کاشی آشپزخانه سفید ساده با بیشترین مقاومت در برابر رطوبت

کاشی آشپزخانه نوعی مخصوصی دارد که با رنگهای سفید مورد استفاده قرار می گیرند و زیبایی آن نیز نسبت به دیگر کاشیها بسیار بیشتر است.

کاشی آشپزخانه سفید ساده با بیشترین مقاومت در برابر رطوبت

کاشی آشپزخانه سفید ساده

کاشی آشپزخانه سفید ساده کاشی آشپزخانه سفید یکی از بهترین نوع کاشیها است که سطح تولیدات زیادی داشته و زیبایی آن نیز زیاد است و در رابطه با این نوع کاشی اطلاعاتی وجود دارد که باید به بهترین شکل ممکن به این اطلاعات توجه شود.

کاشی آشپزخانه سفید در انواع گوناگونی تولید می شود و در دسته بندیهای گوناگونی نیز قرار می گیرد و می توان گفت که عوامل گوناگونی بر روی دسته بندی کاشی آشپزخانه سفید درجه یک تاثیر می گذارند.

این کاشیها بر اساس طرح، کیفیت، جنس، نوع، رنگ، اندازه و ابعاد به چندین دسته تقسیم می شوند و مقایسه تمامی این موارد و عوامل موجب می شود تا انتخاب کاشیهای درجه یک و با کیفیت با اطمینانی بسیار بالا انجام شود.

کاشی آشپزخانه نوع مخصوصی از کاشی است که دوام بسیار زیادی در برابر فشار دارد و از لحاظ کیفیت سطح بالایی دارد و دلیل سطح بالای کیفیت آن نیز افزایش طول عمر کاشی در آشپزخانه ها می باشد.

به طور کلی می توان گفت که یک کاشی باید بتواند بالاترین سطح مقاومت را در برابر ضربه داشته باشد تا در صورت برخورد یک ضربه به کاشی به راحتی نشکند و آسیب نبیند بنابراین توجه به این مورد و بررسی سطح کیفیت و مقاومت کاشی مهم است.

کاشی تولید شده در دو شکل لعابی و معمولی دسته بندی می شود و نوع تولید این دو کاشیها نیز بایکدیگر متفاوت است به طوری که برای کاشی لعابی از مواد مخصوص لعاب استفاده می شود که سطحی براق را ایجاد کرده و زیبایی آن بسیار زیاد است.

توصیه می شود کاشی لعابی را خریداری کنید چرا که زیبایی آن زیاد بوده و سطح براقیت زیادی دارد و در کنار این مورد نیز می توان گفت که کیفیت سطوح آن نیز بیشتر از کاشیهای نوع معمولی می باشد و به همین دلیل انتخاب آن بیشتر توصیه می شود.

قطر و وزن کاشیهای آشپزخانه بستگی به یک عامل بسیار مهم دارند و این عامل را می توان محل قرار گیری و استفاده از کاشی دانست به طوری که در هر محل نوع خاصی از کاشی باید استفاده شود.

کاشیهایی که در کف آشپزخانه استفاده می شوند باید ضخامت بیشتری داشته باشند و وزن آنها بیشتر باشد تا سطح دوام و مقاومت آنها در برابر فشار و ضربه دوچندان شود اما کاشیهای دیوار باید سبک وزن تر باشند تا نصب آنها آسان تر شود.

بیشترین میزان خرید کاشی را می توان کاشیهای شکل مستطیلی و مربعی دانست چرا که هم زیبا هستند و هم به راحتی می توان از آنها استفاده کرد و نصب و اجرای آنها نیز بسیار ساده است اما کاشیهای 6 ضلعی و 5 ضلعی، مثلثی و… که شکل های خاص تری دارند کمتر استفاده می شود.

در انتخاب کاشی به یک مورد بسیار مهم توجه کنید و آن را نیز می توان رنگ و طرح کاشی دانست به طوری که یک کاشی اگر رنگ بسیار زیبایی داشته باشد و طرح آن نیز زیبا باشد جزو کاشیهای پرفروش بوده و طرفداران بیشتری دارد همچنین کاشیهایی وجود دارد که طرحهای خاصی دارند.

با اینکه برای آشپزخانه عمدتا از کاشیهایی با طرحهای زیبا اما نسبتا ساده استفاده می شود اما می توان از کاشیهای طرحهای دو بعدی و سه بعدی نیز استفاده کرد به طوری که جذابیت و زیبایی این نوع کاشیها بسیار زیاد بوده و انتخاب آنها به شدت توصیه می شود.

تنوع رنگی در کاشی آشپزخانه باعث شده تا انتخاب آن به صورت دلخواه راحت تر شود چرا که در قدیم کاشی تنوع رنگی بسیار کمی داشت و به همین دلیل در خرید آن خریدار نمی تواند به راحتی انتخاب دلخواه خود را انجام دهد.

کاشی آشپزخانه برجسته

کاشی آشپزخانه برجسته کاشی آشپزخانه برجسته نوعی خاص از کاشی است که بر خلاف نمونه های معمولی دارای زیبایی بیشتری بوده و محبوبیت آن نیز زیاد است البته کاشی آشپزخانه برجسته ویژگیهای خاص خود را نیز دارد.

کاشی آشپزخانه برجسته دارای برجستگیهایی بر روی سطوح آن است که بسیار زیبا هستند و این برجستگیها نیز بسیار براق هستند و سطحی صیقلی دارند و صیقلی شدن آن نیز توسط دستگاه های خاص با بهترین عملکرد انجام می شود.

بر روی کاشی آشپزخانه برجسته های گوناگونی تشکیل شده است که این برجستگیها مربعی شکل یا گرد هستند و این زیبایی زیاد باعث می شود تا خریداران به راحتی بتوانند کاشی مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

کاشی آشپزخانه باید ویژگی داشته باشد تا به راحتی لک نگیرد چرا که در آشپزخانه چربی و لکه های زیادی ایجاد می شود اما نوع سطح کاشی باعث می شود تا سرعت ایجاد لکه بر روی آن کمتر شود و همچنین اگر کاشی صیقلی باشد به راحتی می توان لکه ها را ازبین برد و پاک کرد.

یک کاشی برجسته عمدتا در نمونه های لعابی تولید و تهیه می شوند و سطح کیفیت آنها نیز بسیار زیاد است همچنین لعاب این نوع کاشی به شکلی تولید شده است که سطح دوام بسیار زیادی در برابر خراشیدگی و آسیبهای دیگر داشته باشد.

کاشی آشپزخانه برجسته نسبت به نمونه های معمولی دارای بالاترین سطح دوام و مقاومت در برابر ضربه است و سطح کیفیت بسیار بالاتری دارد البته اندازه برجستگی و میزان برجستگی این نوع کاشی نیز دارای ارزش و اهمیت زیادی است.

کاشیهای آشپزخانه بعد از تولید در بهترین بسته بندی قرار می گیرند تا به بهترین شکل ممکن حمل و نقل شوند البته این بسته بندی دارای ارزش و اهمیت زیادی است و به بهترین شکل باید مورد بررسی قرار بگیرد.

کاشی از لحاظ کیفیت در سه دسته بسیار مهم قرار می گیرد که این سه دسته هر کدام قیمت متفاوتی داشته و کیفیت آنها نیز متفاوت می باشد.

کاشی درجه یک نوعی از کاشی است که بالاترین سطح کیفیت را داشته و لبه های آن بسیار مقاوم است و زیبایی آن در زمان استفاده بسیار زیاد است البته این نوع کاشی قیمت بیشتری نسبت به کاشیهای دیگر دارد.

کاشی درجه دو و درجه شک نیز نمونه های دیگری هستند که در سطح کیفیت بعدی قرار می گیرند و نحوه عملکرد آنها بسیار مهم است، این نوع کاشیها به ترتیب دوام کمتری در برابر فشار دارند و لبه های آن نیز آسیب پذیر تر هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما