قیمت سرامیک چسبی دیوار با دوام بالا در مدل های مختلف

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تولیدکنندگان در صنعت کاشی و سرامیک انواع جدیدی را تولید و به بازار عرضه کرده اند که به سرامیک چسبی معروف هستند و این سرامیکها به دلیل قابلیت نصب آسان از طرفداران بسیار زیادی برخوردارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت سرامیک چسبی دیوار با دوام بالا در مدل های مختلف

قیمت سرامیک چسبی دیوار

قیمت سرامیک چسبی دیوار در گذشته برای تعویض سرامیکهای قدیمی موجود در داخل آشپزخانه ها و همچنین سرویسهای بهداشتی نیاز به کندن سرامیکهای کهنه و نصب سرامیکها جدید بود که هم هزینه زیادی داشت و هم اینکه کاری بسیار سخت و زمان بر بود اما امروزه با تولید انواع سرامیک چسبی می توان به راحتی طرح و رنگ سرامیکها را تغییر داد داد.

وزن پایین در این سرامیکها باعث شده است تا با خیال راحت و به آسانی نصب آنها صورت گیرد و حتی اگر سرامیکهای قدیمی از استحکام کافی برخوردار نباشند باز هم می توان این سرامیکها را بر روی آنها چسباند.

چسب برخی از این کاشیها در قسمت پشتی آنها تعبیه شده است و افراد به راحتی می توانند خودشان هم به نصب آنها بپردازند و نوع دیگر آنها انواعی هستند که برای چسباندشان باید از چسبهای مخصوص استفاده کرد.

مقاومت و استحکام این دسته از سرامیکها به 3 دسته عامل وابسته می‌ باشد که عامل اول مرغوبیت چسب مورد استفاده در چسباندن سرامیک است و مورد دوم استحکام سرامیکهای قدیمی می باشد و مورد آخر هم مهارت فردی است که سرامیک جدید را بر روی سرامیکهای قدیمی می چسباند.

عده زیادی از افراد بر این باور هستند که چسباندن سرامیک بر روی سرامیکهای قدیمی باعث می گردد تا پس از مدتی چسبها شل شوند و سرامیکها از دیوار جدا گردند و بیشترین میزان این نگرانی هم در مورد حمام و سرویسهای بهداشتی و همچنین قسمت پشتی سینک ظرفشویی می باشد چرا که در معرض آب و رطوبت هستند اما تولیدکنندگان این اطمینان خاطر را به مصرف کننده ها می دهند که اگر از چسبهای مرغوب و همچنین سرامیکهای با کیفیت استفاده کنند این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.

برای چسباندن سرامیک در فضاهایی که در معرض آب و رطوبت می‌باشند از مقداری چسب بتن به همراه چسب خمیری استفاده می‌ کنند تا از نفوذ رطوبت و آب به سطح پشتی سرامیک جلوگیری شود علاوه بر آن امروزه عده‌ ای از کارخانه ها چسبهای ضد آبی را تولید نموده اند که به هیچ عنوان در مقابل آب و رطوبت جدا نمی شوند.

سرامیکهای چسبی هم برای دیوار به کار می روند و هم برای کف آشپزخانه ها و سرویسهای بهداشتی و در این میان سرامیکهای چسبی که مربوط به کف هستند از کاربرد بسیار زیادی در ساختمان سازی برخوردارند و دارای کیفیت بسیار بالایی نیز می باشند و بالاترین میزان از سرامیکهای چسبی کف در شهرهای بزرگی همچون اصفهان و تهران به فروش می رسند که دارای تنوع بسیار زیادی هستند و از قیمتهای مختلفی برخوردارند و هر فرد می‌ تواند با توجه به بودجه ای که دارد و بر حسب سلیقه خود مدل مورد نظر را انتخاب کند.

همانطور که گفتیم سرامیکهای آشپزخانه و همچنین سرویسهای بهداشتی ممکن است بعد از گذشت مدتی از مد بیفتند و یا تکراری شوند و افراد اقدام به تعویض آنها کنند که با استفاده از این سرامیکهای چسبی بدون کنده کاری و از بین بردن سرامیکهای قدیمی می توان به راحتی آنها را نصب کرد که این کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.

سرامیک چسبی استخر

سرامیک چسبی استخر در این قسمت نکای را برای استفاده از انواع سرامیک چسبی برای کف یا دیوار و همچنین نصب در استخر خدمت شما ارائه می نماییم.

چسباندن این سرامیکها کار چندان پیچیده ای نمی باشد و به صرف کمی دقت و ظرافت و همچنین استفاده از چسب کاشی با کیفیت نیازمند است.

برای این منظور دو دسته چسبهای پودری و چسبهای خمیری وجود دارد که چسبهای پودری از لحاظ قیمت و هزینه کمی نسبت به انواع چسبهای خمیری ارزانتر هستند و افراد می‌ توانند با توجه به نیاز خود یکی از انواع این چسبها را انتخاب کنند.

مرحله اول در نصب این سرامیکها مرحله زیر سازی می باشد که برای این منظور باید بررسی شود که دیوار یا کف مورد نظر دچار شکستگی نباشد و از هرگونه آلودگی تمیز شده باشد.

اگر جنس سطح مورد نظر از چوب و یا سیمان است باید حتماً برای زیرسازی از موادی به نام پرایمر استفاده شود که آن را با استفاده از قلم بر روی سطح مورد نظر پخش می کنند که این کار برای این موضوع صورت می‌ گیرد تا رطوبت موجود در این سطوح به مرور زمان به چسب کاشیها آسیبی وارد نکند.

برای مرحله بعد باید چسب کاشی را آماده کنید که در مورد چسبهای خمیری کار بسیار آسان است و بدون عملیات خاصی می توانید از چسب استفاده کنید اما اگر قصد استفاده از چسبهای پودری را دارید باید آنها را بر طبق دستوری که بر روی ظرفشان وجود دارد آماده کنید.

نکته مهم در اینجا این است که به هیچ عنوان از چسبهای معروف به یک دو سه برای چسباندن سرامیکها استفاده نکنید چرا که به مرور زمان ممکن است باعث جدا شدن سرامیکها شوند.

در مرحله سوم باید ملات چسب را بر روی سطح مورد نظر پخش کنید که این کار با استفاده از ماله های شیار دار انجام می شود و علاوه بر آن می توانید این چسبها را به قسمت پشتی سرامیکها بمالید و سپس آنها را به سطح مورد نظر بچسبانید.

برای استفاده از ملات بر روی سطح بعد از اینکه ملات مورد نظر را پخش کردید باید با دقت کاشیها را بر روی آنها بچسبانید که نکته مهم در این مرحله این است که حتماً ۳ تا ۴ ساعت زمان بدهید تا چسب سرامیکها اصطلاحاً خودش را بگیرد و سرامیکها به خوبی به دیوار و کف بچسبند.

مرحله آخر نیز مرحله بندکشی می باشد که پس از اینکه چسبها خشک شدند و کاشیها محکم گردیدند باید به بند کشی بپردازید و برای این کار باید با استفاده از سیمان دوغاب تهیه کنید و به سرعت هم از آن استفاده نمایید چراکه این ماده خیلی سریع سفت می شود و در هنگام استفاده از آن باید سرعت زیادی را به خرج دهید.

دوغاب را در قسمتهای خالی که در بین کاشیها و سرامیکها وجود داردبریزید و مواد اضافی آن را با استفاده از یک حوله یا پارچه مرطوب پاک کنید و دقت کنید تا 24 ساغت به آن آب نزنید تا کاملا خشک شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما