سرامیک بین کابینتی سفید همراه با معرفی 10 مدل پر فروش

سرامیک بین کابینتی به انواع سرامیک هایی گفته می شود که در بین کابینت های زمینی و هوایی قرار می گیرند.سرامیک بین کابینتی سفید همراه با معرفی 10 مدل پر فروش

سرامیک بین کابینتی سفید

سرامیک بین کابینتی سفید همان طور که می دانید آشپزخانه های امروزی بر خلاف آشپزخانه های گذشته به طور کامل در دید هستند بنابراین زیبایی و نوع چیدمان آن ها و متریالی که در آن ها استفاده می شود در زیبایی کلی خانه ها تاثیر دارد و باید در انتخاب آن ها دقت کرد.

یکی از مهم ترین المان های تاثیر گذار در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه ها کاشی ها یا سرامیک هایی می باشد که در کف یا دیواره ی آشپزخانه ها استفاده می شود و کاشی های بین کابینتی هم به دلیل این که در بین کابینت ها قرار می گیرند باید نسبت به رنگ و نوع کابینت ها انتخاب شوند.

از زمانی که کاشی ها و سرامیک ها ابداع شدند به یکی از بهترین متریال ها برای پوشش کف و دیوار‌ آشپزخانه ها بدل شدند و به راستی می توان گفت که به غیر از کاشی و سرامیک ها نمی توان از محصولات دیگری برای پوشش دیوار ها و کف آشپزخانه ها استفاده کرد زیرا مزایا و ویژگی های سرامیک ها و کاشی ها در هیچ متریال دیگری پیدا نمی شود.

همان طور که می دانید آشپزخانه ها یکی از قسمت های خانه می باشد که بسیار زیاد در معرض آلودگی و چربی و دود و … قرار دارد و باید در قسمت های مختلف آن محصوصا دیوار و کف از محصولاتی استفاده شود که تمیز کردن آن ها راحت باشد به همین دلیل استفاده از سرامیک ها در آشپزخانه ها بسیار رایج می باشد.

سرامیک ها و کاشی ها متریال هایی هستند که در برابر فشار و حرارت و انواع آلودگی ها مانند چربی و … بسیار مقاوم هستند و دچار هیچ گونه تغییری نمی شوند و علاوه بر این تنوع در طرح و رنگ آن ها نیز بسیار گسترده است به طوری که می تواند پاسخگوی هر سلیقه ای باشد.

تمامی قسمت های آشپزخانه ها از جمله دیوار ها به طور کامل با استفاده از سرامیک ها پوشیده می شوند و بر روی آن ها نیز کابینت نصب می شود که می توان گفت قسمت عمده ای از دیوار های آشپزخانه را کابینت ها پوشش می دهند اما قسمت هایی در بین کابینت های زمینی و هوای خالی باقی می مانند که امروزه برای آن قسمت ها از سرامیک های بین کابینتی مخصوصی استفاده می شود.

سرامیک های بین کابینتی از جمله سرامیک هایی هستند که علاوه بر مقاومت به زیبایی و طراحی آن ها توجه ویژه ای شده است و معمولا بر اساس زیبایی در طرح و رنگ انتخاب می شوند و در خرید آن ها مقاومت یا ویژگی های دیگر به طور کمتری مورد توجه قرار می گیرد.

استفاده از سرامیک های بین کابینتی به این دلیل گسترش پیدا کرده است که باعث زیبا تر شدن هرچه بیشتر آشپزخانه ها می شوند و به دلیل لعابی بودن سطح آن ها تمیز کاری آن ها نسبت به کاشی و سرامیک های معمولی راحت تر می باشد.

قیمت سرامیک های بین کابینتی نسبت به دیگر سرامیک ها بالاتر می باشد زیرا در آن ها برای زیباسازی از متریال های ویژه و مخصوصی استفاده کرده اند و به دلیل طرح های پیچیده ای که دارند قیمت آن ها بالا تر می باشد اما چون متراژ مورد استفاده کم هزینه ی زیادی را به خریداران تحمیل نمی کند.

سرامیک های بین کابینتی دارای مقاومت بسیار زیادی نیز می باشند و به دلیل اینکه بر روی سطح آن ها از لعاب های خاصی استفاده می شود در مقابل حرارت و شوینده های شیمیایی مقاومت بسیار خوبی دارند و سالیان سال بدون کوچک ترین تغییری می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

سرامیک بین کابینتی اسلب

سرامیک بین کابینتی اسلب تنوع در طرح و رنگ سرامیک های بین کابینتی بسیار زیاد است هر کس با هر سلیقه ای و دکوراسیون خانه ای می تواند سرامیک های مناسب برای آشپزخانه خود را انتخاب کند.

استفاده از سرامیک های بین کابنیتی باعث می شوند که آشپزخانه ها جلوه ای مدرن به خود بگیرند و استفاده از آن ها مزایای زیادی دارد که یکی از مزایای آن ها این است که با استفاده از این سرامیک ها می توانید به رحتی دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر دهید زیرا نصب و تغییر این نوع کاشی به دلیل اینکه بر روی سرامیک های دیگر نصب می شوند راحت می باشد.

سرامیک های بین کابینتی از نظر ساختار کلی مشابه به سرامیک ها یا کاشی های معمولی می باشند اما در طراحی آن ها زمان بیشتری صرف می شود زیرا سرامیک هایی می باشند که جنبه ی دکوراتیو دارند و در قسمت های در معرض دید آشپزخانه ها استفاده می شوند به همین دلیل باید از زیبایی چش نوازی برخوردار باشند.

استفاده از سرامیک های بین کابینتی مزایا و ویژگی های زیادی دارد به طور مثال به پاک کردن و تمیز کاری آن ها راحت تر می باشد و این امر خود به دلیل استفاده از لعاب مخصوص در قسمت سطحی آن ها می باشد که هم باعث زیبایی بیشتر و هم افزایش مفاومت کاشی ها می شود.

سرامیک بین کابینتی اسلب در اندازه های بزرگ تولید و روانه بازار می شوند و به دلیل زیبایی منحصر به فردی که سرامیک های اسلب دارند استفاده از آن ها در سال های اخیر گسترش زیادی پیدا کرده است.

سرامیک های اسلب معمولا در طرح های سنگ های طبیعی تولید می شوند و رنگ های سفید و روشن آن ها به دلیل راحتی در ست کردن و … بیشتر مورد توجه قرار می گیرد البته رنگ های تیره مانند طوسی و مشکی نیز بسیار پر طرفدار هستند و استفاده از آن ها مخصوصا در آشپزخانه های مدرن بسیاز زیاد است.

همان طور که در بالا اشاره شد سرامیک های بین کابینتی اسلب مخصوصا با رنگ های روشن قیمت بالاتری تسبت به سرامیک ها و کاشی های معمولی دارند و این قیمت بالا نیز به دلیل برخی ویژگی های ظاهری می باشد به طور مثال در برخی از آن ها از ورق های طلا یا طرح های گل دار پیچیده ای استفاده می شود که طبیعتا پروسه ی تولید آن ها نسبت به سرامیک های معمولی پیچیده تر است.

سرامیک های بین کابینتی را در طرح های مختلف می توانید در نمایندگی های فروش انواع کاشی و سرامیک ها پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما