عمده فروشی کاشی استخری صادراتی

استخر یک مکان تفریحی درمانی بوده و بسیاری از منازل وجود دارد. کاشی های متنوعی برای ساخت استخر تولید شده، که دارای طرح و نقش های بسیاری می باشد. تولید کنندگان سعی داشته که بهترین کاشی ها را با استفاده از متریال خوب تولید کنند، کاشی های استخری توسط شرکت های بازرگانی خرید و فروش شده و در بازار توزیع و پخش می شود. با توجه به کیفیت و دوام بالای این کاشی ها، علاوه بر بازار های داخلی در خارج از کشور نیز کاشی به فروش می رسند. کاشی استخری صادراتی کیفیت بسیار خوبی داشته و با بهترین بسته بندی، از مرز های گذشته و به دست متقاضیان می رسد.

عمده فروشی کاشی استخری صادراتی

ویژگی های کاشی استخری صادراتی

ویژگی های کاشی استخری صادراتی کاشی هایی که برای استخر ها بکار می روند، با ما بقی کاشی ها فرق داشته و متفاوت از ان ها تولید می شود.

۱_ استخر یک گودال پر از آب بوده که کاملا درون آن را کاشی کاری کرده اند، کاشی ها به دلیل قرار گرفتن در آب می بایست از دوام و استحکام زیادی برخوردار باشند.

۲_ آب به دلیل وجود مواد معدنی، پس از یه مدت بر روی کاشی ها جرم ایجاد می کند. کاشی های استخر می بایست در برابر جرم ها دارای زرهی باشند و جرم به کاشی نچسبد، تا به راحتی بتوان جرم ها را از روی آن ها زدود.

۳_ کاشی استخری درجه یک دارای سطح صاف و لیزی نبوده و برجستگی های کوچکی روی آن قرار داد، تا با ایجاد اصطکاک از لیز خوردن افراد جلوگیری شود.

۴_ رنگی که برای این کاشی ها در نظر گرفته می شود، بیشتر آبی بوده و کمتر از سایر رنگ ها برای استخر استفاده می شود.

۵_ به مرور زمان کاشی ها فرسوده نشده و هیچ وقت آب درون ان ها نفوذ نخواهد کرد.

۶_ کاشی ها به نحوی ساخته شده اند، که با تمامی شوینده ها سازگاری داشته و در اثر ترکیب با ماده های شیمیایی واکنش نشان نداده و خورده نمی شوند.

عوامل تعیین قیمت کاشی استخری ایرانی

عوامل تعیین قیمت کاشی استخری ایرانی کاشی نیز مانند سایر کالا ها از زمان تولید تا رسیدن به دست مصرف کننده،مسیر های طولانی مختلفی را طی می کند، که هر کدام مشمول هزینه های مختلف می باشند.

۱) اولین چیزی که بر قیمت کاشی ها اثر گذار می باشد، قیمت مواد اولیه می باشد. برای ساخت کاشی ها از مواد مختلفی استفاده می کنند، که بعضی مستقیم وارد خط تولید شده و بعضی به صورت مستقیم، قیمت هر کدام جدا گانه حساب شده و بر روی کاشی اعمال می شود.

۲) هزینه ی کارکنانی که در کارخانه برای تولید کاشی مشغول به کار شده اند دومین چیزی بوده که محاسبه خواهد شد.

۳) هزینه های سوخت، برق و آبی که طی تولید در کارخانه تحمل شده اند، به عنوان سربار ساخت بسیار اثر گذار بر قیمت محصول می باشند.

۴) پس از تولید مخصول، درصد از بهای تمام شده تحت عنوان سود برای کارخانه در نظر گرفته شده که بر قیمت محصول می افزاید.

۵) تمامی هزینه های حمل و نقل ناشی بر روی تمامی کاشی ها سرشکن خواهد شد.

۶) برای انتقال کاشی ها از تولید به مصرف واسطه های فروش مختلفی وارد عمل شده که هر کدام درصدی بر قیمت کاشی استخری تحت عنوان سود ناشی از فروش، اضافه خواهد شد.

خرید کاشی استخری صادراتی درجه یک

خرید کاشی استخری صادراتی درجه یک برای خرید کاشی استخری کافی است به مراکز مختلفی که انواع کاشی ها را عرضه می کنند، مراجعه کرد. این مراکز به وسیله ی بر قرار کردن ارتباط موثر با تولید کننده، کاشی ها را مستقیما از ایشان خریداری کرده و اجازه ی حضور به واسطه ها نداده و مانع از اعمال سود های متنوع بر روی آن ها شده اند.

در نهایت کاشی ها با قیمت ارزان تری وارد بازار می شوند. در این مراکز کاشی های صادراتی نیز موجود بوده که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما