مرکز تولید کاشی بین کابینتی کلاسیک

کاشی بین کابینتی کلاسیک جز مصالح ساختمانی شیک و بروزی بوده که استفاده از آن باعث شده تا آشپزخانه دکوراسیونی امروزی داشته باشد. تنوع طرح و رنگ و سایز در آنها بسیار بالا بوده و افراد با هر سلیقه ای می توانند به راحتی انتخاب خود را انجام دهند. نصب این کاشی ها توسط چسب و یا ملات سیمان صورت می گیرد و سطح مورد نظر را به خوبی پوشش می دهند. عمده فروشی با فروش این کاشی ها به صورت عمده توانسته نیاز مصرف کنندگان داخلی و خارجی را با کمترین هزینه برطرف سازد.

مرکز تولید کاشی بین کابینتی کلاسیک

معرفی انواع کاشی بین کابینتی کلاسیک

معرفی انواع کاشی بین کابینتی کلاسیک کاشی های دیواری خاص ترین و منحصربفردترین کاشی شیک محسوب می شوند که به جنبه‌ دکوراتیو و زیبایی در آن ‌ها بیشتر اهمیت داده شده است، چرا که در قسمت ‌هایی از دیوار نصب می ‌شوند که در معرض نمایش و رویت قرار دارند. استفاده از این کاشی ها باعث زیباتر شدن آشپزخانه می ‌شود. همچنین کاشی های بین کابینتی در تمیزی آشپزخانه موثر هستند و باعث ایجاد تنوع می ‌شود.

از دیگر خصوصیات بهترین کاشی بین کابینتی می توان به ایجاد جلوه ‌ای نو و مدرن در آشپزخانه های قدیمی، مقاومت بالا و آسیب دیدگی کمتر ( خط و خش کمتر)، دارای تعویض راحت و آسان اشاره نمود. یکی از مهم‌ ترین خصوصیات مقاومت و کیفیت بالاتر این مدل ها نسبت به سایر کاشی ها است. همچنین همانطور که می دانید رنگبندی کاشی نیز از اهمیت بالاییی برخوردار است که خوشبختانه کاشی های بین کابینتی دارای تنوع بالایی از نظر طرح و رنگ می باشند.

تولید کاشی بین کابینتی باعث شده تا مصرف کنندگان استقبال زیادی از این مصالح کنند چون در این صورت دیگر نیازی نیست تا محصولات وارد شده را تهیه کنند و محصول ایرانی می تواند بهتر پاسخگوی سلیقه و نیاز آنها باشد. طرح ها به صورت ساده و برجسته هستند و نمونه های سه بعدی هم رنگ های متنوعی دارند و شما می توانید آن را با هر محیطی به خوبی ست کنید.

طرح های جدید بیشتر به صورت تیره و روشن هستند و ترکیبی از این دو رنگ باعث شده تا جلوه بهتری پیدا کند. رنگ های مشکی و طلایی زمانی که بین کابینت ها قرار می گیرند جلوه خاصی به آن می بخشند. ضخامت این کاشی ها متنوع بوده و هر کدام قطر بیشتری دارند بهتر می توانند در مقابل رطوبت و حرارت و فشار دوام داشته باشند.

بررسی کیفیت کاشی بین کابینتی کلاسیک

کاشی طوسی از جمله کاشی های بسیار شیک است که می‌تواند به عنوان کاشی بین کابینتی مورد استفاده قرار گیرد با این وجود این نکته را باید در نظر داشت که کاشی حتماً باید با بقیه قسمت‌های آشپزخانه نیز هماهنگ باشد و این بدان معنی است که در استفاده از کاشی تنها زیبایی خاص آن به تنهایی کافی نیست بلکه تطابق آن با بخش‌های دیگر آشپزخانه نیز می‌تواند بر زیبایی آن بیفزایند.

یکی از قسمت های آشپزخانه که می‌تواند با کاشی طوسی شود کف آشپزخانه است که به علت وسعت زیاد بسیار راحت به چشم می آید بنابراین هماهنگی بین کف آشپزخانه و رنگ طوسی کاشی بین کابینتی اهمیت فوق العاده می تواند در این بین داشته باشد.

انواع کاشی بین کابینتی از طرح ھای متنوعی تولید شدہ اند که ھر کدام از این طرح ھا دارای رنگ بندی ھای متفاوتی می باشد. کاشی ھای بین کابینتی در سایز ھای مختلفی تولید می شوند و مشتری با توجه به نیاز خود سایز و طرح و رنگ آن را انتخاب می کند. ھمان طور که از اسم کاشی پیداست این نوع کاشی بین کابینت بالایی و پایینی کار می شوند به ھمین دلیل کاشی بین کابینتی معروف ھستند.

کاشی ھای بین کابینتی دارای کاشی طرح سنگ، کاشی ھای طراح گل و طرح ھای بسیار زیاد دیگر و حتی طرح ھای ظریف و سادہ تر نیز شامل می شوند. این نوع کاشی ھا بسیار مقاوم بودہ در برابر ضربه و آب و با مواد ھای شویندہ سازگار ھستند و ھیچ گونه طرح و رنگ آن پاک نمی شود و تغییر رنگ نمی دھد. نصب این نوع کاشی ھا کمی کار می برد و با دقت و صبر باید انجام شود تا نتیجه کار عالی تمام شود.

این نوع کاشی از دیوارھای آشپزخانه را در برابر آب و رطوبت نگه داری می کند و از آسیب رسیدن به ساختمان از جمله باد کردن سطوح دیوار یا خیس شدن سطوح جلو گیری می کند این نم و رطوبت حتی گاھی به خود ساختمان آسیب می رساند و یا کمترین آسیب احتمالی که دارد باعث رسیدن نم و رطوبت به کابینت ھا می شود به ھمین علت این کاشی ها برای بین کابینت روی سطح دیوار مورد استفادہ قرار می گیرند.

ست کردن کاشی طوسی با کفش آشپزخانه تنها منحصر به رنگ آن نیست بلکه سایز کافی نیز اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد به این معنی که باید بین سایز کاشی با کفپوش نیز هماهنگی وجود داشته باشد و این به معنای یکسان بودن سایز کاشی ها با هم نیست همچنین ابعاد و شکل هندسی کاشی طوسی می‌تواند با یکدیگر یکسان باشد تا ظاهر این دو تا هارمونی و زیبایی خاصی را ایجاد کند.

مشخصات انواع کاشی بین کابینتی کلاسیک

مشخصات انواع کاشی بین کابینتی کلاسیک کاشی ھای بین کابینتی دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ و سایز می باشد. این نوع کاشی ھا دارای طرح ھای سادہ و یا طرح دار بودہ و حتی از طرح ھای برجسته و سه بعدی نیز تولید می شوند و مشتری با توجه به نیاز خود خریداری می کند. نصب کاشی یک کار اختصاصی بودہ است و کار ھرکسی نمی باشد این کار با دقت فراوان و صبر زیاد انجام می شود تا نتیجه نهایی آن کار تمیز اتمام شود.

نصب کاشی کمی سخت و دشوار است و ھرکسی قادر به انجام این کار نمی باشد. نصب کاشی کار زمان بری می باشد و با عجله نمی توان کار را تمام کرد.در ھنگام نصب کاشی باید روی کابینت و کف آشپزخانه از کاغذ و دستمال استفادہ کنید تا مواد چسباندن کاشی به کابینت و کف آشپزخانه آسیب نرساند و کثیف کاری نشود. کاشی سه بعدی نه تنها جلوہ زیبایی دارد بلکه این نوع کاشی دما می باشد و از رسیدن نم و ربطوبت به ساختمان و کابینت ھا جلو گیری می کند.

کاشی آشپزخانه بین کابینتی با مشخصات زیادی تولید و روانه بازار می شود و شما از طریق همین مشخصات است که می توانید محصول را دد بازار شناسایی کرده و به راحتی انتخاب خود را انجام دهید.

  • اولین مشخصه سطح صاف و صیقلی آنها است که در کنار براق بودن به راحتی هم تمیز و لکه گیری می شوند و نمای خوبی هم به محیط می دهند.‌
  • این کاشی ها دارای یک رنگ ثابت هستند و زمانی که شما آنها را با مواد شوینده تمیز می کنید دچار تغییر رنگ و بافت تمی شوند.‌
  • این مصالح ساختمانی دارای نصب آسانی هستند و به کمک ملات یا چسب به خوبی روی سطح دیوار قرار می گیرند.
  • از دیگر مشخصات می توان به وزن سبک اشاره کرد که علاوه بر حمل د نقل آسان نصب آن ها را هم راحت تر کرده است.
  • این کاشی ها دارای سایزهای مختلف هستند و می توانند سطح مورد نظر را به خوبی پوشش دهند.‌
  • قابلیت برش زدن را دارند و شما می توانید آنها را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید.

نکاتی درباره کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی یکی از زیباترین انواع کاشی های تولید شده است که معمولاً بین کابینت های هوایی و کابینت های زمینی قرار می‌گیرد و می‌تواند در اشکال هندسی بسیار متفاوت باشد؛ این نوع کاشی ها به کاشی بین کابینتی چسبی نیز معروفند زیرا برای اتصال آنها به سطح دیوار از چسب های مخصوص استفاده می‌شود و نیازمند استفاده از ملات نیستند.

در خرید این نوع کاشی ها حتما باید به ابعاد آنها توجه شود به این معنی که تطابق مناسبی بین کابینت ها و اندازه این محصولات وجود داشته باشد همچنین هماهنگی بین رنگ کابینت ها و رنگ کاشی ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد؛ در خرید این کاشی ها ثبات رنگ اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد همچنین این کاشی ها باید دارای قابلیت شستشو باشند.

در خرید کاشی باید توجه شود که کاشی نسبت به عوامل مختلف شیمیایی حساسیت کمی از خود نشان دهد و به وسیله آنها دچار آسیب و تخریب نشود همچنین این کاشی ها می توانند با سایر اجزای آشپزخانه از قبیل رنگ کاشی ها یا کفپوش تطابق داشته باشند و در کل توجه به این هماهنگی بین آنها اهمیت بسیار زیادی در و خرید این کاشی ها در ضخامت کاشی ها و استحکام آن نیز از جمله نکات بعدی هستند که در تهیه باید حتماً مورد توجه قرار گیرند.

راهنمای خرید کاشی بین کابینتی کلاسیک

راهنمای خرید کاشی بین کابینتی کلاسیک انواع کاشی بین کابینتی طوسی هنگامی که بر روی دیوار آشپزخانه نصب می شوند می توانند زیبایی منحصر به فردی به نمایش بگذارند. قیمت خرید عمده انواع کاشی بین کابینتی در طرح و رنگ های مختلف، به نوع کاشی و کیفیت آن بستگی دارد. هرچه کیفیت کاشی بالاتر باشد، ارزش و قیمت آن نیز بیشتر می باشد. خرید عمده انواع کاشی بین کابینتی از طریق این سایت با قیمت مناسب امکان پذیر می باشد پس برای خرید و ثبت سفارشات خود با ما در ارتباط باشید.

صادرات انواع کاشی بین کابینتی به صورت عمده در سال های اخیر رونق بسیاری گرفته است و مراکز تجاری آنلاین و مراکز بازرگانی، عرضه کاشی سنتی عمده و حتی صادرات آن را به کشورهای مختلف انجام می ‌دهند. صادرات این محصولات پرکاربرد توسط مراجع متعددی صورت می پذیرد که مهم ترین آن ها را می‌توان این گونه نام برد:

  • نمایندگی های معتبر و دارای مجوز های لازم شرکت ها و کارخانجات تولیدی
  • دفاتر تجاری دولتی که تحت نهادهای ذیربط دولتی مشغول به فعالیت هستند.
  • مراجع تجاری و بازرگانی خصوصی و نیمه خصوصی که صادرات انواع چسب ها را انجام می‌ دهند.
  • وب سایت های تخصصی و فروشگاهی

در سال‌ های اخیر وب سایت های فروش معتبر، علاوه بر ارائه انواع محصولات به خریداران داخلی، صادرات انواع این محصولات و فروش آن به خریداران خارجی را فراهم آوردند. با توجه به کیفیت بالای محصولات ایرانی، هر ساله میزان تقاضای خریداران خارجی با افزایش روبرو می شود. صادرات مدل های مختلف کاشی بین کابینتی سنتی و سایر مدل ها به کشورهای همسایه علاوه بر ارزآوری های مناسب می تواند موجب افزایش تبادلات اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه گردد و به این ترتیب نقش ایران را در بازارهای آسیایی و بازارهای جهانی مستحکم نماید.

پخش کاشی بین کابینتی

یکی از زیباترین انواع کاشی هایی که در آشپزخانه دیده می شود کاشی بین کابینتی است و در رنگ های متفاوت می توان آن را مشاهده کرد و بهترین این کاشی دارای رنگ طوسی ویژه‌ای است که می تواند زیبایی منحصر به فردی را در آشپزخانه ایجاد کند همچنین پخش کننده کاشی بین کابینتی طوسی اقدام به ارائه انواع مختلف این محصول در اشکال و ابعاد گوناگون کرده است و خریداران می توانند از طریق این پخش‌کننده به بهترین کاشی دسترسی داشته باشند و آن را به دست آورند.

کاشی درجه یک بین کابینتی طوسی از جمله کاشی‌هایی است که با کیفیت عالی و قیمت کاشی بین کابینتی تمام شده بسیار مناسب در فروش ویژه این محصول می تواند در اختیار مشتریان قرار گیرد و کسانی که در زمینه فروش کاشی بین کابینتی فعالیت دارند فروش ویژه این محصول می‌تواند نیاز آنها را به خوبی تامین کند.

ارتباط مستقیم با فروشنده این کاشی چسبی از روش‌های گوناگون امکان پذیر است و به این ترتیب خریداران می‌توانند ارزانتر از هر جای این کاشی مخصوص را به دست آورند؛ خریداران عمده و صادر کنندگان می توانند مستقیماً و بدون واسطه نیاز خود را در این فروش ویژه تامین کنند و بدون این که نیازی به واسطه ها باشد سفارش خرید کاشی بین کابینتی را انجام دهند تا در حداقل زمان ممکن بهترین کاشی در بسته بندی مناسب برای آنها ارسال شود.

قیمت فروش کاشی بین کابینتی کلاسیک

قیمت فروش کاشی بین کابینتی کلاسیک تولید کننده بهترین کاشی کابینتی را روانه بازار می کند تا از این طریق با نمونه های خارجی رقابت کند و بتواند فروش خوبی را هم تجربه کند. تولید کنندگان با ارائه این هنر با کیفیت توانسته اند تا حد زیادی نیاز مصرف کنندگان را برطرف سازند. محصولی که برای توزیع کاشی بین کابینتی به بازار انتخاب می شود باید سطح کیفی بالایی داشته باشد تا بتواند با نمونه های خارجی رقابت کرده و نظر مشتری را جلب کند و به سود بیشتر برسد.

تولیدی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان با استفاده از بروزترین تکنولوژی حال حاصر و مهندسان و نیروهای کارامد همه روزه در حال فعالیت است تا به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود برسد و عملکرد خوب و عالی داشته باشد. این شرکت با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و فرمولاسیون دقیق و مواد اولیه مرغوب و همچنین اعمال کنترل کیفی فراگیر باعث توسعه و پیشرفت تولید شده است و توانسته به نحوی هوشمندانه محصولان با کیفیت و مرغوب را به دست مشتریان برساند و از این طریق رضایت آن ها را جلب کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما