قیمت کاشی استخری ارزان در انواع طرح و رنگ های شیک 

از کاشی ها و سرامیک های استخری لعاب دار در مکان هایی مانند استخر ها که رطوبت آن ها زیاد است استفاده می شود. قیمت کاشی استخری ارزان در انواع طرح و رنگ های شیک 

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کاشی استخری ارزان

قیمت کاشی استخری ارزان کاشی ها یکی از مصالح ساختمانی می باشند که از آن ها در قسمت های مختلف ساختمان ها مانند آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی استفاده می شود و انواع مختلفی از کاشی ها در بازار موجود است که نام های مختلفی معروف هستند و کاربرد های مختلفی دارند و در قسمت ها مختلف هر ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

تنوع در طرح و رنگ کاشی ها بسیار زیاد می باشد و شما می توانید بر اساس نیاز و دکوراسیون و طراحی محل مورد از میان انواع کاشی ها انتخاب خود را کنید و علاوه بر طرح و رنگ کاشی باید در هنگام خرید به کیفیت آن نیز توجه کنید زیرا اگر کاشی ها از متریال خوبی تولید نشده باشند کیفیت پایینی خواهند داشت و در نتیجه عمر مفید آن ها کمتر خواهد بود.

در بین انواع کاشی های موجود در بازار کاشی های استخری از نمونه های پر فروش و پر مصرف کاشی ها می باشد که همان طور که از اسمش پیداست در استخر ها و محیط های مرطوب از آن استفاده می شود و به طوری تولید شده اند حتی اگر ماه ها در معرض رطوبت قرار بگیرند دچار افت کیفیت نمی شوند.

اگر بخواهیم کاشی های استخری را با کاشی های معمولی مقایسه کنیم مهم ترین تفاوت این کاشی ها با هم در میزان جذب رطوبت آن ها می باشد به طوری در کاشی های استخری میزان جذب رطوبت نزدیک به صفر می باشد اما در کاشی های معمولی جذب رطوبت در حدود ۵٪ الی ، درصد می باشد.

در تولید کاشی های استخری از لعاب های مخصوصی استفاده می شود که باعث می شود مقاومت کاشی در برابر رطوبت بیشتر شود و علاوه بر آن به دلیل جلایی که این لعاب ها به سطح آینه می دهند باعث می شوند که در محیط ها باعث بزرگتر دیده شدن محیط شوند.

کاشی های استخری نوعی از کاشی های پرسلان می باشند که یکی از بهترین مصالح برای عایق بندی و زیبا سازی استخر ها به حساب می آیند و البته لازم به ذکر است که علاوه بر استخر ها از آن ها حتی در برخی محیط های بیرونی برای ایجاد طرح های مختلفی استفاده می شود زیرا اندازه های کوچکی دارد و در رنگ های مختلف تولید می شوند و می توان با آن ها طرح های ماندگاری به وجود آورد.

در مقایسه با کاشی های معمولی کاشی های استخری روش تولید متفاوتی هم دارد به طوری که در تولید کاشی های استخری از خاک سفید بیشتری استفاده می شود و مدت زمان پخت کاشی های استخری در کوره ها در مقایسه با کاشی های معمولی بیشتر است.

دلیل پخت طولانی مدت کاشی های استخری این است که در مرحله ی اول هر گونه رطوبتی که دارد خارج شود و در مرحله ی دوم پخته شدن در کوره ها به مدت زیاد باعث استحکام زیاد و مقاومت بالای کاشی ها می شود که می توان از آن ها با خیال راحت در محیط های مرطوب و … استفاده کرد.

کاشی های استخری با تنوع رنگی بسیار بالایی تولید می شوند اما رنگ های بسیار محبوب و پر فروش این کاشی ها رنگ های آبی آسمانی و سفید و سرمه ای می باشد که در اکثر استخر ها نیز از این رنگ کاشی ها استفاده می شود که تداعی دهنده ی دریا های بزرگ می باشد.

یکی از مزیت های کاشی های استخری این است که در برابر عوامل شیمیایی مانند کلر و یا حتی اشعه ی قدرتمند آفتاب بسیار مقاوم می باشد و دچار تغییر رنگ نمی شود.

قیمت کاشی استخری

قیمت کاشی استخری کاشی های استخری در ابعاد مختلفی تولید می شوند اما به طور عمده این کاشی ها در شکل های مربعی با ابعاد ۵.۲ در ۵.۲ تولید می شوند که بر روی توری های ۳۰ در ۳۰ سانتی متری قرار داده می شوند و به بازار ارایه می شوند که با استفاده از این توری ها اجرای این کاشی ها راحت تر می شود.

از این کاشی ها علاوه بر استخر ها استفاده های زیادی می شود به طور مثال با استفاده از آن ها برخی صنایع دستی با ارزش مانند گلدان و انواع تابلو ها با طرح های خاص تولید می شود که در نوع خود محصولاتی بسیار ارزشمند و هنری تلقی می شوند.

امروزه کاشی های استخری دارای تنوع بسیار زیادی هستند و علاوه بر رنگ هایی که در بالا اشاره شد این کاشی ها با طراحی های مختلفی تولید می شوند که به صورت آماده قابل اجرا در محیط های مختلفی می باشد.

در استخر های بزرگ معمولا از کاشی های استخری مربعی یا مستطیلی استفاده می کنند اما در استخر های کوچک که ممکن است دور ریز کاشی ها زیاد شود از نوع دایره ای آن ها استفاده می شود.

اجرا و نصب کاشی های استخری با استفاده از چسب های مخصوصی انچام می شود که استفاده از این چسب ها نیز مزیت های زیادی دارد به طور مثال به دلیل ضخامت پایین باعث حفظ بزرگی استخر ها می شوند و هم چنین این چسب ها ماندگاری بسیار خوبی دارند و هیچگاه سست نمی شوند و علاوه بر آن یک نوع متریال ضد آب نیز محسوب می شوند و از نفوذ و نشت آب جلوگیری می کند.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از کاشی های استخری لک نشدن آن ها می باشد زیرا از لعابی که در سطح آن ها استفاده می شود با استفاده از موادی تولید می شود که لکه پذیر نیستند به همین دلیل تمیز کردن آن ها بسیار راحت است.

در هنگام انتخاب کاشی برای استخر ها عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود که مهم ترین این عوامل عمق و ابعاد استخر و فشاری که قرار است بر کاشی ها وارد شود می باشد پس باید کاشی های انتخاب شوند که علاوه بر زیبایی مقاومت خوبی در برابر فشار آب استخر مورد نظر شما نیز داشته باشند.

همان طور که گفته شد تنوع کاشی های استخری بسیار زیاد می باشد که این تنوع در کیفیت و طرح و رنگ باعث تفاوت در قیمت آن ها نیز می شوند که بسته به نوع کاشی های مورد تایید برای شما قیمت آن ها تعیین می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما