کاشی سرویس بهداشتی ساده با تنوع رنگ بالا از برندهای ایرانی معروف

امروزه برای کف و دیوار ها پوشش های مختلفی تولید می شود .یکی از پرکاربرد ترین و پرطرفدارترین محصولات که در ساختمان سازی استفاده می شود سرامیک و کاشی است.

کاشی سرویس بهداشتی ساده با تنوع رنگ بالا از برندهای ایرانی معروف

کاشی سرویس بهداشتی ساده

کاشی سرویس بهداشتی ساده کاشی و سرامیک از پرکاربردترین پوشش هایی است که در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد این نوع محصولات دارای تنوع بسیار بالا در رنگ آمیزی و طرح‌های متعددی هستند.

در پارکینگ، سرویس های بهداشتی ،حمام، آشپزخانه و حتی نما یک گلخانه ها و ساختمان و حوض های تزیینی نیز استفاده می‌شود و زیبایی این مناطق را دو چندان می‌کند .علاوه بر آن از ویژگی‌های مثبت کاشی و سرامیک می توان مقاومت در برابر یخ زدگی و فیزیک بالا را اشاره کرد.

ضدحریق بودن این محصولات نیز گزینه بسیار مناسبی است که می تواند حافط جان و مال در هر مکانی باشد .امروزه پوشش های بسیار گوناگون و زیبایی برای دیوار و کف تولید می شوند که هر یک به نوبه خود دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

کاشی و سرامیک از قدیمی ترین و پرکاربردترین مصالحی بوده که به دلیل رنگ آمیزی متعدد بسیار مورد استقبال قرار میگیرد به طور مثال استفاده از کاشی و سرامیک در آشپزخانه به دلیل ضد حریق بودن می تواند بسیار مفید باشد علاوه بر آن مقاومت بالای این محصولات است کاشی در واقع سفالی است که بر روی آن لعاب کشیده شده در نتیجه جنس این محصول ضد ضربه و مقاوم است. البته در نظر داشته باشید که در اثر ضربات شدید چاقو یا فلزات دیگر می تواند آسیب ببیند .

کاشی و سرامیک در آشپزخانه و سرویس های بهداشتی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد زیرا هر لک یا آلودگی یا میکروبی که بر روی آنها قرار بگیرد به راحتی با یک دستمال و یا ماده شوینده از بین میرود راهی در کاشی سرویس بهداشتی می توانید به همراه یک آب و فرچه آلودگی ها را از بین ببرید. بهداشتی بودن این نوع محصولات یکی از مزایای بسیار ویژه آنها محسوب می شود که با کمترین هزینه به‌صورتی آسان تمام آلودگی ها را می توان از این محصولات پاک کرد .کاشی ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند که با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانید این محصولات را خریداری کنید زیرا دارای تنوع بالا و ابعاد گوناگونی تولید می شوند علاوه بر موارد نام برده شده نسبت به سیمان و سنگ نیز عایق رطوبتی بسیار خوبی است که بهترین گزینه برای سرویس های بهداشتی و آشپزخانه بوده کاشی ها در ابعاد ۲۰ در ۲۰، تا ۵۰ در ۵۰ نیز تولید می شوند که یکی از جذابیت های کاشی های بزرگ در نمای آنها بوده است.

علاوه بر آنها کاشی می‌تواند به منظور تزیین سرویس بهداشتی و آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرد به دلیل رنگ آمیزی و لعاب بسیار زیبایی که دارد می‌تواند زیبایی این مکان‌ها را دوچندان کند در ایران نیز صنعتگران این محصولات را با کیفیت بسیار بالا و متریال اولیه عالی و با رنگ آمیزی های کاملاً امروزی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

استفاده از کاشی در تمام مکان ها رایج است کاشی هایی در استخر سونا و جکوزی یکی از پرکاربردترین کاشی ها است که در اندازه های ۵ در ۵ سانتی متر تولید می شوند بعد از لعاب خوردند در کوره پخته شده و به عنوان کاشی های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد با دادن طرح و رنگ به این نوع کاشی ها می توانید محیط‌هایی مانند استخر را بسیار جذاب کنید و معمولاً در استخر ها از رنگهای سفید ،سبز و آبی استفاده می شود.

کاشی سرویس بهداشتی ایرانی

کاشی سرویس بهداشتی ایرانی کلمه کاشی برای اولین بار در شهر کاشان استفاده شده که در اوایل دوران اسلامی استفاده از فلزات کاهش یافته و استفاده از سفال افزایش یافت. کاشان به عنوان یکی از مراکز اصلی سفال سازی نام برده شد جالب است بدانید که اولین کاشی ها مربوط به بابلی‌ها و آشوری‌ها و مصری ها است که قدمت بیش از ۲۶۰۰ سال نیز دارند که از کاشی های ریز استفاده میشده به مرور زمان با اختراع کوره های تونلی سفال ها و کاشی ها نیز دارای لعاب گشته و با بهترین متریال پخته شده و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد تمامی اعمال به صورت اتوماتیک در کارخانجات انجام می گیرد .

کاشی انواع مختلفی دارد که در اینجا به چند نوع آن اشاره خواهیم کرد:

کاشی موزاییکی ،کاشی سرامیکی، کاشی ویترای، کاشی لعابی، کاشی بهداشتی، کاشی شیشه ای، کاشی ضد اسید کاشی سنگی و غیره که هر کدام بنا به کاربردشان در فضای مورد نیاز استفاده می شوند.

در هنگام انتخاب پوشش مناسب برای سرویسهای بهداشتی ایرانی باید این نکته را در نظر داشته باشید که رفت و آمد در این مکان ها بسیار زیاد است در نتیجه باید به همان اندازه نیز محصولات و پوشش ها دارای مقاومت بالایی باشد کاشی سرویس بهداشتی و آشپزخانه که امروز تولید می شود برای کف و دیوارها استفاده شده که به دلیل پوشش دهی بسیار بالایی که دارد مورد استقبال همگان قرار می گیرد .

در حال حاضر جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک در کارخانجات تولید شده که نظر هر مخاطب را به خود جلب می کند به طور کلی مقاومت بالای این محصولات می تواند ویژگی مثبت آنها به شمار بیاید در هنگام خرید این نوع محصولات در نظر داشته باشید که کاشی و سرامیک استاندارد را تهیه نمایید. به طور مثال برای محیط های بزرگ کاشی و سرامیک را در اندازه های بزرگ ۵۰ در ۵۰ نیز می توانید خریداری کنید اندازه کاشی و سرامیک با ابعاد و فضای مورد نیاز بسیار مهم است اما رایج ترین ابعاد ۲۰ در ۲۰ یا ۲۰۱۰ می باشد به همین مقدار هرچه محیط بزرگتر باشد نیاز به ابعاد بیشتری دارید.

یکی از جذاب ترین قسمت های تولید و خرید کاشی سرویس بهداشتی یا آشپزخانه انتخاب طرح و رنگ آن است. طرح و رنگ های بسیار جذابی بر روی این نوع محصولات پیاده می‌شود که از جدیدترین طرح های روز دنیا است کارخانجات ایران نیز امروزه بهترین محصولات کاشی و سرامیک را در اختیار شما مصرف کنندگان قرار می دهند زیرا با استخدام کارشناسان و طراحان خبره محصولات را با مقاومت بالا و طرح و رنگ عالی تولید کرده و نظر هر مصرف کننده را به خود جلب می کند .شما می توانید این محصولات را به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نمایید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما