کاشی سرویس بهداشتی سفید لوکس با کمترین میزان تخلخل

مکان سرویس بهداشتی نیاز به کاشیهایی دارد که کمترین تخلخل را داشته باشند، کاشی سفید لوکس ترین این مصالح بوده که کاربرد فراوان دارد.

کاشی سرویس بهداشتی سفید لوکس با کمترین میزان تخلخل

کاشی سرویس بهداشتی سفید

کاشی سرویس بهداشتی سفید همان طور که شما هم در جریان هستید کاشی و سرامیک که از اصلی ترین مصالح برای کف و دیوار است انواع گوناگونی دارد و هر کدام از طرح و ابعاد و کیفیت های مختلفی برخوردار هستند، کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی سفید نوعی از این مصالح حساب می شوند که با دیگر انواع کاشی و سرامیک که در کف و دیوار ساختمان مورد استفاده قرار می‌ گیرند تفاوتهایی دارند.

از ویژگی های اصلی و مورد اهمیت انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی می توان به غیر قابل نفوذ پذیری بودن رطوبت آنها اشاره کرد، چون محیط حمام و دستشویی مدام در معرض رطوبت و آب قرار دارد پس در هنگام تولید تمامی سعی و تلاش تولید کنندگان به کار گرفته شده است که تراکم این نوع از کاشی و سرامیک در برابر رطوبت بیشتر باشد و با مورد استفاده قرار دادن آنها در مدت زمان طولانی بدون تعویض و هزینه تعمیر بتوان از وجود آنها بهره مند شد.

در خصوص انواع کاشی و سرامیک عوامل زیادی مهم هستند و حتما هر مشتری و خریدار باید از وجود آنها آگاهی داشته باشد که مهم ترین آنها جنس کاشی و سرامیک بوده که باید متناسب با محیط نصب آنها انتخاب شود، مثلا نوعی از کاشی به عنوان نسوز وجود دارد که در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته و برای محیط آشپزخانه گزینه مناسب می باشد و نوعی دیگر از کاشی و سرامیک تولید داشته که کمترین میزان نفوذ پذیری رطوبت را داشته و برای محیطهای رطوبتی به کار گرفته می شوند.

در محیطهای حمام و دستشویی آلودگی زیاد است و در نظافت آن باید کوشا باشید تا نگرانی هایی برای شما به وجود نیاید یکی از نکاتی که در این زمینه می تواند تاثیر گذار باشد این بوده که کاشیهای رنگ روشن را انتخاب و به کار بگیرید چون هر نوع کثیفی و آلودگی بر روی آنها به خوبی دیده می شود و شما می توانید اقدام به بر طرف کردن آنها کنید، متریالی که برای تولید سرامیک های سرویس بهداشتی استفاده می شود به گونه ای بوده که قدرت و استقامت در برابر مواد شوینده را داشته است که در طی استفاده از مواد شوینده متفاوت دچار تغییر شکل نمی شوند.

این نوع از کاشی مورد نیاز در محیطهای رطوبتی علاوه بر اینکه نفوذ پذیری بسیار پایینی را شامل می‌ شوند از خوردگی بالایی هم برخوردار هستند یعنی ضربه های سخت هم دچار شکستگی نمی شوند چون در بافت آن ها از متریال اصل و با کیفیت که باید این خصوصیات را داشته باشد استفاده شده است.

شاید بارها به مراکز فروش کاشی و سرامیک مراجعه کرده باشید و شاهد این بوده باشید که هر نوع کاشی و سرامیک قیمت متفاوتی داشته است، اما آیا با خود فکر کرده اید که دلیل این تفاوت قیمت ها چه چیزی است؟ برای گرفتن جواب این سوال ما را همراهی بفرمایید.

در کارخانه های صنعتی تولید انواع کاشی و سرامیک از مواد اولیه متفاوت استفاده می شود که درصد و میزان استفاده آنها در تولید انواع مختلف این مصالح با همدیگر فرق داشته است و این از اصلی ترین عوامل بوده که باعث تغییر قیمت انواع کاشی و سرامیک شده است، مثلا کاشی و سرامیکی که برای دیوار محیطهای غیر رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرد لازم نیست در تولید آن از متریال با قدرت بالا در برابر نفوذ رطوبت استفاده شود، پس این کار انجام نمی گیرد و از هزینه های اصلی تولید آن کاسته می شود، بنابراین با قیمت کمتری نسبت به کاشی و سرامیک محیط سرویس بهداشتی به فروش می رسد.

کاشی سرویس بهداشتی دو رنگ

کاشی سرویس بهداشتی دو رنگ تنوع طرح و رنگ در بین کاشی های سرویس بهداشتی بسیار گسترده است و همانطور که در زمینه کیفیت و به کارگیری متریال با ارزش در تولید این کاشی ها و سرامیک ها پیشرفت هایی صورت پذیرفته است، طرح های زیبا، با کیفیت و همچنین مدرن هم بر روی آنها ایجاد شده به طوری که امروزه شما در بازارهای فروش این نوع کاشی و سرامیک شاهد طرح های بسیار زیبا و جذاب در ابعاد مختلف به صورت تک رنگ، دو رنگ و همچنین رنگ های ترکیبی هستید.

جنس و متریال به کار برده از عوامل خیلی مهم و اساسی در تعیین قیمت هستند و بعد از این عوامل روش خرید، حجم خرید و برند آنها مورد بررسی قرار می گیرد، معمولا امروزه کاشی و سرامیک با برند معروف به خاطر کیفیت بیشتر مورد توجه قرار گرفته چون درصد بالایی از کیفیت را شامل هستند، حجم خرید در این مورد موثر است چون که همیشه قیمت خرید به طور عمده با خرید جزئی تفاوت داشته است.

روش خرید اگر بدون واسطه و دلال در نظر گرفته شود با قیمت مناسب خرید به انجام می رسد ولی اگر توجه کافی به روش خرید نداشته باشید و در بازار و فروشندگان آزاد اقدام به خرید کنید مطمئنا چون فروشنده سود خود را در نظر دارد با قیمت خیلی بیشتری نسبت به روش مستقیم کاشی و سرامیک را به شما می فروشد.

پس در انتخاب روش، روش مستقیم و بدون واسطه را برای خرید عمده و جزئی خود در نظر بگیرید تا حداقل هزینه را در برابر خرید بهترین کاشی و سرامیک پرداخت کنید، پیشنهاد ما این بوده که اگر به کارخانه های تولیدی دسترسی دارید برای حذف افزایش قیمت ناشی از حمل و نقل و واسطه خودتان از تولید کننده خرید کنید و اگر این روش برای شما امکان پذیر نیست می توانید به واسطه سایت فروش معتبر ما این کار را انجام بدهید.

کمبود زمان به خاطر شلوغی و مسافت های طولانی و کلی دغدغه دیگر باعث شده که خیلی از خریداران عمده و جزئی نتوانند از تولید کننده خرید خود را تکمیل کنند، سایت اینترنتی ما به عنوان یکی از مراکز فروش مجازی معتبر توانسته این مشکل را حل کند چون به طور مستقیم با تولید کنندگان اصلی این کاشی و سرامیک ها ارتباط دارد و همیشه با کیفیت ترین و جدیدترین انواع آنها را در طرح و ابعاد مختلف با قیمتی بسیار مناسب تر نسبت به بازارهای آزاد به نمایش می گذارد تا مشتری و خریدار طی بررسی های لازم نوع مناسب را با قیمت استثنایی ثبت سفارش بزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما