قیمت کاشی شش ضلعی تبریز بادوام و جلا پذیری بالا

اگر به دنبال بهترین قیمت کاشی شش ضلعی تبریز هستید که کیفیت بالا خواص زیبایی و کاربرد زیاد دارد با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کاشی شش ضلعی تبریز بادوام و جلا پذیری بالا

کاشی شش ضلعی تبریز

کاشی شش ضلعی تبریز یکی از مهمترین و بهترین مدل های کاشی که خیلی محبوب می باشد کاشی شش ضلعی تبریز است که به خاطر کیفیت و زیباییش شهرت جهانی دارد.

از این کاشی ها حتی در مزارع استفاده می شود زیرا چنانچه پیشتر نیز گفتیم به راحتی و آسانی قابل شستشو هستند و دارای دوام و مقاومت بالایی هستند.

معمولا در چنین حوزه هایی از کاشی های شش ضلعی بزرگ که دارای طرح های کلاسیک مدرن هستند استفاده می کنند.

اصولا رنگ های به کار رفته در این حوزه ها یا سفید کلاسیک می باشد یا از رنگ های مختلف دیگر که بتواند ظاهری تازه تر به محیط ببخشد استفاده می کنند.

معمولاً آنها را به نحوی تولید و طراحی کرده اند که بتواند رضایت تمامی مشتریان را جلب کند و به عبارتی مطابق با مد روز پیش برود تا بتواند با رقبای خود رقابتی تنگاتنگ داشته باشد.

از آن نوعی که دارای ظرافت کمتر و یا نازکی کمی بیشتر می باشد برای کف و دیواره های برجسته و نیز دیوارهای دوش و پشتی آشپزخانه استفاده می کنند که سبب هر چه زیباتر و لاکچری تر شدن این فضاها می شوند.

ما در بازار شاهد جنس های مختلفی از این مدل کاشی هستیم از چینی گرفته تا مرمر که تمامی آنها با توجه به کیفیت بالا و خیلی تک و خاص بودنشان می‌ توانند مورد رضایت مشتریان واقع گردند.

به خاطر شباهت بسیار زیادی که این مدل کاشی به انواع کاشی های طرح چوبی نیز دارد پس اگر عاشق چنین طرح هایی هستید می توانید آن را برای خود انتخاب کنید.

ضمن این که هیچ کدام از سختی ها و مشکلات کاشی های چوبی را ندارند.

علاوه بر آن که کاملاً ضد آب می باشند به سختی دچار خط و خش می شوند در نتیجه می‌ توانید از صاف بودن آن ها نهایت لذت ببرید و نگران زود خراب شدنشان به هیچ وجه نشوید.

برخی از این کاشی ها در رنگ ترکیبی هستند که این می تواند صحنه و جلوه ایی واقعا مافوق طبیعی به محیط بدهد.

برای مثال ترکیب رنگ سفید و مشکی به خصوص برای دیوارها ایده ایی ناب می باشد که سبب خارج شدن دیوار از حالت خسته کننده و بی روح می شود.

کاشی شش ضلعی استخر

کاشی شش ضلعی استخر در صنعت ساختمان سازی یکی از ضروری ترین اقلام کاشی و سرامیک می باشد که آنها را در طرح های گوناگونی طراحی و تولید می‌ کنند.

یکی از معروف‌ ترین آنها کاشی شش ضلعی می باشد که نه تنها در صنعت ساختمان سازی بلکه در ساخت استخر نیز به طور بسیار زیادی از آن استفاده می شود.

این کاشی می‌ تواند برای کف برای حمام و نیز برای دیوارهای دوش مورد استفاده قرار بگیرد.

از آنجا که این کاشی ها در اندازه‌های بسیار متنوع و مختلفی تولید شده‌ اند پس شما می توانید با توجه به محیط و اندازه مورد نظر یک نمونه را انتخاب کنید.

آنها طراحی های کاملاً منحصر به فردی دارند که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند که در واقع شما با این مدل کاشی باعث بالا بردن قیمت منزل خود می شوید.

دلیلش آن است که شخصیتی چندین برابر حقیقی‌ تر به منزل می بخشد و در میان تمامی کاشی ها این مدل یکی از محبوب ترین ها برای طراحی های داخلی امروزی محسوب شده است.

اما چه چیز باعث محبوبیت این کاشی ها شده است و از چه چیزی ساخته می شوند که دارای چنین کیفیت بالایی می باشند؟

باید گفت آنها را اصولا از سنگ مرمر و شیشه سرامیک چینی صدف و غیره می سازند و به همین دلیل زیبایی خاصی دارند.

از دیگر دلایل محبوبیت آنها سازگار بودن آنها با محیط زیست می باشد و به دلیل این که می توان آنها را به راحتی بازیافت کرد.

پس اگر به هر نحوی این کاشی ها دچار خرابی بشوند می توان دوباره آنها را به چرخه تولید برگرداند که این از لحاظ اقتصادی نیز می تواند مفید باشد.

همچنین می توان گفت آن ها دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی می باشند در نتیجه قادر خواهند بود تا در برابر هر گونه مواد شیمیایی دوام خود را حفظ کرده و خیلی دیر دچار خرابی بشوند.

از دیگر مزایای خوب آنها می توان به نفوذ ناپذیری آنها در جذب آب اشاره کرد که فوق العاده عالی می باشند بدین نحو که جذب آب در آن ها خیلی پایین می باشد و همین سبب طول عمر آنها می شود.

آنها همچنین به خاطر خواص فوق العاده عالی که دارند می توانند خیلی راحت تمیز بشوند و در نتیجه تعمیر و نگهداری از آنها کاملاً کم هزینه است.

پس می تواند هزینه های بسیار کمتری را برای شما به همراه داشته باشد.

از جمله مکان هایی که می توانید از آنها استفاده کنید کاشی آشپزخانه سالن حمام کف استخر و غیره می باشد که جلوه ایی خیلی شیک زیبا و جالب به این محیط ها می دهند.

آنها دارای رنگ ها بافت ها و اندازه های مختلفی هستند و اگر شما صرفا کمی سلیقه به خرج بدهید می توانید بهترین نمونه را که متناسب با فضا و دکوراسیون خانه خود باشد انتخاب کنید.

البته در هنگام انتخاب کاشی شما باید به سبک و دکوراسیون منزل خود بسیار توجه کنید زیرا صنعت گران این حوزه هر مدل کاشی را متناسب با یک محیط طراحی و تولید کرده اند.

برای مثال در خانه های سلطنتی از یک مدل کاشی و در خانه های ساده از مدل دیگر استفاده می کنند.

همچنین انواع کاشی برای هتل ها و ویلاها کلبه های دنج و غیره کاملاً متفاوت می باشد پس توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد.

اما آن چه که بسیار مهم است آن است که کاشی های شش ضلعی بزرگ می توانند در فضاهای مختلف به کار بروند.

آن ها به خاطر داشتن ظاهری شیک بسیار چشم نواز و دل ربا به نظر برسند زیرا آن ها از مدرن ترین مدل های تولید شده در صنعت کاشی سازی می باشند.

بیشترین رنگ مورد استفاده برای تولید این مدل کاشی آبی و سفید است که اصولا از رنگ آبی برای کف استخر و یا کف حمام استفاده می کنند.

از رنگ سفید برای محیط هایی که بیشتر در معرض دید هستند تا بتوانند زیبایی هر چه بیشتر خود را به تصویر بکشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما