صادرات بی واسطه کاشی آشپزخانه طرح گل

کاشی آشپزخانه مهم ترین پوشش برای کسب و دیوارهای آن است که در طرح های مختلف تولید می ‌شود و وجه تمایز دیوارهای آشپزخانه با سایر نقاط خانه است. یکی از انواع کاشی، کاشی آشپزخانه طرح گل است و در طرح هایی از انواع گل مانند گل رز، لاله و گل یخ به صورت تکی، شلوغ، در اندازه های کوچک، بزرگ، کلاسیک و مدرن صادر می ‌شود و صادرات آن از طریق شرکت موجود در این سایت نیز صورت می گیرد

صادرات بی واسطه کاشی آشپزخانه طرح گل

طبقه بندی کاشی آشپزخانه براساس مواد تشکیل دهنده

طبقه بندی کاشی آشپزخانه براساس مواد تشکیل دهنده کاشی محصولی است که در مراحل آخر ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در جنس سرامیک و سفال است و از خاک رس و سفال تهیه می ‌شود. ازانواع کاشی ها برای پوشش سطوح به خصوص از سرامیک کف ساختمان استفاده می ‌شود.

مواد اصلی تشکیل دهنده آن قطعه سفالی است که با روکشی از جنس شیشه به کار برده می شود. کاشی ها از لحاظ جنس به انواع مختلفی تقسیم بندی می ‌شود که عامل تبعیض کننده در بین انواع آنها استفاده از روکش یا همان لعاب کاشی است که در بعضی از آنها استفاده و در برخی دیگر نه.

عامل دیگر مصرف رنگدانه ها در آن است که در مرحله آخر پخت کاشی به آن اضافه می ‌شود و کاشی را به دو رده بدون لعاب و لعاب دار تقسیم بندی می کند. کاشی ‌های کف به دلیل اینکه باید مقاومت بالایی داشته باشد جنس ضخیم تر تولید می شود.

برای دیواره ها از جنس های با ضخامت کمتر استفاده می شود و در تهیه آن کمتر پخته می شود و به هم دلیل جذب آب بیشتری دارد. کاشی گرانیتی نوع کاشی بدون لعاب است که به آن کاشی گرانیت نیز گفته می ‌شود. کاشی پرسنل نیز از خاک رس تهیه می شود و مقاومت بالاتری در برابر یخ زدگی و مواد شیمیایی دارد.

فروش کاشی آشپزخانه طرح گل

فروش کاشی آشپزخانه طرح گل کاشی آشپزخانه در طرح گل فضای زیبا و دلچسبی به محیط آشپزخانه می ‌بخشد. فروش کاشی آشپزخانه با توجه به کیفیت و طرح و جنس آن صورت می گیرد. اگر به دنبال یافتن پرفروش ترین کاشی های دیوار در حال حاضر هستید، به جای درستی آمده اید!

اگر بدنبال خرید کاشی آشپزخانه طرحدار باشید ما می توانیم به شما کمک کنیم .سایت ما تصویر جدید صدها طیف سرامیک دیواری و کف را ارائه می دهد و همه در نمایشگاه سایت ما موجود هستند و در تنظیمات اندازه اتاق نمایش داده می شوند. کاشی های تصویری جدید به ارائه بهترین طیف کاشی های سرامیکی افتخار می کنند. سفارش کاشی آشپزخانه در جنس های بتن و چوب ، سنگ مرمر، سنگ آهک، امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما