فروشنده سرامیک آشپزخانه ساده

آشپزخانه مهمترین قسمت هر خانه ای می باشد و در واقع باید از قلب خانه از آن یاد کرد.یکی از نکات مهمی که در آشپزخانه مورد توجه است کاشی سرویس بهداشتی ایرانی است که در آشپزخانه به کار گرفته می شود‌ به این دلیل که در این مکان آثار چربی و لکه زیاد است بنابراین تمیزی و نظافت آشپزخانه بسیار مهم است. از بهترین سرامیک های آشپزخانه می توان به سرامیک آشپزخانه ساده اشاره کرد که با توجه به سادگی که دارد زیباتر شدن آشپزخانه را چند برابر می کند. در نتیجه خرید سرامیک آشپزخانه بسیار مهم است و فروشنده این نوع سرامیک می تواند به عنوان یک کارشناس و مشاور در این زمینه عمل کرده و در انتخاب بهترین نوع سرامیک به خریدار کمک کند.

فروشنده سرامیک آشپزخانه ساده

انواع سرامیک آشپزخانه ساده

انواع سرامیک آشپزخانه ساده سرامیک آشپزخانه ساده نوعی سرامیک تک رنگ است که بسیار شیک و زیبا می باشد و بنابراین این نوع سرامیک ها تنوع چندانی ندارند و فقط از لحاظ رنگ و اندازه با هم تفاوت دارند. نوعی سرامیک ساده هم وجود دارد که از سنگ طبیعی است و بیشتر برای آشپزخانه های بزرگ از آن استفاده می شود. این نوع سرامیک ها در سایز های متنوعی تولید می شوند بنابراین هر کسی بر اساس متراژ آشپزخانه خود می تواند نوع مناسب آن را انتخاب کرده و از زیبایی آن لذت ببرند.

سرامیک های ساده در دو نوع لعاب دار و بدون لعاب تولید می شوند که هرکدام از آنها ویژگی های مختص به خود را دارند. نوع لعاب دار این نوع سرامبک ها هم خود دو نوع براق و مات دارد که نوع مات آن برای آشپزخانه بیشتر انتخاب می شود به این دلیل که آثار چربی و لکه زیاد بر روی آن مشخص نیست. ولی نوع براق آن که اثر لکه و چربی را به وضوح نشان می دهد به تمیزی و نظافت بیشتری احتیاج دارد.

مشخصات سرامیک آشپزخانه درجه یک

مشخصات سرامیک آشپزخانه درجه یک از مهمتربن مشخصه هایی که برای یک سرامیک درجه یک و به خصوص سرامیک آشپزخانه باید در نظر گرفت قابلیت شستشو سرامیک است و با توجه به زیادی لکه و چربی که در آشپزخانه وجود دارد بنابراین شستن آشپزخانه هرچند وقت یکبار ضروری است. در نتیجه سرامیک آشپزخانه باید به گونه ای باشد که با قابلیت شستن را داشته باشد و تمیزی آشپزخانه را به راحتی فراهم کند.

از دیگر شاخصه های سرامیک آشپزخانه مقاومت و استحکام سرامیک است بنابراین سرامیک آشپزخانه اگر درجه یک باشد در برابر هرگونه ضربه و ساییدگی مقاوم هستندو آسیب نمی بیند ضمن این که در برابر سرما و گرما هم مقاومت خوبی را از خود نشان دهد.

سرامیک های آشپزخانه به دلیل این که همیشه در مجاورت با آب هستند باید به خوبی قابلیت جذب آب را داشته باشند و در هنگام شستشو و خشک کردن مقداری از آب را به خود جذب کنند. همچنین سرامیک هایی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند باید در برابر لیز خوردن نیز مقاوم باشند تا کسانی که در آشپزخانه فعالیت دارند با مشکل مواجه نشوند.

نوع سرامیکی که برای کف آشپزخانه استفاده می شود با نوع دیواری آن متفاوت است بنابراین باید درر نظر داشت که به هیچ عنوان از نوع سرامیک کف برای نصب بر روی دیوار استفاده نشود و بالعکس.

خرید سرامیک آشپزخانه ساده شیک

خرید سرامیک آشپزخانه ساده شیک انواع کاشی استخری شش ضلعی که توسط شرکت های زیادی تولید می شوند به وفور در بازار یافت می شوند و با توجه به قیمت مناسبی که دارند همه اقشار جامعه توانایی خرید این نوع سرامیک را داشته و می توانند به راحتی آن را خریداری کنند‌ به همین علت است که خرید و فروش سرامیک ساده آشپزخانه بسیار پر رونق است.

امکان خرید عمده ای این نوع سرامیک ها برای همه وجود دارد بنابراین خریداران می توانند میزان سرامیک مورد نیاز خود را با قیمت کم و عمده ای سفارش داده و با صرف کمترین هزینه ممکن این خرید را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما