پخش کننده سرامیک طرح پارکت براق

یکی از کفپوش های مدرن و چشم نواز که از آن برای اجرا در فضاهای داخلی بهره برده و نمای دل انگیزی را توسط آن ایجاد نموده اند؛ سرامیک طرح پارکت است که مدل های مختلفی را به خود اختصاص داده و از آن جمله می توان سرامیک طرح پارکت براق را نام برد؛ این محصول، با تلالو و براقیت خاصی که دارد؛ زیباتر از سرامیک مات به نظر آمده و از این رو انتخاب های زیادی را به دنبال داشته است. اکنون می توانید از برترین واحد پخش کننده سرامیک طرح پارکت اقدام به سفارش آن نمایید.

پخش کننده سرامیک طرح پارکت براق

انواع سرامیک طرح پارکت جدید

انواع سرامیک طرح پارکت جدید یکی از مهم ترین پارامترهایی که در طراحی و اجرای دکوراسیون مطرح می باشد، کفپوش است که معماران سعی در انتخاب بهترین کفپوش برای فضاهای امروزی دارند تا بتوانند فضاهایی همراه با یک کفپوش بادوام و زیبا را شکل دهند؛ اما یکی از انواع کفپوش که مورد تایید معماران بوده، سرامیک می باشد که با طرح های نوین و جدید به بازار راه پیدا کرده است؛ برای نمونه می توان سرامیک طرح پارکت را نام برد که تداعی کننده پارکت چوبی در ذهن مخاطب خواهد بود.

شاید در نگاه اول به این محصول، متوجه این موضوع نشوید که با یک سطح سرامیکی که تنها طرح پارکت را داراست؛ مواجه هستید و تنها با لمس آن است که می توانید متوجه این واقعیت شوید، سرامیک پارکتی در ظاهر شبیه به چوب است؛ اما در واقع اینطور نبوده و چه بسا که بهتر و مقاوم تر از آن هم می باشد؛ حال می خواهیم تا انواع سرامیک پارکت جدید را نام برده و با آنها آشنا شویم که عبارتند از:

  1. سرامیک طرح پارکت براق: برای کسانی که براقیت در محصول، برایشان اهمیت دارد؛ مناسب به نظر رسیده و می توان آن را در فضاهای کوچک تر استفاده نمود تا بزرگ تر دیده شوند.
  2. سرامیک طرح پارکت مات: این سرامیک به دلیل عدم برخورداری از لعاب مخصوص، این طرح را دارا بوده و همانند سرامیک براق طرح پارکت نیست، حتی نحوه تمیز کردن آن هم به آسانی تمیز کردن سرامیک براق نیست.

مشخصات سرامیک طرح پارکت باکیفیت

مشخصات سرامیک طرح پارکت باکیفیت کفپوش دارای تاثیر و نقش بسزایی در دکوراسیون داخلی بوده و همواره باید در انتخاب آن دقت نمود تا در نهایت بهترین نتایج را از این محصول شاهد بود؛ مثل کفپوش سرامیک که همیشه حضور داشته و حتی حالا که سبک دکوراسیون به کلی تغییر پیدا کرده، سرامیک همچنان پر رنگ به حضور خود ادامه داده است.

اما همانطور که گفته شد، یکی از جذاب ترین طرح های موجود از آن که در نگاه هر بیننده ای به خوبی نفوذ یافته، سرامیک طرح پارکت می باشد که در ادامه می خواهیم تا مشخصات سرامیک طرح پارکت باکیفیت را عنوان نماییم:

  • سرامیک طرح پارکت باکیفیت، ضد آب بوده و اگر مقدار آبی را روی آن بریزید؛ خواهید دید که به صورت قطرات آب از روی آن سُر خورده و جذب سرامیک نخواهند شد.
  • این محصول، ضد ضربه بوده و اگر ضرباتی را البته نه خیلی سنگین به آن وارد کنید؛ می بینید که واکنش نمی پذیرد.
  • همچنین از دیگر مشخصات آن این است که دارای تراکم زیادی بوده و از سطح غیر متخلخل برخوردار می باشد.

خرید سرامیک طرح پارکت براق طوسی

خرید سرامیک طرح پارکت براق طوسی اگر بخواهیم به یکی از متفاوت ترین سرامیک های طرح پارکت اشاره کنیم، می توان سرامیک براق طوسی طرح پارکت را نام برد؛ این محصول، شاید در نگاه اول شبیه به چوب به نظر برسد؛ اما از نظر رنگ با آن فرق داشته و به طور کلی یک محصول متمایز به شمار می آید که می توان فضاهایی چشم نواز را توسط آن به وجود آورد.

سرامیک فوق در ابعاد تایل و اسلب موجود بوده و برای هر یک از فضاهای کوچک و بزرگ، مناسب به نظر می رسد؛ حال اگر تصمیم دارید تا به خرید سرامیک پارکت عمده بپردازید؛ می توانید همین طرح و رنگ را انتخاب نمایید که واقعا تحسین برانگیز است و از کیفیت ممتاز هم بهره مند می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما