کاشی استخری شش ضلعی کوچک با طرح و رنگ منحصر به فرد

کاشی استخری در مدلهای کوچک شش ضلعی، کاربردهای متنوعی دارد و با طرح و رنگ منحصر به فرد نمایان می شود، برای آشنایی بیشتر با این محصولات، همراه باشید.
کاشی استخری شش ضلعی کوچک با طرح و رنگ منحصر به فرد

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کاشی استخری شش ضلعی

کاشی استخری شش ضلعی پوشش کف استخر، دیواره ها و فضای خارجی یکی از دغدغه های اصلی طراحان دکوراسیون و معماران دنیاست، اما با وجود انواع کاشی استخری شش ضلعی دیگر خیال مهندسین از بابت به کار بردن مصالح زیبا و جذاب و در عین حال کاربردی راحت می شود.

می توان گفت، انواع کاشی استخری در مدلهای مختلف، یکی از مصالح مرغوب برای پوشاندن کف و دیواره استخر و محیطهای مرطوب هستند، سر و کله این محصولات عالی تنها در استخر پیدا نمی شود، بلکه از حضور قدرتمند آنها در محیطهایی همچون حمام، سرویس بهداشتی و … نیز نمی توان چشم پوشی کرد.

کاشیهای زیبای استخری دارای ابعاد و طراحیهای چشمگیر و قابل توجهی هستند، از میان تنوع مدل و شکل ظاهری، کاشیهای شش ضلعی با ظاهر جذاب و بی نظیر در دل هواداران جا خوش کرده اند و با ویژگیهایی که دارند، انتخاب اول و آخر مشتریان هستند.

کاشی شش ضلعی استخر، در رنگهای چشمگیر و دلنشینی ارائه می شوند، بدون شک، رنگهای آبی و فیروزه ای از پرفروش ترین رنگهای در حال حاضر هستند، اما رنگ آمیزیهای خاص کاشی فقط به همین موارد محدود نمی شود.

اخیرا کاشیهای استخری شش ضلعی در رنگهای جدید سبز، نارنجی، صورتی و … تولید شده اند که تزیین بخش محیطهای مختلف هستند.

کاشیهای رنگی استخری می توانند برای زیبایی و جذابیت تابلوها و صنایع دستی نیز به کار روند، حتی بسیاری از آبنماها و حوضهای خانگی با استفاده از کاشی استخری شش ضلعی تزیین شده و شکل هنری و جذابی به خود می گیرند، بنابراین از اهمیت و مشخصه های جالب توجه آنها نمی توان گذشت.

کاشیهای زیبای استخری، نسبت به جذب آب عملکردی فوق العاده دارند، نفوذ ناپذیری و مقاومت آنها در برابر نم، آب و رطوبت سبب می شود تا در محیطهای خیس و مرطوب مانند جکوزی، استخر، حمام و سرویس بهداشتی کارکردی عالی داشته باشند.

این محصولات متشکل از لعابی مقاوم و مستحکم بوده که فشار آب و دمای شدید، آنها را دچار فرسایش و شکنندگی نمی کند.

کاشیهای استخری در مدلها و طرحهای مختلف، بایستی ثبات رنگ و طرح داشته باشند، زیرا جلوه اصلی فضاهای باز و استخری بستگی فراوانی به شکل کاشی دارد.

می توان ادعا کرد، کاشیهای استخری باکیفیت از نظر رنگ و لعاب ثبات بی نظیری دارند و در طول زمان زیبایی، استقامت و ماندگاری خود را حفظ می کنند.

امروزه، تولید کاشی استخری رونق فراوانی پیدا کرده است و صاحبان کسب و کار و طراحان حرفه ای به استفاده از این مصالح مقاوم و زیبا روی آورده اند، کاشی شش ضلعی با توجه به دارا بودن خصوصیات منحصر به فرد و جلوه ظاهری یک مصالح عالی برای ساختمان سازی و زیباسازی محیط است.

برندهای معتبری در زمینه طراحی و تولید کاشی مشغول به کار هستند، اگر تمایل به دریافت بهترین و باکیفیت ترین نوع کاشی استخری را دارید، پیشنهاد می کنیم تا برندهای نامی و مشهور را تهیه کرده و از کیفیت و یبایی محصولات بهره مند شوید.

اصولا شرکتهای صاحب نام کاشی و سرامیک، با ارائه کاشیهای درجه یک، کیفیت و مرغوبیت را به مشتریان هدیه می دهند و این محصولات در دراز مدت اصالت و ساختار خود را حفظ می کنند.

کاشی استخری چسبی

کاشی استخری چسبی انواع کاشی استخری، با استفاده از چسبهای مخصوص چسبانده و بازسازی می شوند و خوب اتس بدانید، به این کاشیهای مرغوب در بازار مصالح اصطلاحا، کاشی استخری چسبی می گویند.

از روشهای عالی و بهینه برای نصب انواع کاشی استخری چسبی، استفاده از چسب کاشی، چسب سرامیک و … است، که این کاشیهای مدرن را با فاصله ای یک دست و معین کنار هم قرار می دهد.

می توان گفت، بهترین روش نصب کاشی استخری استفاده از چسب بتن یا چسب کاشی و سرامیک است زیرا نقطه اتصال و پیوند کاشیهای شیک استخری تنها با وجود این جسبهای مخصوص امکان پذیر است، این محصولات در واقع جایگزین مناسبی برای سیمان هستند و مزیتهای فراوانی دارند.

انواع چسبهای مخصوص استخر، دارای پیوندهای قدرتمند پلیمری بوده و خاصیت چسبندگی بالایی دارند، به همین علت معماران و مهندسین ساختمان برای نصب و کاشی کاری استخر و فضای مرطوب از چسبهای پلیمری خاص استفاده می کنند.

این متریال حرفه ای و درجه یک، کاشیهای استخری را به خوبی به هم اتصال داده و نمای زیبایی از هنر و معماری را به نمایش می گذارند.

با آب بندی و ایجاد زیرلایه های محکم و قوی در ساختمان کاشی استخری، می توان از نفوذ آب، خوردگی سطوح و شکنندگی به خوبی جلوگیری کرد، لازم به ذکر است که، برای نصب و قرارگیری کاشی در کف و دیواره فضا، بایستی از مهارت و تخصص کافی برخوردار باشید.

همانطور که گفته شد، کاشی استخری در طرحهای هندسی و شکیل، این روزها بازار خرید و فروش را به طور کلی متحول کرده اند و با ایجاد یک بازار رقابتی مناسب، گوی سبقت را از دیگر تولیدات ربوده اند.

کاشیهای استخری چسبی، یکی از برترین مصالح موجود در بازار هستند که با ثبات رنگ، انعطاف پذیری و مقاومت کم نظیر، توانسته اند در بازار کاشی و سرامیکهای رنگارنگ، خوش بدرخشند.

با توجه به تقاضای فراوان مشتریان، مجموعه معتبر ما به عنوان نمایندگی فروش کاشی، انواع کاشی استخری چسبی را در اشکال متنوع به طرفداران و خریداران عرضه می کند و جای خوشحالی دارد که مشتریان زیادی را با خود همراه کرده ایم.

سایت اینترنتی مجموعه، این شرایط را برای همه عزیزان فراهم کرده است تا به صورت اینترنتی و آنلاین از تنوع مصالح و قیمت آنها مطلع شوند، امروزه با رواج خریدهای اینترنتی، کالاها به صورت مجازی در معرض نمایش قرار می گیرند و سایت مجموعه نیز تمامی محصولات را به تفکیک ارائه کرده است.

شما همراهان گرامی می توانید با بازدید از سایت آنلاین و اطلاع از ویژگی کالا و قیمت روز محصولات، مدلهای دلخواه را متناسب با بودجه و نیاز خود انتخاب کنید، توجه داشته باشید که با خرید عمده و فله ای مدلهای متنوع کاشی، می توانید محصولات و مصالح دلخواه خود را با قیمتی ایده آل و منصفانه دریافت نمایید.

بنابراین، هرچه زودتر نسبت به ثبت سفارشات عمده خود اقدام کرده و صاحب سبکهای زیبا و مدرن کاشی استخری شوید، همچنین، مشاوران فروش نیز به شما در راه رسیدن به محصولات برتر یاری می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما