کاشی سرویس بهداشتی طوسی مناسب محیط های مرطوب

کاشی سرویس بهداشتی طوسی مناسب محیط های مرطوب توسط بهترین برندها تولید می شود و در مرکز فروش مجموعه ما نیز به صورت مستقیم و گسترده عرضه می گردد.

کاشی سرویس بهداشتی طوسی مناسب محیط های مرطوب

کاشی سرویس بهداشتی طوسی

کاشی سرویس بهداشتی طوسی کاشی سرویس بهداشتی طوسی از بهترین مصالح ساختمانی می باشد که خواص مکانیکی و شیمیایی منحصر به فردی دارد و به عنوان یکی از پرمصرف ترین محصولات شناخته می شود.

این کاشی در برابر مواد شیمایی بسیار قوی مانند مواد اسیدی بسیار مقاوم بوده که نظافت و شستشوی آن را بسیار راحت می کند و می توان بدون نگرانی به نظافت آن توسط مواد شوینده پرداخت.

رنگ طوسی کاشی در دسته رنگ های خنثی قرار دارد که کاربرد بسیار زیادی در این بخش از ساختمان دارد و معمولا افراد زیادی به تهیه و نصب آن روی می آورند؛ این محصول بسیار خوش رنگ می باشد و از طوسی روشن تا طوسی تیره را در بر می گیرد و طیف بسیار گسترده ای دارد.

رنگ طوسی از زیباترین رنگ ها می باشد که امسال ترند شده است و طراحان زیادی از آن برای چیدمان ساختمان بهره گرفته اند؛ از این کاشی برای ساخت حمام نیز می توان استفاده نمود.

می توانید برای زیباتر شدن سرویس بهداشتی از دو نوع رنگ طوسی استفاده نمایید که بسیار خیره کننده می باشد؛ کاشی های سرویس بهداشتی آب را به خود جذب نمی کند و در برابر جذب انواع مایعات نفوذ ناپذیر می باشد.

از مزایای این محصول می توان به داشتن ابعاد بسیار متفاوت اشاره نمود که بسته به نوع محیط و علاقه خود می توانید آن را انتخاب نمایید؛ کاشی های سرویس بهداشتی به صورت ساده و طرح دار تولید می شوند که نمونه های طرح دار بسیار زیبا و متفاوت می باشند و متناسب با انواع سک دکوراسیون می باشد.

در دو مدل کاشی سنتی و کاشی مدرن طراحی شده است که آن را مطابق با همه دکوراسیون کرده است و انتخاب را برای همه آسوده نموده است؛ کاشی کمترین آلودگی را نسبت به دیگر مصالح به خود جذب می کند و بسیار دیر کثیف می شود.

کاشی هم برای دیوار و هم برای کف به کار برده می شود که مقامت بسیار خوبی در برابر فشار و ضربه دارد؛ استحکام و دوام این محصول بسیار قابل توجه بوده و تا بیش از ده سال می توان از وجود آن بهره مند شد.

از آنجایی که در برابر سرما و حرارت پایداری بسیار خوبی از خود نشان داده است می توان گفت که این کاشی سازگار با تمام اقلیم ها بوده و می توان با هر نوع شرایط آب و هوایی آن را تهیه و نصب نمود.

امروزه از روش های مدرن و جدید مانند چسب کاشی برای نصب و اجرای آن استفاده می کنند که بسیار کم هزینه است و سرعت اجرا را بالا می برد؛ البته می توان به روش بندکشی نیز به اجرای آن پرداخت.

انواع کاشی سرویس بهداشتی

انواع کاشی سرویس بهداشتی کاشی سرویس بهداشتی به دلیل مصارف بسیار بالایی که در ساختمان سازی دارد دارای انواع مختلف بوده و همه ساله مدل های بسیار جدیدی از آن در بازار ارائه می شود؛ این محصول به دو صورت بدون لعاب و لعابدار تولید می شود که هر دو از کیفیت بسیار مطلوبی بهره مند هستند.

از انواع کاشی های سرویس بهداشتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاشی عمودی
  • کاشی بلند و باریک
  • کاشی غول پیکر
  • کاشی افقی

کاشی ها از نظر سبک به دو نوع کاشی کلاسیک و کاشی مدرن تقسیم بندی می شوند که از نظر ظاهر تفاوت زیادی با یکدیگر دارند؛ امروزه استفاده از کاشی های مدرن بسیار بیشتر شده است تا جایی که بسیار آن را جایگزین کاشی های کلاسیک نموده اند، البته بسته به سبک و رنگ دکوراسیون نیز دارد.

علاوه بر تنوع در طرح می توان گفت در اندازه و رنگ نیز دارای تنوع بسیار بالا بوده که مطابق با همه سلیقه ها طراحی شده اند و انتخاب را برای مصرف کنندگان بسیار هموار نموده اند.

کاشی های روشن محبوبیت بیشتری نسبت به کاشی های تیره دارند و بیشتر در سرویس بهداشتی از آن استفاده می شود که فضای شاد و آرامی را به ارمغان می آورد؛ کاشی های کوچک از زیباترین و خاص ترین کاشی ها هستند که برای سرویس بهداشتی مناسب می باشند.

از نظر شکل هندسی این محصول نیز داری تنوع بوده و در اشکال مربع، مستطیل و شش ضلعی دیده می شود؛ کاشی های شش ضلعی کاملا جدید می باشند وبا فروش بسیار بالایی در بازار مواجه شده اند.

امروزه برخلاف سال های پیش زیبایی سرویس بهداشتی بسیار اهمیت پیدا کرده است و مهندسان و طراحان در ساخت و انتخاب نوع مصالح آن وسواس بیشتری به خرج می دهند؛ کاشی های طوسی از بهترین پیشنهادها برای این بخش از ساختمان به شمار می رود چون متراژ کمی دارند و باید بزرگتر به نظر برسند.

کاشی های برجسته یکی از زیباترین انواع کاشی می باشد که دارای لعاب شیشه ای بوده و بر سطح خود دارای برجستگی های کوچک هستند که زیبایی آن را چندین برابر نموده است و بسیار کاربردی می باشد.

کاشی مات و کاشی براق از نظر نوع لعاب از دیگر انواع این محصول هستند که کاشی های براق به دلیل منعکس کردن نور بسیار پرطرفدار می باشند و در اغلب سرویس های بهداشتی به چشم می خورد.

کاشی را می توان با توجه به رنگ و سبک دیگر ارکان سرویس بهداشتی مانند کابینت، روشویی، آینه، سنگ توالت و… انتخاب نمود تا طراحی بدون نقصی داشته باشد و در این رابطه می توان به طراحان مشورت نمود.

انواع کاشی سرویس بهداشتی در فروشگاه آراد با تنوع بسیار بالا در رنگ و طرح عرضه می شود که روش فروش آن به صورت کاملا آنلاین و غیر حضوری می باشد؛ مشتریان عزیز در هر کجای کشور می توانند این حصول را پس از انتخاب سفارش دهند و به این منظور از مشاوران فروش راهنمایی بگیرند.

خرید کالا به روش اینترنتی بسیار خوشایند بوده و مزایای زیادی برای مصرف کنندگان دارد؛ به این صورت می توان از اتلاف زمان جلوگیری نموده و به صورت مستقیم و با کمترین قیمت کالا را تهیه کرد.

بهترین برندهای داخلی و خارجی در این سایت قرار داده شده اند که محصولات درجه یک و باکیفیت ارائه می دهند و رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده اند؛ این کالا در لیست محصولات پر فروش قرار گرفته و همه روزه به تهیه ان توسط مشتریان داخلی و خارجی پرداخته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما