فروش مستقیم سرامیک طرح چوب

انتخاب یک سرامیک مناسب در ساختمان تاثیر بسیار زیادی در زیبایی آن ساختمان دارد، سرامیک های مخصوص ساختمان طرح های بسیار متنوعی دارند، هر کدام نیز با قیمت مشخص در بازار توسط مرکز فروش مستقیم سرامیک به فروش می رسند، یکی از طرح های پرفروش انواع سرامیک ها سرامیک طرح چوب است که خود تنوع بسیار بالایی دارد و رنگبندی آن متنوع می باشد، در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری را در رابطه با این سرامیک ها به دست آورید.

فروش مستقیم  سرامیک طرح چوب

مراحل تولید سرامیک طرح چوب

مراحل تولید سرامیک طرح چوب سرامیک ها نیز همانند سایر مصالح ساختمانی دیگری که مورد استفاده قرار می‌ گیرند مراحل تولید مخصوصی را دارند، اطلاع از مراحل تولید سرامیک طرح چوب به شما کمک می کند تا آشنایی بیشتری با این محصول پیدا نمایید و به هنگام خرید بتوانید بهترین و مناسب ترین انواع سرامیک را تهیه کنید، در ادامه به صورت خلاصه مراحل تولید این سرامیک ها را ذکر می کنیم.

  • کارخانه های تولید کننده سرامیک در اولین قدم برای تولید این محصولات خاک مناسب برای سرامیک مورد نظر خود را از معادن مختلف تهیه می کنند، خاکی که تهیه می گردد باید باکیفیت باشد.
  • در خاکی که برای تهیه سرامیک تهیه می گردد ممکن است ذرات درشت نیز وجود داشته باشد این ذرات درشت باید به ذرات ریز تبدیل گردند بنابراین از دستگاه سنگ شکن مخصوص استفاده می‌ شود.
  • مواد اولیه ریز شده توسط دستگاه آسیاب به خوبی آسیاب شده و به آنها برخی از مواد مخصوص نیز اضافه می‌ شوند تا در نهایت مخلوطی بخصوص تهیه گردد.
  • در یک سری از مخازن از مخلوطی که ایجاد شده است پودر ویژه ای تهیه می گردد، در این مخازن فشاری به پودرها وارد می گردد سپس پودری که وارد فشار و حرارت دیده می‌ باشد شکل‌ دهی می‌ شود، شکل دهی پودر با کمک قالب های بخصوصی انجام می گردد.
  • با استفاده از دستگاه های خشک کن مخصوصی پودرهایی که با قالب شکل داده شده اند خشک می شوند پس از آن این محصوللت لعاب کاری شده و طرح مد نظر بر روی آنها اجرا می گردد، در مرحله نهایی نیز سرامیک پخته و پولیش کاری شده و آماده می گردد.

قیمت سرامیک طرح چوب

قیمت  سرامیک طرح چوب از آنجا که هر کدام از طرح های مختلف سرامیک ها با درجه کیفیت های متفاوت قیمت ویژه ای دارند به همین دلیل مشتریان باید با تعیین نمودن سرامیک مد نظر خود از قیمت جدید و بروز آن اطلاع پیدا نمایند، برای اطلاع از قیمت انواع سرامیک می‌ توانید از فضای اینترنت و یا تماس تلفنی با مرکز عرضه این محصول استفاده کرد.

اگر می‌ خواهید قیمت سرامیک طرح پارکت را به دست آورید کافی است با مرکز عرضه سرامیک ما تماس بگیرید تا مشاوران ما کاملا با دقت به شما قیمت نهایی این محصولات را اعلام کرده و ثبت سفارش شما را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما