کاشی بین کابینتی سه بعدی در طرح و شکل های مختلف با ضخامت استاندارد

انواع مختلف کاشی های بین کابینتی وجود دارند که دارای ضخامت استاندارد بوده و از طرح و ابعاد متنوعی برخوردار هستند

کاشی بین کابینتی سه بعدی در طرح و شکل های مختلف با ضخامت استاندارد

کاشی بین کابینتی سه بعدی

کاشی بین کابینتی سه بعدی همان طور که از نام این محصولات پیداست کاشی های بین کابینتی نوعی از کاشی ها هستند که باعث پوشش دادن فضای بین کابینت های بالا و پایین می شوند، آن ها دارای زیبایی بسیار بالایی هستند و باعث به وجود آمدن فضایی دلنشین و زیبا بین کابینت ها می گردند.

امروزه انواع کاشی های سه بعدی جدیدترین نوع این کاشی ها محسوب می‌ شوند که با دارا بودن زاویه شکست مختلف باعث به وجود آمدن فرورفتگی و برجستگی های متعددی بر روی کاشی ها و تصاویر مختلف می شوند این محصولات دارای نمایی بسیار مناسب هستند و گویی برجسته می باشند.

ابعاد و اندازه کاشی های بین کابینتی متفاوت بوده و در اندازه های کوچک و بزرگ می باشند، این محصولات امروزه از میزان استفاده زیادی برخوردار هستند و باعث به وجود آمدن پوششی یکدست می‌ گردد تنوع رنگی این کالا ها بسیار بالا بوده و امروزه افراد زیادی وجود دارند که از این صنعت کسب درآمد می کنند و با خرید و فروش کاشی های بین کابینتی برای خود منبع درآمدی در نظر می‌ گیرد، آن ها با تنوع طرح به بازار عرضه می شوند و به صورت مدرت و کلاسیک هستند.

انتخاب رنگ این کاشی ها باعث زیباتر نشان دادن محیط داخلی خانه ها می شود انواع کاشی های بین کابینتی با رنگ های طلایی، نقره ای، طوسی و غیره وجود دارند، انتخاب هر کدام از آن ها کاملا سلیقه ای می باشد، امروزه انواع منظره های مختلفی نیز وجود دارند که باعث زیبا سازی این محیط ها می گردند.

هنگام انتخاب کاشی های بین کابینتی باید به رنگ کابینت و دکوراسیون آشپزخانه دقت کنید و سعی کنید تمامی این رنگ ها و طرح ها با همدیگر همخوانی داشته باشند، تا باعث به وجود آمدن زیبایی در آشپزخانه شوند، در واقع آشپزخانه قلب هر خانه ای می باشد که باید برای زیبا سازی آن ها از بهترین متریال استفاده نمود.

مقاومت این محصولات کاملا مناسب بوده و باعث دوام و طول عمر بیشتر کاشی ها می گردد، این محصولات را می توان به راحتی به شیوه های مختلفی تهیه کرد، فرآیند طراحی و تولید این کاشی ها زیر نظر کارشناسان مجرب صورت می‌ گیرد و بهترین انواع کالا ها در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

در واقع کاشی به عنوان یک لایه عایق مستحکم بر روی دیوار ها قرار می گیرد و از رسیدن رطوبت به لایه های زیرین جلوگیری می‌ کند، آن ها دارای دوام و استحکام بسیار زیادی هستند و در مقابل خط و خش نیز محکم می باشند، این محصولات تحت هیچ عنوان دچار شکستگی و خرابی نمی شوند و برای برش روی این محصولات از دستگاه‌ های مختلف و سنگ فرز استفاده می شود.

معمولاً انواع کاشی های بین کابینتی با استفاده از چسب های مستحکم بر روی دیوار قرار می گیرند، این کاشی ها در نوع چسبی بوده و باعث به وجود آمدن لایه مناسب بر روی دیوار می شوند، آن ها باعث می گردند که فضای آشپزخانه بزرگتر نشان داده شود انواع سه بعدی این محصولات که با رنگ های روشنی عرضه می گردند و فضا را بیشتر از آنچه که هست نشان می دهند.

جدیدترین کاشی بین کابینتی

جدیدترین کاشی بین کابینتی به جرات می‌ توان گفت که جدیدترین انواع کاشی های بین کابینتی کاشی هایی هستند که با رنگ های طلایی عرضه می شوند و دارای برجستگی های زیبایی بر روی خود هستند، این محصولات به صورت سه بعدی نیز عرضه می شوند که انتخاب هر طرح و رنگی بسته به عوامل و معیار های مختلف صورت می گیرد.

فضای مجازی بستر مناسبی بوده تا مصرف کننده بتواند بر طبق آخرین دانش روز انواع کالا ها را مورد بررسی قرار دهد و اقدام به خرید بهترین انواع کاشی های کابینتی کند، آن ها در سایت های اینترنتی عکس، ویژگی ها و تمامی مشخصات این کالا ها را به اشتراک می‌ گذارند و شرایطی را فراهم می‌ سازند که مصرف کننده بتواند ضمن آشنایی با تمامی این محصولات خرید آسانی نیز تجربه کند.

طراحی و تولید کاشی های بین کابینتی زیر نظر متخصصین و مهندسین انجام می‌ شود آن ها با دارا بودن مواد اولیه مرغوب طرح هایی را تولید کرده و به بازار عرضه می‌ کنند که دارای محبوبیت زیادی باشند، انواع این کاشی ها به صورت متری به فروش می رسند و بر اساس متراژ مورد نظر می توان خرید این کاشی‌ ها را انجام داد.

برای این کاشی ها از یک لایه لعاب مستحکم استفاده می شود محیط آشپزخانه چون در ارتباط مستقیم با آب می باشد باید کاشی‌ ها کیفیت زیادی داشته باشند تا از نفوذ دادن آب لایه های دیگر جلوگیری کنند معمولا انواع کاشی های بین کابینتی برای نصب بر روی دیگر کاشی ها طراحی شده‌ اند و می‌ توان آن ها را از نوع چسبی خریداری کرد.

برای پوشش دادن زیر این کابینت ها از چسب های مستحکم و قوی استفاده می شود، انواع این چسب ها دارای ماندگاری بسیار زیادی هستند و در برابر رطوبت مقاومت زیادی دارند، آن ها به صورت ضدآب تولید می شوند و انواع چسب های پودری پر استفاده ترین نوع چسب ها محسوب می گردند، آن ها پس از این که خشک شدند با استحکام زیادی که دارند برای سال‌ های طولانی مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت های تولید کننده پس از تولید بهترین انواع کاشی ها آن ها را به دیگر بازار ها ارسال می‌ کنند و صادرات خود را نیز انجام می دهند، فرآیند صادرات و ارسال کالا ها در کمترین بازه ی زمانی صورت می گیرد و افرادی که در این زمینه فعالیت می‌ کنند با استفاده از قوانین بین کشور ها صادرات را انجام می دهند، ترخیص کاران زیادی در گمرک های مرزی وجود دارند که با استفاده از تبحر خود اجناس را در کمترین بازه ی زمانی به دیگر بازار ها ارسال می کنند.

خرید و فروش این محصولات سود آوری زیادی به دنبال دارد، این کالا ها در دیگر کشور ها با نرخ ارز معامله می شوند و باعث می‌ گردند که به معیشت مردم کمک زیادی شود، چرا که کیفیت باعث صادرات بیشتر می‌ گردد و چون اجناس کشورمان کیفیت زیادی دارند، بازار های خارجی را نیز در دست گرفته اند برند های مختلف تولید کننده این کاشی ها هر کدام می‌ کوشند تا بالاترین سطح کیفیت را برای اجناس خود به وجود آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما