فروش عمده سرامیک آشپزخانه سفید

انسان از ابتدای خلقت تا به امروز در پی ساخت خانه و یک سر پناه برای خود و خانواده خود بوده است. در ساخت و ساز های پیشرفته و امروزی از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود که همگی هم زیبایی و هم استقامت را برای یک سازه به ارمغان می آورند. در ساخت خانه های امروزی وسایل مختلفی به کار گرفته می شود که انواع کاشی و سنگ سرامیک نمونه هایی از آن ها هستند که در ادامه بیشتر راجع به سرامیک آشپزخانه سفید صحبت خواهیم کرد.

فروش عمده سرامیک آشپزخانه سفید

نحوه نصب صحیح سرامیک آشپزخانه سفید

نحوه نصب صحیح سرامیک آشپزخانه سفید

در سال های اخیر ساخت و ساز دچار تغییرات فراوان و متنوعی شده است. در گذشته تنها هدف ساخت یک چهار دیواری و سقف بود که بتواند از انسان در برابر بلایا و حملات حیوانات محافظت کند اما امروزه در ساخت منازل و خانه ها اهداف دیگری نیز در نظر گرفته می شود. زیبایی و سبک های دکوراسیون مختلف سبب شده است تا انواع محصولات در رنگ ها و طرح های مختلف تولید شود و در ساخت و ساز از آن ها استفاده شود.

کاشی ها و سنگ های سرامیک یکی از این محصولات هستند که در فرایند ساخت و ساز کاربردهای گوناگون دارند. از این وسایل غالبا برای پوشاندن کف زمین سازه ها و یا در طرح نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می شود. در کنار این انواع سنگ و کاشی در چند سال اخیر از پارکت ها که رنگ و طرح چوب را دارند نیز برای کف پوش سازه ها استفاده می شود.

سنگ سرامیک یکی از این سنگ های پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی می باشد. سرامیک ها موادی سخت و شکننده می باشند که عموما در برابر خوردگی بسیار مقاوم می باشند. سرامیک ها به دلیل مصارف مختلف و زیادی که دارند در طرح ها و رنگ های مختلف طراحی و تولید می شوند که بسته به این طرح و شکل هر کدام کاربرد های مختلفی نیز دارند.

سرامیک ها بر اساس مقیاس های مختلفی تقسیم بندی می شوند و از نظر جنس و ابعاد و طرح به انواع گوناگونی تقسیم می شوند. انواع دیگری نیز از کاشی های سرامیکی مانند کاشی سرامیک پارکینگ، کاشی سرامیک راه پله، کاشی سرامیک حیاط و از این قبیل نیز وجود دارد که هر کدام در طرح ها و رنگ های مختلف با ویژگی ها و خصوصیات مخصوص به خود تولید می شوند

سرامیک را به روش های مختلفی می توان نصب کرد. از متداول ترین روش های این کار، نصب سرامیک با روش ملاتی است. در این روش بر روی سطحی که قرار است سرامیک نصب شود ملات سیمان و یا مخلوط سیمان و دوغاب ریخته می شود و با استفاده از ابزار هایی مانند شمشه و تراز سطح ملات ریخته شده صاف می شود و سنگ سرامیک بر روی آن نصب می شود.

انواع سایزبندی سرامیک آشپزخانه

انواع سایزبندی سرامیک آشپزخانه

کاشی ها و انواع سرامیک سفید به دلیل کاربردها و استفاده های گوناگون در سایزها و ابعاد مختلف تولید می شوند تا در مکان های مختلف بتوان به راحتی از آن ها استفاده کرد. کاشی های سرامیکی غالبا در شکل های مربعی و یا مستطیلی تولید می شوند. این کاشی های سرامیکی در سایز های 25*25، 30*30، 30*60، 60*60 و ابعادی از این قبیل طراحی می شوند.

این ابعاد مختلف سرامیک هر کدام یک کاربرد مختلف ایجاد می کنند. برای مثال از کاشی سرامیکی مینیاتوری که ابعادی بسیار ریز دارد به دلیل مقاومت بالا در مکان هایی مانند کف استخر و از این قبیل استفاده می شود و یا از کاشی سرامیکی ها با ابعاد 25*25 در سرویس های بهداشتی و حمام استفاده می شود و از بسیاری از این سرامیک های طرح دار بر روی دیوارها نیز استفاده می شود.

کاشی سرامیکی های مربعی و مستطیلی در همه مکان ها کاربرد دارند اما برای استفاده از آن ها نکاتی را باید در نظر داشته باشید. برای مثال کاشی سرامیکی مربعی فضا را یکنواخت نشان می دهد و بعد از گذشتن مدتی این یکنواختی آزار دهنده می شود. کاشی سرامیکی ها مستطیلی برای محیط های کوچک بسیار مناسب می باشند زیرا فضا را وسیع تر از چیزی که هست نشان می دهند.

بهترین روش تمیز کردن سرامیک آشپزخانه سفید

بهترین روش تمیز کردن سرامیک آشپزخانه سفید

از دیگر نکات بسیار مهم در مورد کاشی های سرامیکی نگهداری و حفاظت از آن ها می باشد. کاشی های سرامیکی به خصوص کاشی هایی با رنگ روشن بسیار بیشتر نیاز به نگهداری دارند زیرا کثیف شدن آن از زیبایی آن می کاهد. کاشی هایی که در نمای دیواری و بیرونی منازل استفاده می شود معمولا دچار رنگ پریدگی بعد از یک مدت، آفتاب سوختگی و یا خوردگی و لب پر شدن می شوند که همه این عامل ها زیبایی و چشم نوازی اولیه کاشی ها را از بین می برد.

اما نوع خرابی کاشی های سرامیکی که در محیط درونی خانه استفاده می شود بسیار متفاوت است. اغلب آلودگی هایی مانند پاشیدن رنگ و یا لکه های چربی و از این قبیل این کاشی ها را آلوده می کند که بسته به نوع آلودگی باید مواد شوینده مناسب را استفاده کنیم. برای مثال برای تمیز کردن لکه چربی از روی سرامیک کافی است تا آن را با محلول آب و صابون بشوییم و با یک پارچه آن را خشک کنیم.

بازار خرید سرامیک آشپزخانه سفید براق

بازار خرید سرامیک آشپزخانه سفید براق

حال که کمی بیشتر با انواع سرامیک سفید عمده و کاربرد های کاشی ها و سنگ ها در ساختمان سازی آشنا شدیم بد نیست تا کمی هم راجع به تولید و بازار خرید سرامیک آشپزخانه توضیح دهیم. در تعریف سرامیک این گونه گفته می شود که سرامیک شئ جامدی است که مواد اولیه به کار رفته شده در آن مواد معدنی و غیر فلزی می باشد که به وسیله حرارت و در دمای بسیار بالا سخت و محکم شده اند.

انواع کاشی های سرامیکی پس از طی کردن مراحل تولید در کارخانه که به اختصار توضیح دادیم وارد بازار می شوند. این محصولات سنگی غالبا در نمایندگی های کارخانجات و شرکت های پخش و عرضه انواع محصولات ساختمانی با قیمت های مختلف به مشتریان به فروش می رسد. فروش سرامیک براق و انواع دیگر کاشی های سرامیکی بسیار پر رونق و از مشاغل ضروری جامعه می باشد. بخشی از این تولیدات به کشورها و نقاط دیگر جهان نیز صادر می شود که خود یک تجارت بین المللی بسیار پر سود و پر رونق به ارمغان آورده است. در پایان این مطلب، لازم به ذکر است که ما در این سایت در تلاشیم تا انواع محصولات را به شما خوانندگان گرامی معرفی کنیم و در خشنودی شما سهیم باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما