قیمت ارزان کاشی سرویس بهداشتی

یکی از بهترین متریال هایی که می توان از آن برای پوشش دادن به دیواره ها و کف سرویس بهداشتی استفاده نمود فوم سقفی همدان است. قیمت کاشی سرویس بهداشتی در بازار کشورمان به موارد مهمی از قبیل مواد اولیه به کار رفته در کاشی، جنس لعابی که بر روی آن قرار دارد، طرح و رنگ کاشی و همچنین ابعاد و اندازه آن بستگی دارد و شما می توانید از نمونه های ارزان قیمت کاشی گرفته تا گران ترین نوع آن ها را در این بازار مشاهده کنید.

قیمت ارزان کاشی سرویس بهداشتی

خصوصیات کاشی سرویس بهداشتی باکیفیت

خصوصیات کاشی سرویس بهداشتی باکیفیت یک کاشی سرویس بهداشتی با کیفیت دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در این قسمت به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

  • همان گونه که می دانید سرویس بهداشتی یکی از مکان های پر رفت و آمد در هر بنایی می باشد و به همین سبب باید کاشی هایی که در کف و یا دیواره های آن به کار می رود در برابر سایش بسیار مقاوم باشد، در غیر این صورت ممکن است دچار شکستگی شده و کیفیت خود را از دست دهد.
  • یکی از اصلی ترین تفاوت هایی که کاشی سرویس بهداشتی درجه یک با سایر نمونه های این محصولات دارا می باشد در میزان جذب آب و رطوبت است؛ سرویس بهداشتی از آن دسته مکان هایی است که آب و رطوبت فراوانی دارد و مسلماً کاشی هایی که در آن به کار می روند نباید جذب بالایی از آب داشته باشند، زیرا آب ممکن است به بافت درون آن نفوذ کرده و به ساختار کاشی آسیب وارد کند.
  • نوع استاندارد و درجه یک این کاشی ها دارای ابعاد و اندازه ای استاندارد هستند و با طرح ها و رنگ های زیبای خویش جذابیت فراوانی را برای این فضا به وجود می آورند.
  • معمولاً کاشی های مرغوبی که برای سرویس بهداشتی ساخته می شوند سطح صاف و صیقلی ندارند، زیرا صیقلی بودن بیش از اندازه این کاشی ها ممکن است باعث لیز خوردن افراد شده و برای آن ها مشکلاتی به وجود آورد.
  • این کاشی ها در برخورد با مواد شوینده استقامت بالایی دارند و اگر شما از مواد شوینده متداول برای تمیز کردن آن ها استفاده کنید، هیچ تغییری در ساختار آن ها به وجود نمی آورند.

آشنایی با کاربردها کاشی سرویس بهداشتی

آشنایی با کاربردها کاشی سرویس بهداشتی کاشی از آن دسته مصالح ساختمانی است که از زمان های بسیار قدیم تاکنون به عنوان یک پوشش دهنده قدرتمند برای دیوارهای داخلی و خارجی بناهای مختلف استفاده می شد و علاوه بر این که دوام و استحکام آنها را بیش از پیش افزایش می داد، بلکه زیبایی و جذابیت فراوانی نیز برای بنا به همراه می آورد و به آن شکوه و جلوه خاصی می بخشید.

ین روزها نیز با وجود این که بسیاری از پوشش دهنده های کف و دیوار به بازار ارائه شده اند، اما هنوز هم بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای قسمت های مختلف بنای خود از این کاشی ها استفاده نمایند؛ خوشبختانه دوام و مقاومت این کاشی ها به قدری بالاست که شما می توانید برای سال های سال از دوام و استقامت آن ها برخوردار شوید، بدون این که نگران باشید که گذر زمان، سایش، فشار و یا رطوبت در ساختار آن ها تغییری به وجود آورد.

شایان ذکر است که کناف سقف ساده ارزان دارای کاربردهای فراوانی می باشد و این روزها از آن برای پوشش دادن به دیوارهای سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و حتی استخر استفاده می نمایند.

شاخصه های بارز کاشی سرویس بهداشتی

شاخصه های بارز کاشی سرویس بهداشتی این روزها بسیاری از افراد برای پوشش دادن به دیوارها و کف سرویس بهداشتی خود از کاشی استفاده می کنند، زیرا این کاشی ها طرح ها و رنگ های متنوعی دارند و مقاومت و دوام آن ها بسیار بالاست.

در این قسمت برای آشنایی هر چه بیشتر شما با این متریال های محبوب و زیبا، به برخی از شاخصه های بارز کاشی سرویس بهداشتی اشاره می کنیم:

  1. این کاشی ها معمولاً دارای تنوع رنگی فراوانی هستند، اما نمونه های محبوب و پرفروش این محصولات کاشی های سفید می باشند. زیرا تجربه نشان دهنده آن است که کاشی سفید می تواند حس نظم و سبکی را برای فضا به وجود آورده و سرویس بهداشتی را بزرگ تر از آن چه هست نشان دهد.
  2. این کاشی ها از نظر طراحی نیز بسیار زیبا و متنوع هستند و در میان آن ها می توان نمونه هایی از کاشی های خطی، کاشی هایی به اشکال مختلف هندسی و کاشی هایی با طرح گل یا اشکال انتزاعی مشاهده نمود که هر کدام از آن ها زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند.
  3. این کاشی ها در برابر سرما و گرمای محیط مقاومت بسیار زیادی دارند و این موارد نمی تواند در ساختار آن ها ترک یا خوردگی به وجود آورده و زیبایی و جلوه آن ها را تحت تاثیر قرار دهد.
  4. برای چسباندن این کاشی ها نیاز به دوغاب چندان زیادی وجود ندارد و همین امر سبب می شود که کاش هایی که به دیوار چسبیده شده اند با جلوه و زیبایی خاصی به نمایش در آیند، البته در برخی از نمونه های این محصولات می توان برای چسباندن آن ها از چسب مخصوص کاشی استفاده کرد که این موضوع سبب می شود پروژه نهایی با طراحی بسیار تمیز و زیبایی ارائه گردد.
  5. به طور کلی کاشی سرویس بهداشتی از قابلیت نصب بسیار آسانی برخوردار می باشد و می توان در کوتاه ترین زمان ممکن آن ها را با نظم و هماهنگی خاصی در قسمت های مورد نظر نصب نمود و از کارایی بی نظیر آن ها برخوردار شد.
  6. این کاشی ها در قیاس با سایر متریال ها دارای قیمت ارزان و مناسبی هستند.

سفارش عمده کاشی سرویس بهداشتی ارزان

سفارش عمده کاشی سرویس بهداشتی ارزان کاشی از آن دسته متریال هایی است که همواره به عنوان یک پوشش دهنده درجه یک و با دوام برای مکان هایی که در آن ها رطوبت فراوانی وجود دارد مانند سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه در نظر گرفته می شود و می توان از آن استفاده های فراوانی نمود.

شرکت بازرگانی ما سال هاست به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش کاشی باکیفیت در ایران به فعالیت مشغول بوده و همواره نمونه های جذاب و زیبایی از این محصولات را به مشتریان خویش ارائه نموده و رضایت خاطر آن ها را جلب می نماید؛ شما عزیزان نیز می توانید برای سفارش عمده کاشی سرویس بهداشتی با قیمت ارزان و مناسب و همچنین کیفیت و دوام بالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرموده و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما