قیمت کاشی استخری بزرگ با لعاب پولیش ضد خش

بدون شک همه شما می دانید که ایران یکی از کشورهای فعال خاورمیانه در زمینه تولید کاشی استخری بزرگ با لعاب پولیش ضد خش است که محصولات خود را با قیمت مناسب ارائه می کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کاشی استخری بزرگ با لعاب پولیش ضد خش

کاشی استخری بزرگ

کاشی استخری بزرگ کاشی ها یکی از جذاب ترین قسمت های استخر به حساب می آیند، کاشی های استخری بزرگ جدا از نصب و نظافت آسان، با هر طرح زیبا و متنوعی تولید می شوند و سطحی صاف و بدون برآمدگی دارند. به طوری که شناگران هنگام شنا از هرگونه خراش در داخل استخر در امان باشند. کاشی استخری سه بعدی ضد لغزش است تا در هنگام راه رفتن باعث سر خوردن افراد نشود، کاشی استخری مرغوب باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد که با گذشت زمان تغییر رنگ یا لک ندهد همچنین جذب آب در این نوع کاشی ها صفر است و مقاومت بالایی در برابر یخ زدگی دارند.

کاشی های استخری مینیاتوری یکی از بهترین نمونه هایی است که می توان از آن استفاده کرد. جذب آب در کاشی های مینیاتوری صفر است و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی دارند. در برابر یخ زدگی و امواج آب و شرایط آب و هوایی و همچنین ضربه و انواع اجسام موجود در آب مقاوم هستند. رنگ و طرح این نوع کاشی ها فضای استخر را بزرگتر نشان می دهد، بنابراین طرح ها و ایده های به کار رفته در کاشی های تزئینی و سه بعدی فضای استخر را بسیار جالب، ساده و جذاب می کند. طرح هایی مانند صدف، ماهی و گیاهان دریایی در این سرامیک ها به چشم می خورد که جلوه ای جذاب به استخر می بخشد.

برای انتخاب کاشی استخری باید توجه بیشتری داشته باشیم. سعی کنید تا حد امکان محصول درجه یک و باکیفیت انتخاب کنید تا به مرور زمان ترک نخورد و مقاومت خود را از دست ندهد. کاشی های استخری از جمله کاشی های خاصی هستند که جذب آب آن ها به حداقل ممکن رسیده است، مثلاً جذب آب کاشی استخر زیر یک درصد است، به همین دلیل می توانید به راحتی کاشی ها را برای مدت طولانی در آن قرار دهید. از آنجایی که اکثر استخرها آب را برای مدت طولانی در خود نگه می دارند، این کاشی ها باید نفوذ آب بسیار کمی داشته باشند تا ترک نخورند، در بیشتر موارد کاشی های استخر اندازه های کوچک تری دارند و رنگ کاشی های استخری محدود است و اغلب در رنگ‌های سفید و آبی تولید می‌شود، اگرچه دغدغه‌های این کاشی‌ها ممکن است متنوع باشد، اما تولید رنگ‌های دیگر محدودتر و دسترسی به آن دشوارتر است. کاشی های استخری در دو مدل ساده و برجسته تولید می شوند که بسته به سلیقه می توانید آن ها را انتخاب کنید.

کاشی استخری رنگی

کاشی استخری رنگی در بین این همه کاشی استخری رنگی و نمونه های فیروزه ای به دلیل زیبایی بی حد و حصر توجه افراد را به خود جلب می کند و نمونه هایی از کاشی های استخری پرطرفدار هستند که در اندازه ها و اندازه های مختلف موجود می باشند. تنوعی که این کاشی ها دارند می تواند متنوع باشد و خریداران نیز می توانند بر اساس تمایل خود این محصولات را با ابعاد دلخواه خود خریداری کنند و لازم به ذکر است که هرکسی که این محصولات را می خواهد قبل از خرید باید ابتدا رنگ های متنوع این کاشی ها را بررسی کند. محصولات استخر را با دقت در نظر بگیرید.

کاشی استخری مرغوب با ویژگی هایی است که این کاشی را از انواع کاشی هایی که برای داخل ساختمان استفاده می شود متمایز می کند. یکی از این ویژگی ها داشتن بافت بسیار متراکم و فشرده است و همین عامل باعث نفوذناپذیری کاشی می شود یعنی اجازه عبور آب را نمی دهد. همچنین ترکیبات رزینی مختلفی می تواند در آن وجود داشته باشد که در واقع خواص عایق را تا حد زیادی افزایش می دهد. از ویژگی های این کاشی ها می توان به طرح های آن اشاره کرد که در سه نوع مدرن، کلاسیک و سنتی موجود است. کاشی از نوع پلاستیکی در گذشته بسیار مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه فقط در فضاهایی که ظاهری کلاسیک دارند استفاده می شود و نمونه هایی از محصولات مدرن با طرح های خاص سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده اند.

داشتن لبه های مناسب و قابلیت اتصال دقیق لبه های کاشی ها به یکدیگر از دیگر ویژگی های این محصول می باشد تا بتواند حداکثر آب بندی را ایجاد کند. همچنین از دیگر ویژگی های این کاشی صادراتی می توان به ضربه پذیر بودن آن اشاره کرد زیرا تراکم بالایی دارد و بسیار مقاوم است و دمای پخت آن نیز بالاست که از کاهش کیفیت رنگ آن جلوگیری می کند. کاشی استخری درجه یک یکی از کاشی هایی است که به منظور زیبایی و ایجاد نمای مناسب می تواند در تمامی استخرها از اهمیت بالایی برخوردار باشد و این کاشی در بهترین انواع خود توسط توزیع کنندگان این محصول به خریداران و کسانی که قصد دارند عرضه می شود اگر مایل به خرید این کاشی هستید می توانید این کاشی ارزان را با قیمت مناسب از طریق توزیع کنندگان تهیه کنید.

مرجع خرید ارزان کاشی استخری روزانه فعال است و مشتریان زیادی از سراسر کشور برای خرید این محصولات به آن مراجعه می کنند، انواع کاشی ها با طرح ها و رنگ های مختلف در این مراجع موجود می باشد و هر کدام با توجه به سلیقه مشتریان تولید و طراحی شده است، راه های زیادی برای خرید کاشی استخری وجود دارد، سازندگان این روش ها را در اختیار مشتریان قرار داده اند و از آنها خواسته اند برای خرید انواع کاشی مستقیما با آنها در تماس باشند تا از کیفیت این محصولات اطمینان حاصل کنند.

خرید ارزان کاشی استخری به دو صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است. مشتریان می توانند مستقیماً به تولیدکنندگان مراجعه کرده و انواع کاشی های استخری با کیفیت را از آنها خریداری کنند. یکی از بزرگترین مزایای این روش این است که محصولات را با دقت مشاهده می کنید که باعث می شود دقیقاً مطابق با سلیقه خود بخرید، روش دیگر خرید اینترنتی است که بسیار مقرون به صرفه است و همه مشتریان در سراسر جهان می توانند از این روش استفاده کنند و با بهترین کیفیت کاشی را از تولید کنندگان خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما