مرکز توزیع کاشی سرویس بهداشتی

کاشی ها یکی پر مصرف ترین محصولاتی می باشند که توسط انسان برای تمیز و زیبا شدن مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. کاشی سرویس بهداشتی اعلا دارای طرح های بسیار زیادی می باشد، این محصولات ضخامت خوبی دارند و برای سرویس بهداشتی حمام و دستشویی بسیار مناسب هستند. پخش کننده کاشی سرویس بهداشتی اعلا این محصولات را به دو روش مستقیم و غیر مستقیم پخش می کند. این کاشی ها لعابی می باشند و لبه ی آنها بعد از نصب هرگز نمی پرد.

مرکز توزیع کاشی سرویس بهداشتی

نکاتی درباره کاشی سرویس بهداشتی مات

نکاتی درباره کاشی سرویس بهداشتی مات

در این مقاله می خواهیم متودی را برای شما بازگو کنیم تا با چگونگی انتخاب بهترین رنگ کاشی سرویس مات آشنا شوید. امروزه معماران داخلی توجه ی زیادی به سرویس های بهداشتی کرده اند، به همین دلیل طراحی سرویس بهداشتی بسیار جا افتاده است.

امروزه رنگ های مختلفی روی بورس آمده اند و بهترین رنگ ها رنگ های نود و یا همان کرم قهوه ای می باشند، اینگونه رنگ ها باعث مدرن شدن سرویس بهداشتی می شود، به همین دلیل استفاده از این رنگ ها در کاشی های سرویس بهداشتی بسیار زیاد شده است، رنگ های ترکیبی هم بسیار جذاب هستند، شما عزیزان می توانید از مراکز معتبر به سفارش کاشی سرویس بهداشتی اقدام کنید. استفاده از زنگ های یک خانواده در کاشی ها هم بسیار زیبا می باشد.

شما می توانید از رنگ صورتی برای سرویس بهداشتی تان استفاده کنید، زیرا یک جلوه ی بسیار زیبایی می دهد‌ و یا می توانید از ترکیب رنگ سفید و صورتی استفاده کنید. کاشی های سرامیک با طرح لوزی هم بسیار زیبا هستند.

از مشخصه های کاشی سرویس اصل ، مقاومت آن در برابر تغییرات دمایی و عدم تغییر رنگ می باشد. کاشی مرغوب از مواد اولیه درجه یک تولید می شود و لعاب و طرح های آن بسیار شفاف و زیبا می باشد. دچار ترک خوردگی و خش نمی شود و قیمت آن نسبت به کاشی درجه دو وسه متفاوت می باشد.

رونق صنعت مد تنها مربوط به کیف و کفش و لباس نمی باشد. امروزه استفاده از صنعت مد و طراحی های جدید در همه ابعاد و حتی در تولید کاشی سرویس نیز بسیار رواج پیدا کرده است. مشتریان با استفاده از اینترنت و شبکه های مجازی به دنبال طرح ها و برند های معتبر تولیدات ساختمانی می باشند و بعد از کسب اطلاعات کامل در این زمینه اقدام به خرید می کنند.

ماده اصلی تشکیل دهنده کاشی چیست؟

ماده اصلی تشکیل دهنده کاشی چیست؟

حقایقی در مورد کاشی سرویس بهداشتی شما را از ویژگی های مثبت این نوع محصول مطلع می کند‌. کاشی سرویس بهداشتی در ابعاد گوناگونی تولید می شوند اینگونه محصولات یک پوشش بسیار قوی برای سطوح حمام و دستشویی می باشند، زیرا قابلیت شستشو دارند و بسیار مقاوم هستند. این کاشی ها یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی به شمار می آیند، این محصولات در برابر هوای سرد و یخ زدگی و در برابر هوای مرطوب و گرم حمام مقاومت زیادی دارند.

کاشی ها در ابعاد کوچک و متوسط و بزرگ تولید می شوند. این محصولات بسیار بهداشتی هستند و به عنوان یک عایق حرارتی به حساب می آیند. کاشی ها تنوع بسیار زیادی در رنگ، طرح و مدل و حتی سایز دارند. این گونه محصولات خاصیت آنتی باکتریال دارند به همین دلیل از ایجاد انواع بیماری های قارچی جلوگیری می کنند.

کاشی ها انواع مختلفی دارند، که یکی از این مدل ها کاشی چسبی می باشد، از کاشی چسبی در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می دهند‌. این‌ کاشی ها قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی دارند. وزن این‌ کاشی ها بسیار کم می باشد و روش نصب شان بسیار راحت می باشد، این نوع کاشی ها با چسب های مخصوص می چسبند و دیگر نیاز به نیروی کار ماهر نمی باشد.

مراحل تولید کاشی سرویس بهداشتی

مراحل تولید کاشی سرویس بهداشتی

کاشی سرویس بهداشتی وارداتی در کنار تولید کاشی در شهر های مختلف نیاز کشور را در این زمینه برطرف می کند. معمولا در سرویس های بهداشتی هایی با فضای کوچک از کاشی های کوچک و در سرویس های بهداشتی با فضای بزرگتر از کاشی های سایز بزرگ استفاده می شود.

توجه داشته باشید که کاشی های بزرگ دارای حجم سنگینی هستند در نتیجه باید دیوار و سقف سرویس بهداشتی را چک کنید تا برای نصب این مدل کاشی ها مناسب و ایده آل باشد در غیر این صورت مدل کاشی کاری به مشکل می خورد و از حالت ایده آل خود خارج می شود.

علاوه بر نوع کاشی کاری باید به مهارت فرد کاشی کار یا بنایی که کاشی کاری را انجام می دهد نیز دقت کرد که هر چه آن فرد در کار خود مهارت بیشتری داشته باشد کاشی کاری سرویس بهداشتی نیز چشم نواز تر می شود و به زیبایی آن کمک میکند، در کنار این موضوعات باید به مصالحی که در کاشی کاری نیز توجه کرد که هر چه از مصالح مرغوب تری استفاده شود به زیبایی و مقاومت کاشی کاری کمک می کند.

کاشی های حرارتی یکی از انواع کاشی هایی میباشد که در حهت تولید گرما طراحی شده اند و بسیار با دوام و زیبا، آب بندی شده هستند که امکان مشاهده آنها در طرح و مدل های مختلف وجود دارد.

این کاشی ها را می توان به عنوان یک هشدار دهنده دما مورد استفاده قرار داد که با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارند با استقبال خوبی مواجه شده اند و یکی از بهترین تولیدات هستند که زمینه صادرات آنها نیز در سال های اخیر فراهم شده است و بسیار سود آور هستند. این کاشی ها بسیار با دوام و مقاوم هستند که می توان آنها را به مدت طولانی از آنها استفاده کرد.

عرضه کننده کاشی سرویس بهداشتی

عرضه کننده کاشی سرویس بهداشتی

فروشگاه توزیع کننده کاشی است که معمولا ارائه دهنده طیف وسیعی از محصولات ساختمانی به مشتریان می باشد. در این فروشگاه ها تمامی طرح های مربوط به کاشی سرامیک ، میزان کیفیت و قیمت با برندهای مختلف وجود دارد. برخی از این محصولات مربوط به برندهای مرغوب و درجه یک می باشند و برخی دیگر دارای درجه کیفیت پایین تری هستند.

ایران مرکز عرضه کاشی و در ردیف بهترین های تولید و با کیفیت بالا در مقایسه با محصولات خارجی می باشد. یکی از نشانه های موفقیت در این زمینه رسیدن به مرز خودکفایی در تولید و صادرات به سایر کشور ها می باشد. هنر و خلاقیت طراحان ایرانی در زمینه تولید کاشی سرامیک که بخشی از آن برگرفته از هنر اصیل کاشی کاری ایرانی می باشد از نمونه های بارز تولیدات می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما