام بالا بوده و ازجمله سرامیک های زیبایی است که به صورت گسترده در دیزاین دکوراسیون داخلی ساختمان ها استفاده می شود.

سرامیک اسلب پشت تلویزیون با کمترین ناخالصی و استحکام بالا

سرامیک اسلب پشت تلویزیون

سرامیک اسلب پشت تلویزیون سرامیک اسلب پشت تلویزیون موجب زیبایی و جذابیت بیشتر فضای اطراف می شود، سرامیک های اسلب بر اساس دکوراسیون منزل و سلیقه فرد انتخاب می شوند، ما باید سرامیکی مناسب برای خانه خود پیدا کنیم که خانه ما را بازتر نشان دهد، سرامیک در واقع نوعی کاشی است که به عنوان کفپوش و یا برای پوشاندن دیوارهای برخی از فضاهای داخلی استفاده می شود و به دلیل جذب کم آب و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار است.

در کشور ما انواع سرامیک تولید و وارد بازار شده است که می توانیم با مراجعه به سرامیک فروشی ها انواع مختلفی از آن را پیدا کرده و بر اساس سلیقه خود مدل های مختلفی از آن ها را تهیه کنیم، در گذشته طرح های سرامیک متنوع نبود اما امروزه انواع سرامیک با طرح های زیبا در کارخانه های کشور ساخته می شود.

برای ساخت سرامیک اسلب معمولا از مواد اولیه ای مانند خاک رس، کائولن، اکسید آلومینیوم، کاربید سیلیکون، کاربید تنگستن و سایر مواد خالص استفاده می شود، این مواد با آب مخلوط شده و خمیر حاصل را در قالب های از پیش تعیین شده می ریزند، سپس در خشک کن قرار می دهند تا مواد خشک شوند و شکل قالب را به خود بگیرند و در نهایت در کوره ها گرم می شوند.

زمانی که سرامیک های اسلب پشت تلویزیون وارد بازار شدند، در مدت کوتاهی به یکی از محبوب ترین محصولات مورد استفاده برای پوشش دیوار منازل تبدیل شدند، اما اکثر صاحبان خانه ها اطلاعات دقیقی در مورد این سرامیک و فواید آن ندارند، یعنی دقیقاً نمی دانند باید چه نوع سرامیکی را انتخاب کنند و یا برای کدام قسمت از ساختمان می توانند از سرامیک اسلب استفاده نمایند.

سرامیک اسلب را می توان در مناطق مختلف و با توجه به هر نوع آب و هوایی در سرتاسر ساختمان مانند دیوارها، راهروها، پارکینگ، حمام، آشپزخانه و اتاق های پذیرایی استفاده کرد، بهترین نوع سرامیک ها از انواع روکش دار هستند و امروزه با افزایش محبوبیت سرامیک های روکش دار صدها طرح مختلف به بازار آمده است.

اکثر سرامیک ها دارای لایه ای از پوشش لعاب هستند که می تواند ضد آب، تزئینی، براق و رنگی باشد، این روکش های لعاب را با توجه به انواعشان ممکن است قبل از پخت روی قالب خشک شده سرامیک اضافه کرده و یا بعد از اتمام مرحله اول پخت سرامیک اصلی، روی آن ها اضافه کرده و یک بار دیگر برای گرم شدن به داخل کوره ها ببرند‌.

امروزه انواع جدیدی از سرامیک های اسلب با روکش های لعاب دار تولید می شوند که به دلیل تنوع رنگ و طرح توانسته اند سهم زیادی از بازار و رضایت مردم را به خود اختصاص دهند.

سرامیک اسلب طرح سنگ

سرامیک اسلب طرح سنگ مصالح زیادی برای استفاده در فضاهای داخلی ساختمان به عنوان پوشش دیوار و کف وجود دارد که سرامیک اسلب طرح سنگ یکی از آنهاست، با توجه به ماندگاری بالا و کارایی، استفاده از انواع این سرامیک در دیوارها یا کف ساختمان بسیار مناسب است.

سرامیک های اسلب عمر طولانی دارند، این محصولات در مقایسه با سایر موادی که برای پوشش کف و دیوار استفاده می شوند، ماندگاری و دوام بسیار بیشتری دارند، زمانی که می خواهیم پوششی را برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنیم، قطعا طول عمر آن، نکته مهمی است که باید‌ درنظر بگیریم.

در خرید سرامیک علاوه بر مدل و طرح آن باید به این نکته نیز توجه داشت که سرامیک ها باکیفیت باشند، سرامیک های اسلب مقاومت و دوام بسیار بالایی دارند، این محصولات علاوه بر عمر طولانی به مقاومت بالا نیز معروف هستند و در مکان های پرتردد به عنوان کف پوش استفاده می شوند، زیرا ترکیبات موجود در این سرامیک بسیار متراکم و تقریباً در برابر آب غیر قابل نفوذ است، به خصوص اگر از سرامیک با لعاب ساینده استفاده شود در برابر لغزش مقاوم بوده و باعث لیز خوردن نمی شود.

سرامیک های اسلب ماندگاری رنگ خوبی دارند و می توان گفت که رنگ این محصولات در معرض عوامل مختلفی مانند مواد شیمیایی، شوینده ها و نور خورشید تغییر نمی کند، سرامیک اسلب از نظر بهداشتی نیز بسیار مناسب است و به حفظ سلامتی ما کمک می کند، شستشوی سرامیک در مقایسه با کفپوش های دیگر مانند پارکت، لمینت و موکت بسیار راحت تر است، آلودگی سطح سرامیک را می توان به راحتی با دستمال و انواع پاک کننده ها از بین برد و به این ترتیب خانه یا فضای مدنظر را همیشه تمیز نگه داریم.

سرامیک های اسلب نقطه ذوب بالایی دارند، این محصول زیبا به دلیل پخته شدن در کوره های مخصوص، دمای ذوب بسیار بالایی دارد و همچنین می تواند در فضاها و شرایط مختلف مانند آتش مقاومت زیادی از خود نشان دهد و به همین دلیل خیالمان راحت است که دیرتر می سوزد.

این محصول دارای روکش سخت و مقاوم در برابر عوامل مختلف از جمله ضربه می باشد، علاوه بر این ضد آب است و اجازه ورود آب به سطح خانه را نمی دهد، سرامیک اسلب درخشش و زیبایی خاصی دارد که زیبایی خانه را دو چندان می کند، این محصول در طیف وسیعی از رنگ ها موجود است و مدل های مختلفی دارد و نگهداری آن بسیار ساده است.

رطوبت و آب باعث رشد کپک و قارچ می شود، این سرامیک ها به دلیل کارایی بالا توانسته اند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند، سرامیک های اسلب مقاومت بالایی دارند و در صورت نصب صحیح، ترک نمی خوردند و نمی شکنند، تنوع و وجود طرح ها و رنگ های مختلف باعث محبوبیت بیشتر این محصول نسبت به سایر محصولات شده است.

این مرجع فروش انواع مدل های لوکس را جهت نصب بر روی دیوار پشت تلویزیون و عرضه به بازارهای مختلف در اختیار پیمانکاران و صادرکنندگان قرار می دهد و کیفیت تمامی سرامیک های موجود در این سایت با توجه به مشخصات آنها تضمین شده است تا خریدار این اطمینان را داشته باشد که مشخصات کالا دقیقاً همان چیزی باشد که به دست خریدار می رسد و از این نظر تمامی محصولات دارای گارانتی می باشند.

کلیه نمونه های ارائه شده در این مرکز با بسته بندی مناسب و طی مراحل حمل و نقل مناسب به مشتریان تحویل داده می شود و هرگونه سرامیک شکسته و ناسالم به عنوان مرجوعی پذیرفته شده و شرکت ما آن را با نمونه های سالم جایگزین خواهد کرد، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما