مرکز عرضه کاشی سنتی استخر

کاشی سرویس بهداشتی ایرانی از جمله کفپوش و دیوارپوش های بسیار مقاوم است که در سطوح مختلف استخر ها استفاده می شود. حتی این کاشی ها نیز در لبه استخر ها موجب زیباتر دیده شدن فضای استخر می شوند و زیبایی ظاهری فوق العاده این کاشی و نیز مقاومت رطوبتی آن باعث شده است، سطح رضایت مشتریان از این محصول افزایش پیدا کند. به دنبال افزایش سطح رضایت مشتریان طبیعتاً مرکز عرضه کاشی سنتی استخری با استقبال بی نظیری روزانه مواجه می‌شود.

مرکز عرضه کاشی سنتی استخر

نحوه تولید کاشی سنتی استخر

نحوه تولید کاشی سنتی استخر کاشی سنتی استخر نوع خاصی از انواع محصولات سرامیکی است که توسط صنایع سرامیک ایران با دقت و زیبایی هر چه تمام تر تولید می شود. برای تولید کاشی سنتی استخر ابتدا تولیدکنندگان مواد اولیه مورد استفاده برای تولید این محصول را از معادن مختلفی در سراسر نقاط ایران استخراج می‌کنند. معمولاً سنگ و خاک چینی جزو مهمترین مواد مصرفی در ساختار کاشی سنتی استخر است چرا که در این ماده مقدار مشخصی آلومینا و سیلیکات وجود دارد که این دو ماده خواص جالبی را به کاشی سنتی استخر هدیه می‌دهند.

از آن جایی که این نوع کاشی ها در فضای کاملا مرطوب نظیر استخر ها استفاده می شوند لذا طبیعی است که باید در برابر رطوبت و در تماس مستقیم با آب فوق العاده مقاوم باشند و کوچکترین میزان آب در آن نفوذ پیدا نکند. به همین جهت برای تولید کاشی سنتی از درصد بیشتری آلومینا در ساختار آن استفاده می کنند تا مقاومت رطوبتی این کاشی افزایش پیدا کند. کاشی های سنتی استخر نسبت به کاشی های ساده طرح های جذاب تری دارند و باعث می‌شوند استخر ها جلوه لاکچری و زیبایی به خود بگیرند. این کاشی ها معمولاً به رنگ های آبی، سبز و سفید هستند که رنگ آبی استخر را در خود انعکاس می‌دهند و زیبایی فضا را دو چندان می کنند.

بازار خرید کاشی سنتی استخر

بازار خرید کاشی سنتی استخر اصولاً اکثر معماران و طراحان ساختمان برای طراحی استخر، ویلا ها یا باغ ها از کاشی استخری شش ضلعی استفاده می‌کنند که البته امروزه نوع جدیدی از این کاشی ها تحت عنوان کاشی سنتی استخری به بازار ارائه شده است که استفاده از این کاشی ها باعث می شود کاشی سنتی جذاب و شیک تر به نظر برسند.

به همین دلیل است که بازار خرید کاشی سنتی استخر با معرفی این محصول رونق تازه‌ای به خود گرفته است و روز به روز بر سطح رونق این بازار افزوده می‌شود و متقاضیان بسیاری علاقه مند به کاشی های سنتی استخر می شوند و سعی دارند تا با خرید این نوع از کفپوش و دیوارپوش ها فضای استخر خود را جذاب‌تر کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما