مراکز توزیع کاشی آشپزخانه طوسی

کاشی آشپزخانه در انواع رنگ و طرح های شیک و متنوع تولید شده است و یکی از زیبا ترین رنگ‌ های آن کاشی طوسی می باشد که با توجه به کارایی مطلوب از فروش بالایی برخوردار است، این روز ها مراکز توزیع کاشی آشپزخانه طوسی این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت کلی به خریداران در سراسر کشور عرضه می کنند که به دلیل کاربرد فراوان و کیفیت درجه یک استقبال بسیار خوبی از خرید آن می شود.

مراکز توزیع کاشی آشپزخانه طوسی

نحوه تولید کاشی آشپزخانه

نحوه تولید کاشی آشپزخانه نحوه تولید کاشی آشپزخانه چگونه است؟ برای تولید این کاشی آشپزخانه مانند کاشی آشپزخانه سنتی از مواد مختلفی مانند ماسه، خاک رس، انواع‌ پر کننده ها و مواد تقویت کننده ‌‌‌‌و … استفاده می شود که ابتدا عملیات خردایش م فرآوری مواد دانه درشت به وسیله دستگاه های مخصوص انجام می شود و سپس به خوبی آسیاب و پودر می شود و بعد هر کدام از موارد نامبرده و مقداری سیلیکات سدیم به میزان لازم به این مواد اضافه می شود و مواد آماده شده در دستگاه ریخته می شود.

عملیات شکل دهی آن با بهره گیری از قالب های مخصوص انجامد می شود و پس از پرس شدن باید عملیات خشک کردن و لعاب کاری آن انجام شده و سپس در کوره های مخصوص پخته می شود و در مرحله آخر نیز پولیش کاری آن با نهایت دقت انجام می گردد، پس از آماده شدن در بسته بندی استاندارد و محکم قرار داده می شود و راهی بازار فروش می گردد.

صادرات کاشی آشپزخانه طوسی

صادرات کاشی آشپزخانه طوسی در حال حاضر صادر کنندگان انواع کاشی آشپزخانه از جمله سرامیک کف آشپزخانه طوسی این محصول را با بهترین کیفیت و در بسته‌ های مناسب و استاندارد به بسیاری از کشور های مختلف جهان صادر می کنند که با توجه به کیفیت مرغوب و استفاده زیاد در آنجا نیز بسیار پرفروش است و مشتریان زیادی دارد، صادرات انواع کاشی علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند که ابن امر در کاهش نرخ بیکاری تأثیر زیادی دارد.

امروزه بازار خرید و فروش انواع‌ کاشی آشپزخانه با توجه به کیفیت عالی و کاربرد وسیع از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است که اغلب آنها این محصول را به شکل کلی و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند، خریداران عمده انواع کاشی معمولا شرکت های صادر کننده و ساختمان سازان و … می باشند که همیشه ساده ترین راه را برای خرید این محصول انتخاب می کنند.

1

  1. سلام ما از این نوع کاشی برای جلوه دادن بین کابینت هامون استفاده کردیم و واقعا فضا رو تغییر دادو آشپزخونه خیلی زیباتر شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما