سرامیک کف پذیرایی مشکی در ابعاد و اندازه های مختلف با قیمت ارزان

استفاده از سرامیک های کف پذیرایی مشکی در ابعاد و اندازه های مختلف، فضایی آرامش بخش، گرم و صمیمی را در خانه شما ایجاد می کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سرامیک کف پذیرایی مشکی در ابعاد و اندازه های مختلف با قیمت ارزان

سرامیک کف پذیرایی مشکی

سرامیک کف پذیرایی مشکی با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فناوری جدید برای تولید کاشی و سرامیک، شاهد ظهور مدل ها و انواع کاشی و سرامیک جدید هستیم.

به همین دلیل شرکت ها برای به دست گرفتن سهم زیادی از بازار و گوی سبقت گرفتن از رقبا، علاوه بر حفظ کیفیت سرامیک های تولیدی، به فکر پیاده سازی ایده های خود هستند تا سرامیک های کف پذیرایی مشکی با طرح های خلاقانه و زیبا را در این زمینه روانه بازار کنند.

در حال حاضر از سرامیک های طرح سنگی برای دکوراسیون داخلی خانه به عنوان مثال برای پوشش نمای کف، دیوارها و حتی نمای ساختمان استفاده می شود.

استحکام بالا، سهولت در نظافت و زیبایی این طرح باعث شده است که سرامیک های سنگی بر سرامیک های طرح سنگ طبیعی ترجیح داده شوند.

سرامیک های طرح سنگ در انواع طرح ها و رنگ ها ساخته می شوند و به همین دلیل استفاده از این طرح در سرامیک های دیوار و کف آشپزخانه و همچنین سرامیک های کف پذیرایی که تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی دکوراسیون دارند، رایج می باشد.

سرامیک طرح سنگ انواع مختلفی دارد که می توانید با توجه به سلیقه و کارکرد خود برای تزیین منزل یا محل کار خود استفاده کنید.

سرامیک های مرمری دیزاینر به دلیل زیبایی و قابلیت هماهنگی با سایر عناصر اتاق اغلب در کفپوش های پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه و همچنین در رنگ های روشن و تیره استفاده می شوند.

استفاده از این نوع طرح سنگ جلوه ای بسیار مدرن و شیک به خانه شما می دهد، البته استفاده از ظروف سنگی در بازسازی حمام و سرویس بهداشتی نیز بسیار رایج شده است.

سرامیک طرح اسلب یکی از اسلب های سرامیکی سایز بزرگ است که به دلیل سهولت چاپ طرح های فانتزی و سفارشی با چاپگرهای دیجیتال بسیار معروف شده است.

این نوع سرامیک در نما و کف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ابعاد بزرگی که دارد فضای زیادی را در بر می گیرد و برای فضاهای بزرگ انتخاب مناسبی است.

استفاده از نقوش و نقوش سنتی در گذشته تنها برای پوشش کف و دیوار اتاق های مذهبی، مساجد، اماکن تاریخی، حوض ها و … استفاده می شد اما امروزه استفاده از طرح های سنتی بسیار مرسوم شده است.

سرامیک کف اسلب

سرامیک کف اسلب سرامیک اسلب به صفحه سرامیکی یا سرامیک سایز بزرگ می گویند که بسیار بزرگ است و مواد آن به طور یکنواخت به تمام سطح آن زده می شود.

اگر بخ سرامیک های ظریف نگاه کنید، می بینید که برای نصب کفپوش باید روی هم چیده شوند که باعث می شود کفپوش تکه تکه به نظر برسد.

اما سرامیک های صفحه ای کاملاً همگن هستند و برای سطوح بسیار بزرگ از جمله دیوارها استفاده می شود.

این سرامیک به صورت تخته های بسیار بزرگ در اندازه های مختلف ساخته می شود و برای پوشش نما و کف استفاده می شود که معمولا توسط انسان ساخته می‌شوند.

از این رو بسیاری از افراد به کیفیت و ترکیب آن شک دارند، اما باید بگویم که این مواد طبق استانداردهای جهانی ساخته شده اند و تست های خود را به خوبی پس داده اند.

صفحات اسلب سرامیکی معمولاً در آشپزخانه و حمام استفاده می‌شوند و البته به لطف مزایای زیادی که این سرامیک ارائه می دهد، می توان از آن در فضاهای دیگر از جمله اتاق نشیمن نیز استفاده کرد.

با توجه به اینکه نقوش و نقوش سنتی به خوبی با فرهنگ مردم ایران ادغام می شود، استفاده از سرامیک با نقوش سنتی متنوع در دکوراسیون داخلی خانه ها طرفداران خود را پیدا کرده است.

در حال حاضر از سرامیک های طرح سنتی در دکوراسیون سرویس های بهداشتی، آشپزخانه های طرح سنتی، حوض های حیاط و سایر قسمت های ساختمان استفاده می شود و برای دوستداران بافت قدیمی و سنتی انتخاب خوبی است.

حتی استفاده از سرامیک های با طراحی سنتی به دلیل ظاهر زیبا و جذابی که دارد برای مکان های تفریحی مانند رستوران های سنتی مناسب است.

استفاده از این سرامیک در چنین مکان هایی باعث جذب مشتری می شود و معمولا مشتریان از اقامت در این مکان ها لذت می برند و احساس آرامش بیشتری می کنند.

به دلیل علاقه ذاتی مردم به طبیعت و چوب و حس مثبتی که مردم از طبیعت می گیرند، سرامیک طرح چوب یا طرح پارکت به یکی از محبوب ترین طرح های سرامیکی تبدیل شده است.

در گذشته استفاده از پارکت چوبی در ساختمان بسیار متداول بود، اما به دلیل دوام کم و آسیب پذیری زیاد در مناطق مرطوب، این امر باعث شد تا طراحان به دنبال جایگزین مناسبی برای پارکت چوبی باشند که هم از استحکام بالا و هم زیبایی برخوردار باشد.

همین دلیل سرامیک های چوبی و پارکت دیزاینر به عنوان یکی از پرطرفدارترین طرح های سرامیکی شناخته می شوند و گزینه مناسبی برای پوشش کف، راهرو، ورودی و دیوار می باشند.

کاشی و سرامیک های برجسته و بافت دار در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند و حتی کارخانه های سرامیک نیز خط تولید مجزایی برای تولید کاشی های برجسته و سرامیک دارند و البته، نقشه ها و الگوها در دمای پایین تری روی آنها اعمال می شود.

این نوع سرامیک عمدتاً در آشپزخانه ها و برای روکش دیوارها که حد فاصل بین کابینت های دیواری و زمینی است و از سرامیک هایی با نقش برجسته برای تزئین دیوار پشت تلویزیون و شومینه استفاده می شود.

همچنین اگر به دنبال بازسازی و نوسازی هستید استفاده از سرامیک های برجسته و بافت دار انتخاب بسیار مناسبی است چرا که استفاده از سرامیک های برجسته زیبایی فضای مورد نظر شما را دو چندان می کند.

درست است که استفاده از سرامیک های طرح دار به تنهایی محیط خانه یا محل کار شما را دو چندان می کند، اما باید به نحوه چیدمان و نصب سرامیک ها در این قسمت، نحوه چیدمان سرامیک ها در کنار هم توجه ویژه ای داشت.

با توجه به رونق کسب و کار در فضای مجازی، می توانید ضمن بازدید از محصولات ما، با مراجعه به وب سایت رسمی ما، خریدی بسیار مطمئن و راحت انجام دهید.

علاوه بر این، می توانید با پر کردن فرم موجود در صفحات رسمی ما، مستقیماً با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بتوانید خریدی را انجام دهید که کاملاً مطابق با نیازهای شما باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما