شرکت فروش سرامیک طرح پارکت

سرامیک طرح پارکت از جمله مصالحی است که بیشتر در بخش کف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، طرحی که برای ساخت این نوع سرامیک ها در نظر گرفته شده دقیقا مشابه با پارکت می باشد. شرکت فروش سرامیک طرح پارکت توانسته این نمونه از مصالح را با سایزهای مختلفی روانه بازار کند که شما بر حسب نیاز و نوع استفاده ای که از آن دارید قادر به خرید و استفاده از این مدل سرامیک ها هستید.

شرکت فروش سرامیک طرح پارکت

مراحل تولید سرامیک طرح پارکت چیست؟

مراحل تولید سرامیک طرح پارکت چیست؟ تولید سرامیک طرحدار همیشه در اولویت تولیدی های این نوع مصالح ساختمانی بوده است، سرمک ها از بخش های نه چندان پیچیده ای برخوردار هستند که برای ساخت آن از مواد اولیه مخصوص استفاده می شود.

اگر به بخش های مختلف سرامیک ها توجه کنید می بینید که بخش اصلی این مصالح شامل بدنه و لعابی است که در بخش رویی سرامیک قرار گرفته است. بخش اصلی سرامیک از خاک مخصوص به صورت پخته شده و قالبی ساخته شده است که هر یک از درجه کیفی خای برخوردار است.

برخی از سرامیک ها به قدری سخت و مقاوم هستند که اگر شما ضربه محکمی به آن وارد کنید می بینید که هیچگونه ترک و شکستگی در آن ایجاد نخواهد شد. برای ساخت سرامیک های سخت باید بدنه این نوع مصالح را از بهترین مواد اولیه تهیه کرده و به صورت استاندارد تولید شود.

بخش دیگری که نقش مهمی در مقاومت و استحکام سرامیک ها دارد قسمت رویی و لعابی آنهاست، این بخش از سرامیک در ضخامت های گوناگونی ساخته شده که هر چقدر ضخامت بالاتری داشته باشد درجه مقاومت سرامیک نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بخش لعابی سرامیک به دو دسته مات و شفاف تقسیم بندی می شود.

سفارش سرامیک براق بیشتر از مدل های مات این محصولات انجام می شود و افراد بیشتر به دنبال خرید نمونه های کاملا براق و چشم نواز هستند. سرامیک های براق در بخش داخلی و بیرونی منزل استفاده شده و می تواند زیبایی بخش منزل باشد.

منظور از سرامیک طرح پارکت چه می باشد؟

منظور از سرامیک طرح پارکت چه می باشد؟ سرامیک طرح پارکت جدید از جمله سرامیک هایی است که بخش رویی و لعاب آن به شکل پارکت طراحی شده است، به جز طرح پارکت سرامیک که سفارش خرید بالایی دارد، نمونه دیگری از این نوع مصالح از طرفداران زیادی برخوردار بوده که از پرفروش ترین آنها می توان به سرامیک های طرح چوبی و طرح سنگی اشاره کرد.

سرامیک های طرح پارکت هم در بیرون از منزل و هم در داخل منزل استفاده می شوند. این مل از سرامیک ها هم زیبا و هم مقاوم هستند، شما می توانید از افراد باتجربه و حرفه ای در زمینه نصب آنها کمک بگیرید. برای نصب سرامیک های پارکتی می توان از ملات سیمان و یا چسب های مخصوص سرامیک استفاده کرد.

هر کدام از سرامیک ها در اندازه خاصی تولید شده اند، برخی از آنها در اندازه های یکسان ساخته شده و در عوض نمونه ای از سرامیک ها نیز با اندازه های گوناگون تولید شده اند، در میان سرامیک هایی که عنوان شد برخی به صورت پازلی طراحی شده اند که در بخش های آشپزخانه می توان از آن استفاده کرد.

سرامیک های طرح پارکت هم در نما استفاده شده و هم می توان از آنها در سرویس بهداشتی، حمام و یا دستشویی استفاده کرد. این دسته از مصالح به شکل آب گریز ساخته شده اند و به همین خاطر برای محل هایی که مدام. با آب و رطوبت سر و کار دارند انتخاب مناسبی می باشد.

مدلهای جدید سرامیک طرح پارکت

مدلهای جدید سرامیک طرح پارکت فروش سرامیک آپارتمان در مدل‌های قدیمی و جدید صورت می گیرد و شما بر حسب نیاز یا نوع کاربری خود قادر به خرید و استفاده از هر کدام آنها می باشید. مدل های جدید از استحکام بیشتری برخوردار بوده و در عوض از طرح و رنگ های مدرن و تازه ای برای ساخت آنها استفاده شده است.

استفاده از سرامیک های طرح پارکت در داخل منزل باعث زیبایی بیشتر محل خواهد شد. از این مدل سرامیک ها در بخش دیواره ها، کف و حتی سقف پارکینگ ها هم استفاده می شود. از ضخیم ترین سرامیک ها در محل های پر رفت و آمد استفاده شده و سطح رویی آن ها به صورت ضد خش ساخته شده است.

به همان اندازه که مقاومت و استحکام سرامیک طرح پارکت اهمیت دارد، زیبایی آنها نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. برخی از افراد دوست دارند دکوراسیون خود را به شکل ست چیدمان و طراحی کنند، سرامیک ها بخش بزرگی از نمای داخلی منزل را تشکیل داده و اگر اهل ست کردن هستید سعی کنید یک طرح و رنگ خاص از آن را خریداری کرده و در بخش دکوراسیون پذیرایی، آشپزخانه، حمام و دستشویی خود استفاده کنید.

سرامیک های مدل جدید طرح پارکت هم در رنگ های روشن و هم در رنگبندی تیره ساخته شده اند و شما برای خرید آن انتخاب های زیادی را در پیش رو دارید. برخی از سرامیک ها دارای طرح و رنگ یکنواخت و ساده و در عوض نمونه هایی از این مصالح با ترکیب چندین طرح و رنگ ساخته شده اند که ممکن است بازه قیمتی بالاتری در مقایسه با سرامیک های ساده داشته باشند.

سفارش ویژه سرامیک طرح پارکت براق

سفارش ویژه سرامیک طرح پارکت براق کاشی و سرامیک از مصالحی هستند که امروزه در هر منزل و آپارتمانی از آن استفاده شده است. اغلب سرامیک هایی که در فروشگاه ها مشاهده می کنید در شرکت های داخلی طراحی و ساخته شده اند که خوشبختانه درجه کیفی مطلوبی داشته و شما با خیالی آسوده قادر به خریداری هر کدام از آنها هستید. البته مدل های وارداتی سرامیک نیز در بازار به وفور یافت می شود که طرح و ابعاد آنها متفاوت تر از مصالح ایرانی می باشد.

نیل کاشی یکی از سایت های فعال در بخش فروش سرامیک و کاشی های ساده و طرحدار می باشد. شما برای سفارش سرامیک طرح پارکت براق می توانید از طریق مجموعه ما اقدام کنید، البته سرامیک های طرح پارکت در مدل های مات نیز توسط فروشگاه ما عرضه شده که با در نظر گرفتن گروه کاری خود قادر به خرید و استفاده از آن هستید.

سفارش دهی از طریق وبسایت ما به راحتی انجام می شود، اگر قصد خرید سرامیک هایی را دارید که در مدل طرح پارکت ساخته شده اند می توانید حساب ویژه ای بر روی فروشگاه ما باز کنید، ما این دست از سرامیک ها را با کم ترین قیمت ممکن در اختیار شما همراهان عزیز قرار خواهیم داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما