عرضه سرامیک آشپزخانه طرح آجر قرمز

آجر فشاری ارومیه یکی از زیباترین و جذاب ترین سرامیک های موجود در بازار می باشد که برخی از آنها در رنگ های قرمز و برخی نیز جزو سرامیک هایی با رنگ زرد هستند، تولید کنندگان سعی دارند برای داشتن شباهت بیشتر اقدام به ساخت سرامیک هایی دقیقاً مشابه با آجر کرده تا شما بتوانید از آنها در داخل منزل استفاده کنید. شما عزیزان می‌توانید از یک طرح ساده سرامیک برای بخش آشپزخانه استفاده کرده و یا از طرح‌های متنوعی که در این زمینه وجود دارد از ترکیب چندین رنگ برای این بخش استفاده کنید.

عرضه سرامیک آشپزخانه طرح آجر قرمز

رنگ بندی سرامیک آشپزخانه طرح آجر

رنگ بندی سرامیک آشپزخانه طرح آجر انواع سرامیک آشپزخانه که در بازار وجود دارد با رنگ های گوناگونی ساخته شده اند، علاوه بر وجود نمونه های مشابه با رنگ آجر شما می توانید رنگ های گوناگونی از سرامیک را تهیه کنید که شامل رنگ های مشکی، سفید، قهوه ای و مواردی از این قبیل هستند. برخی از استادکاران برای جذابیت بیشتر در بخش آشپزخانه اقدام به اجرای سرامیک های آجری گوناگون می‌کنند به نحوی که از چندین سرامیک با رنگ های مختلف به صورت همزمان در بخش دیواره های آشپزخانه استفاده می کنند.

رنگ مورد استفاده برای سرامیک ها بصورت لعابی ساخته شده و هرگز از بین نخواهد رفت این بخش از سرامیک ها به صورت کوره ای تولید شده و شما می توانید آنها را در مدل های مات و براق تهیه کنید، سرامیک های طرح آجر علاوه بر تنوع در بخش رنگبندی، در قسمت سایز آنها نیز تنوع زیادی وجود دارد. برخی از این سرامیک ها دقیقاً متناسب با سایز آجرها ساخته شده اند اما نمونه دیگری از این سازه ها اندازه کوچکتر و یا بزرگتری داشته که می توانید برای نصب آن ها اقدام کنید.

سرامیک هایی با طرح آجر تنها در بخش آشپزخانه استفاده نمی شوند بلکه شما می توانید برای جذابیت بیشتر از مدل های مختلف آن در بخش راهرو و یا پذیرایی نیز استفاده کنید، از سرامیک های نسوز در قسمت شومینه نیز مورد استفاده قرار می گیرد که جذابیت بسیار بالایی دارد.

دلایل انتخاب سرامیک آشپزخانه طرح آجر

دلایل انتخاب سرامیک آشپزخانه طرح آجر سرامیک آشپزخانه مدرن از مدل های آجری هستند که شما می توانید آنها را با طرح دلخواه تهیه و استفاده کنید، بسیاری از افراد به دنبال اجرای طرح های ساده سرامیک در بخش‌های داخلی هستند اما برخی از افراد دوست دارند تنوع رنگی آنها را افزایش داده و از چندین رنگ و طرح مختلف برای بخش آشپزخانه استفاده کنند.

مهم ترین دلایلی که باعث انتخاب مصالح طرح آجر از جمله سرامیک شده است زیبایی آنهاست، این مدل از سرامیک ها جزو زیباترین مصالح موجود در بازار شناخته شده و اگر به نحوه صحیح نصب و اجرا شوند شما می توانید از فضای مدرن و شیکی که به وجود آمده است لذت ببرید.

از دلایل دیگری که باعث محبوبیت این مدل از سرامیک ها شده است اندازه کوچک آنهاست، این مدل به خاطر سایز کوچکی که دارند جلوه زیباتری داشته و به خاطر جزئیات بیشتری که در بخش رویی آن ها مشاهده می شود می توانند زیبایی آشپزخانه را دوچندان نمایند. از دلایل دیگری که باعث محبوبیت این مدل سرامیک شده است عدم جذب رطوبت در میان آنهاست، علاوه بر آن کثیفی های ایجاد شده بر روی آنها به راحتی قابل تمیز کردن بوده و شما برای نظافت آن نیازی به مواد شوینده خاص ندارید.

قیمت انواع سرامیک آشپزخانه طرح آجر مدرن

قیمت انواع سرامیک آشپزخانه طرح آجر مدرن قیمت فوم شستشو ایمیجز با در نظر گرفتن نوع لعاب استفاده شده در بخش رویی سرامیک و ضخامت آنها تعیین می شود البته همان طور که گفتیم مدل های آجری در مقایسه با سرامیک های ساده از بازه قیمتی بالاتری برخوردار هستند، شما می توانید مدل های نازک طرح آجر آن را برای صرفه جویی در هزینه های خود تهیه و استفاده نمایید

neelkashi یکی از سایت های معتبری است که در قسمت فروش کاشی ها و سرامیک ها فعالیت دارد، اگر قصد خرید مدل های آجری سرامیک و کاشی را دارید می توانید برای استعلام موجودی و قیمت آنها از طریق کارشناسان سایت ما اطلاعات لازم را به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما