سرامیک کف پذیرایی مات با ضخامت های متفاوت در بازار

سرامیک کف پذیرایی مات کاملا شیک و بادوام بوده و زیبایی منحصر به فردی دارد، در این مقاله به شرح مشخصات این محصول می پردازیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سرامیک کف پذیرایی مات با ضخامت های متفاوت در بازار

سرامیک کف پذیرایی مات

سرامیک کف پذیرایی مات می توان گفت استفاده از انواع کف پوش ها از جمله سرامیک کف پذیرایی مات می تواند مزایای بسیاری از جمله قیمت مناسب و افزایش زیبایی و استحکام ساختمان های مختلف را به همراه داشته باشد، به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند از سرامیک مات استفاده کنند.

به طور کلی می توان گفت که سرامیک های مخصوص کف پذیرایی سخت تر و ضخیم تر از سرامیک های معمولی هستند و پخت آنها در کوره زمان بسیار بیشتری می برد.

به طور کلی برای تهیه سرامیک های معمولی و مخصوص کف از مواد مشابه استفاده می شود اما تراکم سرامیک کف بیشتر بوده و مقاومت آن نسبت به نوع معمولی بیشتر است.

سرامیک های مات رنگ پذیری بسیار بالایی دارند به طوری که می توان از انواع طرح ها و رنگ های مختلف برای آن ها استفاده کرد، به همین دلیل امروزه در اکثر کشورهای جهان به ویژه ایران یکی از پرطرفدارترین و رایج ترین انواع کف پوش به شمار می آید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه شود این است که با توجه به اینکه در تهیه انواع کاشی و سرامیک از مواد طبیعی مانند فلدسپات و خاک رس استفاده می شود، این کفپوش ها دوستدار طبیعت بوده و ضرری برای محیط زیست و موجودات آن ندارند.

به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد به جای استفاده از انواع کفپوش های بی کیفیت، توصیه می کنند که از سرامیک های مرغوب استفاده شود، به طور کلی می توان از این مصالح در بیرون و داخل ساختمان استفاده کرد و به دلیل تنوع طرح و رنگ، افراد زیادی به خرید و نصب آن علاقه مند هستند.

این سرامیک ها دارای مزایای بسیار زیادی از جمله مقاومت بالا در برابر سرما، سایش و رطوبت، جذب آب بسیار کم، مقاومت شیمیایی بالا و مقاومت در برابر انواع شوینده ها هستند.

علاوه بر موارد ذکر شده می توان گفت این سرامیک ها شستشوی بسیار آسان و ظاهری خیره کننده دارند که به راحتی در محیط های پرتردد نصب می شوند.

امروزه در بیشتر مکان ها مانند ساختمان های مسکونی، توالت ها، کارخانه ها، فرهنگسراها و غیره از سرامیک کف مات استفاده می کنند، این محصولات به دلیل ضخامت بالا و استحکام بیشتر نسبت به سرامیک های معمولی، برش نسبتاً آسانی دارند و به راحتی در همه جا نصب می شوند.

علاوه بر موارد ذکر شده، بهتر است بدانید که سرامیک های مات، از کفپوش های پرطرفدار در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا هستند، زیرا در تهیه و ساخت این کفپوش ها از مواد طبیعی موجود در طبیعت استفاده می شود، و به راحتی می توانند برای چندین سال استفاده شوند.

سرامیک کف اتاق

سرامیک کف اتاق همانطور که می دانید استفاده از انواع کفپوش های مقاوم مانند سرامیک کف اتاق می تواند فواید زیادی از جمله افزایش دوام و زیبایی محیط اتاق را به همراه داشته باشد.

این کفپوش ها به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارند به راحتی می توانند چندین سال دوام بیاورند و عوامل آسیب رسان خارجی مانند تغییرات شدید آب و هوا و اشعه های مضر خورشید را تحمل کنند.

به همین دلیل امروزه افراد مختلف آنها را برای استفاده در اتاق خانه خود ترجیح می دهند و همچنین به دلیل طرح ها و رنگ های متفاوتی که دارند به راحتی می توانید آن ها را با تمام محیط ها هماهنگ کنید.

به طور کلی محصولات سرامیک های کف دارای دو نوع پولیش و لعاب می باشند که هر کدام می توانند ویژگی های خاص خود از جمله مقاومت در برابر فشار و دمای بالا را داشته باشند.

همچنین این کفپوش ها شفافیت بسیار بالایی دارند که می توانند نور را منعکس کرده و جلوه ای بسیار منحصر به فرد و زیبا به محیط ببخشند، علاوه بر این سرامیک کف اتاق را می توان به راحتی در مکان هایی که رفت و آمد زیاد است استفاده کرد.

به همین دلیل برای استفاده در مراکز تجاری نیز بسیار مطلوب بوده و ماندگاری بالایی دارد، این سرامیک ها مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند به طوری که اگر هر روز شسته شوند ترک نمی خورند و نمی شکنند

به همین دلیل یکی از بهترین کف پوش ها برای استفاده در محیط بیرونی و حیاط نیز به حساب می آیند، یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که نصب سرامیک کف پذیرایی و اتاق بهتر است توسط افراد متخصص و ماهر انجام شود.

بهتر است افرادی که تجربه ای در این زمینه ندارند از نصب آن خودداری کنند، همچنین این کفپوش ها در اکثر محیط های بیرونی و داخلی به راحتی قابل نصب بوده و دارای طرح های مختلفی مانند طرح چوب، طبیعت و غیره می باشد که با همه سلیقه ها سازگار است.

علاوه بر این سرامیک های کف مقاومت بالایی در برابر لکه ها دارند و به طور کلی احتمال ماندن لکه بر روی آنها بسیار کم است که این موضوع به دلیل تخلخل کم این سرامیک ها می باشد، از این رو سرامیک های کف در برابر انواع لکه ها استقامت بالایی از خود نشان می دهند.

امروزه کارخانه های زیادی در ایران کاشی و سرامیک را تولید و عرضه می کنند که بیشتر آنها به کشورهای مختلف خاورمیانه و کشورهای اروپایی صادر می شود و به دلیل قیمت پایین و کیفیت بالا افراد زیادی تمایل به خرید آن دارند.

به همین دلیل صادرات کاشی و سرامیک می تواند نقش بسیار موثری در افزایش رونق اقتصادی و ورود ارز به کشور داشته باشد.

این سایت به دلیل حذف واسطه ها قیمت انواع سرامیک را تا حد زیادی کاهش داده است و در صورتی که خرید شما به صورت عمده و کلی باشد باعث کاهش قیمت محصول نهایی و همچنین به دست آوردن سودی کلان و خوب می شود.

از این رو توصیه می کنیم خرید خود را در حجم بالا انجام دهید تا از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند گردید، برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیران فروش و مشاوره سایت تماس بگیرید.

آنها آماده ارائه هرگونه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند و در صورت نیاز به اطلاعات متنوع، توضیحات جامع تری را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید خریدی هوشمندانه را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما