پخش کننده کاشی آشپزخانه طرح سنگ

تولید آجر فشاری ارومیه در جدیدترین طرح‌ها و مدل‌ها توسط برندهای متعدد موجب شده است، نیاز بازار داخلی کشور به خوبی تامین شده و از واردات این محصول بی نیاز شویم. کاشی آشپزخانه طرح سنگ، نسل جدیدی از کاشی های تولیدشده است که به دلیل ویژگی های خاص و ظاهر شیک و لوکس، از محبوبیت بالایی در بازارفروش برخوردار شده است. تولیدکنندگان این نمونه کاشی با عرضه مستقیم کاشی طرح سنگ، شرایط خرید این کاشی را برای خریداران عمده آسان نموده‌اند. پخش کننده کاشی آشپز‌خانه، عرضه‌کننده مستقیم این کاشی یا نمایندگی فروش آن در سراسر کشور است. عرضه مستقیم کاشی آشپزخانه، به قیمت تولیدی کارخانه است. خریداران عمده از بازارهای ارزان قیمت این محصول استقبال می کنند.

پخش کننده کاشی آشپزخانه طرح سنگ

بررسی تفاوت کاشی با سرامیک

بررسی تفاوت کاشی با سرامیک کاشی و سرامیک از لحاظ شکل و نمای ظاهر و ویژگی های ساختاری تا حدودی شبیه به یکدیگر هستند.‌ در ساخت و سازهای جدید، از کاشی بیشتر برای دیواره ها استفاده می شود. سرامیک گزینه مناسبی برای کفپوش است. دلیل این امر مقاومت پایین کاشی در مقابل فشار می باشد. کاشی ها جذب رطوبت بالایی نیز دارند. همین امر موجب شده است از کاشی به عنوان کفپوش نتوان استفاده کرد. اسکلت اصلی کاشی از خاک رس بوده و پس از قرار دادن در کوره از لعاب برای روکش آن استفاده می شود.

اگر لعاب مورد استفاده برای روکش کاشی از جنس سرامیک و مواد آلی نظیر آن بوده و در درجه حرارت بیشتر پخته شود، سرامیک است. سرامیک مقاومت فشاری بالایی داشته و در مقابل رطوبت نیز مقاوم تر است. سرامیک در مقابل شرایط دمایی مختلف نیز کیفیت خود را از دست نمی دهد. نور خورشید موجب تغییر رنگ در سرامیک نمی شود.‌

همین امر موجب شده است از سرامیک برای نمای بیرونی سازه و کفپوش مکان هایی مانند حیاط و پارکینگ هم بتوان استفاده کرد. با تولید نسل جدیدی از کاشی های آشپزخانه به نام کاشی پرسلان و مقاومت این نوع کاشی ها در مقابل رطوبت همچنین استحکام و دوام بالای آن ها، می توان گفت که این نوع کاشی ها می توانند با سرامیک ها رقابت کرده و‌جایگزین مناسبی برای آن ها باشند. به دلیل تنوع طرح و مدل در این نوع کاشی‌ها، با استقبال زیاد در بازار فروش مواجه شده.اند.

نکات کلیدی در انتخاب کاشی آشپزخانه طرح سنگ

نکات کلیدی در انتخاب کاشی آشپزخانه طرح سنگ با توجه به تنوع بالای کاشی آشپزخانه از لحاظ طرح و مدل، رنگ و ابعاد، گاهی انتخاب کاشی مناسب برای خریداران این محصول دشوار می شود. آشپزخانه محلی است که زیبایی آن می تواند در زیبایی کل فضای داخلی سازه تاثیرگذار باشد. به همین دلیل در انتخاب کاشی آشپزخانه باید دقت و حساسیت بیشتری به خرج داد.

انتخاب کاشی آشپزخانه باید بر اساس فاکتورهای مهمی صورت گیرد. نوع دکوراسیون آشپزخانه، در انتخاب نوع کاشی می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. اگر فضای آشپزخانه کوچک است، بهتر است از کاشی های طرح سنگ با ابعاد بزرگ استفاده کرد. این کاشی ها فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر جلوه می دهند.

در صورتی که آشپزخانه نور کافی ندارد، باید از کاشی های رنگ روشن و براق استفاده نمود. انعکاس نور در این کاشی ها موجب می شود،آشپزخانه روشن‌تر به نظر آید. رنگ کاشی آشپزخانه نیز بهتر است با سایر دکوراسیون آشپزخانه بخصوص کابینت ها، همخوانی و هماهنگی داشته باشد. بهتر است کاشی آشپزخانه را از بین برندهای معتبر و شناخته شده انتخاب نمایید. کیفیت تولیدات این برندها در بازار فروش به اثبات رسیده است.

المانهای اثر گذار بر روی قیمت کاشی آشپزخانه

المانهای اثر گذار بر روی قیمت کاشی آشپزخانه هر کدام از برندهای تولیدکننده کاشی آشپزخانه، معیارهای خاص خود را برای قیمت‌گذاری تولیدات خود دارند. به طور کلی آنچه در تعیین قیمت کاشی آشپزخانه تاثیر گذار است، کیفیت مواد اولیه، طرح و مدل کاشی، همچنین کیفیت ساخت آن است. اگر در تولید کاشی از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده شود، قیمت این کاشی گران‌تر خواهد بود.

در صورتی که کیفیت ساخت کاشی آشپزخانه در حدمطلوب و قابل قبولی باشد، کاشی را درجه یک و با پایین آمدن کیفیت ساخت این کاشی به درجه دو و درجه سه نیز تقسیم و بر اساس آن قیمت کاشی مشخص می شود. ابعاد کاشی و طرح و مدل آن نیز از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت کاشی آشپزخانه است. نحوه عرضه این کاشی به بازار فروش نیز می تواند قیمت کاشی را کاهش یا افزایش دهد.

در صورتی که کاشی آشپزخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار فروش ارائه شود، قیمت آن به حداقل خواهد رسید. واسطه های بازار خرید و فروش این کاشی، کاشی آشپزخانه را با چند برابر قیمت واقعی در معرض فروش قرار می دهند. قیمت خرید عمده کاشی نیز با قیمت خرید جزء این محصول تفاوت فاحشی دارد.

برخی مراکز به خریداران عمده این کاشی تخفیفات قابل توجهی ارائه می دهند. در هر صورت خرید کاشی آشپزخانه به صورت عمده و از طریق عرضه‌کنندگان مستقیم این محصول، مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. ذکر این نکته نیز لازم است که برند تولیدکننده کاشی آشپزخانه نیز می تواند روی قیمت فروش این کاشی در بازار فروش تاثیر گذارد. برندهای معتبر و شناخته شده کاشی را با قیمت گران تری ارائه می دهند.

فروش استثنایی کاشی آشپزخانه طرح سنگ

فروش استثنایی کاشی آشپزخانه طرح سنگ مراکز متعددی را می توان یافت که کارشان عرضه فوم شستشو ایمیجز است. این مراکز در واقع نمایندگی های فروش این کاشی در شهرهای مختلف هستند. برخی مراکز برای در دست گرفتن بازار فروش کاشی آشپزخانه، اقدام به فروش استثنایی این محصول در قالب تخفیفات فوق‌العاده یا فروش اقساطی، می کنند.

این مراکز که همان عرضه‌کنندگان مستقیم کاشی آشپزخانه هستند، این محصول را به قیمت تولیدی کارخانه در معرض فروش قرار می دهند. خریداران عمده نیز همواره به دنبال بازارهایی هستند که بهترین و مرغوب‌ترین کاشی آشپزخانه را با کمترین هزینه خریداری نمایند، از بازارهای ارزان قیمت کاشی آشپزخانه استقبال نموده‌اند.

خرید کاشی طرح سنگ ارزان از طریق این مراکز، به آن ها این اطمینان را خواهد داد که تجارت پرسودی را برای خود رقم خواهند زد. برخی فروشگاه های اینترنتی نیز تجارت خود را بر مبنای خرید و فروش کاشی طرح سنگ بنا نهاده اند. این فروشگاه ها شرایط خرید آنلاین و غیر حضوری کاشی آشپزخانه را برای خریداران عمده فراهم نموده اند.

فروشگاه های اینترنتی نیز به خریداران عمده تخفیفات خوبی می دهند. با خرید از این فروشگاه ها، خریدی مطمئن، بدون دغدغه و مقرون به صرفه را تجربه خواهید کرد. در خرید آنلاین کاشی آشپزخانه، هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی برای خریداران کاهش پیدا خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما