سرامیک سه بعدی پذیرایی مدرن و زیبا با مقاومت رطوبتی زیاد

از مناسبترین پوشش هایی که برای دیوار یا کف پذیرایی استفاده فراوانی دارد سرامیک سه بعدی است که در نمونه های مدرن و زیبای این محصول توسط تولید کننده آن ارائه می‌شود و از لحاظ مقاومت رطوبتی زیاد کاملاً تضمین می گردد.

سرامیک سه بعدی پذیرایی مدرن و زیبا با مقاومت رطوبتی زیاد

سرامیک سه بعدی پذیرایی

سرامیک سه بعدی پذیرایی در بین انواع مختلف مصالحی که در دکوراسیون پذیرایی دگرگونی های زیادی ایجاد می کند سرامیک سه بعدی را می توان نام برد که از نظر جنس و ابعاد با انواع سرامیک های معمولی هیچ تفاوتی ندارد اما به لحاظ طرح و نقش‌های بر روی اون با همه سرامیک های دیگر متفاوت است؛ این سرامیک از خاک و برخی از افزودنی ها مانند فلدسپات تشکیل شده است و از بهترین لعاب و بر روی آن استفاده می گردد بنابراین از نظر ساختاری و نوع مواد تشکیل دهنده و همانند انواع سرامیک های با کیفیت است.

طرح های ایجاد شده بر روی این سرامیک با استفاده از دستگاه های چاپ مخصوص سرامیک می باشد و به این ترتیب طرح های فوق العاده زیبایی بر روی سرامیک ایجاد می گردد که از کیفیت و وضوح بسیار بالایی برخوردار است و در عین حال آب قرار گرفته بر روی آن باعث می شود که مقاومت بالایی در برابر خط و خش داشته باشد همچنین نسبت به انواع شوینده ها مقاوم بوده و استفاده طولانی مدت از این سرامیک ها باعث کیفیت کاهش کیفیت تصاویر چاپ شده بر روی آن نمی شود.

این نوع سرامیک نسبت به رطوبت فوق العاده مقاوم است و این به دلیل لعاب با کیفیت قرار گرفته بر روی این سرامیک است همچنین خاک رس و سایر مواد تشکیل دهنده این محصول در خط تولید آن تحت فشار بسیار بالا قرار گرفته است و به این ترتیب بیشترین میزان تراکم را داشته و امکان نفوذ آب از این سرامیک ها بدون آب نیز بسیار کم است اما وجود لعاب درجه یک که در تهیه آن از مواد رزینی استفاده شده است سرامیک را نسبت به آب کاملاً نفوذناپذیر می کند و در این حالت است که کیفیت آن با گذشت زمان هیچ تغییری نخواهد کرد.

با توجه به این که پذیرایی یکی از مهمترین بخش‌های ساختمان است معمولاً از زیباترین مصالح برای آن استفاده می شود و مهمانان و ساکنین خانه از این بخش از خانه بیشترین استفاده را می نمایند و زیبایی آن یکی از تاثیرگذارترین عوامل بر ارزش مادی ساختمان است که اهمیت زیبایی و کیفیت سرامیک سه بعدی مورد استفاده در این بخش را نشان می دهد.

قیمت مناسب این سرامیک نسبت به زیبایی فوق العاده آن باعث شده که مصرف بسیار زیادی در دکوراسیون های مدرن امروزی داشته باشد و کیفیت بالای آن خرید این محصول را برای پذیرایی از هر جهت توجیه‌پذیر می‌کند همچنین تنوع طرح های موجود در این سرامیک بسیار زیاد است و مشتریان با هر سلیقه‌ای گزینه مورد نظر خود را به راحتی پیدا خواهند کرد.

ابعاد این سرامیک ها نسبتاً بزرگ است و سایزهای کوچک کمتر استفاده می شود چون هر چه ابعاد بزرگتر باشد تصاویر و نقش های قرار گرفته بر روی این سرامیک ها واضح تر و آشکارتر است و زیبایی آنها بیشتر می شود در حالی که استفاده از نمونه های کوچک به دلیل ایجاد فاصله بین سرامیک ها از کیفیت تصویر می کاهد.

استفاده از این سرامیک معمولاً در کف است با این وجود در بخش های خاصی از دیوار پشت تلویزیون نیز به کار می‌رود و به این ترتیب تصویری ماندگار و فوق‌العاده زیبا در این بخش از پذیرایی ایجاد خواهد شد و به دلیل قرار گرفتن بر روی دیوار امکان وارد آمدن آسیب به آن به حداقل میزان ممکن می رسد.

سرامیک سه بعدی اتاق کودک

سرامیک سه بعدی اتاق کودک اتاق کودک یکی از بخش‌های بسیار مهم خانه است که نه تنها بر زیبایی دکوراسیون داخلی بلکه بر آرامش و راحتی کودک نیز بسیار تأثیر دارد و امروزه برخلاف گذشته به جای استفاده از کاغذی دیواری هایی که پس از مدتی کیفیت خود را از دست می دهند یا در اثر فعالیت های کودک ممکن است زیبایی آنها خدشه دار شود از سرامیک سه بعدی استفاده می شود که محصولی جدید بوده و زیبایی آن منحصر به فرد است به این ترتیب این سرامیک ها به جای هر نوع پوشش دیوار و کف می تواند گزینه ای بسیار مناسب جهت زیباسازی اتاق کودک باشد.

استفاده از این سرامیک ها بسیار زیاد است از جمله این که طرح های فانتزی و عروسکی این نوع سرامیک نامحدود است و حتی بر اساس سفارش خریدار نیز امکان تولید سرامیک های با طرح دلخواه وجود دارد همچنین مهمترین نکته ای که در مورد این سرامیک ها حائز اهمیت است عدم لیز بودن آن است که وقتی در کف مورد استفاده قرار گیرند باعث لیز خوردن کودک نمی شوند.

این سرامیک از لعاب بسیار مناسبی برخوردار است که باعث کاهش کیفیت سرامیک و طرح‌های قرار گرفته بر روی آن در اثر تردد زیاد نخواهد شد همچنین این سرامیک ها مانند سرامیک های پذیرایی دارای اندازه و ابعاد بزرگی دارند و به این ترتیب زیبایی تصاویر را بیشتر نشان می دهند.

برای نصب این نوع سرامیک معمولاً از چسب کاشی استفاده می شود که بیشترین میزان اتصال سرامیک برای کف و دیوار را ایجاد خواهد کرد و در کمترین زمان نمای آن ایجاد خواهد شد همچنین ضخامت این سرامیک ها کم بوده و از قیمت بسیار مناسبی نیز برای خریداران عمده برخوردار هستند.

مقاومت این سرامیک ها در برابر رطوبت نیز بسیار زیاد است و هر چند این بخش از ساختمان کمتر در مجاورت رطوبت قرار دارد با این وجود همه موارد مثبت یک سرامیک درجه یک در آن وجود دارد و همه آنها برای ساخت این محصول در نظر گرفته شده است تا از هر جهت ماندگاری این محصول را در این بخش از خانه را تضمین کند علاوه بر این تاثیر بسیار زیادی در زیبایی این قسمت خانه نیز می گذارد.

مشتریان این سرامیک با مراجعه به این سایت به صورت مجازی همه نمونه طرح های این سرامیک فوق العاده زیبا را مشاهده خواهند کرد و از بین نمونه های موجود بهترین گزینه را که با سلیقه و نظر آنها همخوانی بیشتری دارد انتخاب خواهند نمود بنابراین خرید این سرامیک بسیار راحت است و از راه دور نیز این محصول در کمترین زمان قابل تهیه می باشد و با بسته بندی بسیار مناسب به دست خریدار می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما