کاشی شش ضلعی مشکی برای ایجاد نمای زیبا در صنعت ساختمان سازی

انواع کاشی شش ضلعی مشکی برای ایجاد نمای زیبا در صنعت ساختمان سازی محبوبیت زیادی را از آن خود نموده است و کیفیت آن بسیار بالا می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کاشی شش ضلعی مشکی برای ایجاد نمای زیبا در صنعت ساختمان سازی

کاشی شش ضلعی مشکی

کاشی شش ضلعی مشکی کاشی شش ضلعی مشکی از مصالح بسیار پرمصرف و زیبا می باشد که در صنعت ساختمان سازی کاربرد گسترده ای به خود اختصاص داده است و همه روزه در انواع ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی به استفاده آن پرداخته می شود.

این محصول با شکل شش ضلعی خاص خود توانسته به سرعت به عنوان یکی از المان های زیبایی در ساختمان سازی محسوب شود و در تغییر دکوراسیون و زیبایی آن بسیار موثر بوده است.

در قسمت هایی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، بالکن، حمام، استخر و… از این نوع کاشی استفاده می شود که بسیار ظاهر خاص و شگفت انگیزی دارد؛ این محصول در ابعاد و اندازه های مختلف تولید شده است که بسته به بخش مورد نظر می توانید آن را تهیه کنید.

رنگ مشکی این کاشی بسیار خاص بوده و حتی برای خانه های لوکس و دوبلکس انتخاب بسیار خاصی به شمار می رود؛ این کاشی ها دارای شش گوشه هستند که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر سبک بسیار زیبایی به وجود می آورند.

از خاک سفید برای تولید این کاشی استفاده شده است که روند تولید آن بسیار پیچیده و استاندارد بوده و مواد اولیه تحت فشار و دمای بالا قرار گرفته اند؛ در این صورت می توان گفت که مقاومت کاشی شش ضلعی بسیار بالا بوده و از استحکام خوبی برخوردار می باشد.

این کالای ساختمانی دارای لعاب شیشه ای بسیار زیبا است که از استحکام کافی برخوردار بوده و دارای رنگ مشکی می باشد که می تواند نور را به خوبی منعکس کند و بر زیبایی دکوراسیون شما می افزاید.

کاشی های شش ضلعی برای استخر بسیار مناسب هستند و طی سال های اخیر جایگزین کاشی های قدیمی مربع شده اند؛ از این نوع کاشی برای ساخت استخرهای لوکس و لاکچری استفاده می کنند.

ساختار این نوع کاشی به صورتی می باشد که به هیچ عنوان آب را به خود جذب نمی کند و می توان در بخش های مرطوب از آن استفاده کرد بدون آن که به مرور زمان آب موجب تخریب آن شود.

تمیز کردن کاشی بسیار راحت بوده و می توان کثیفی ها را با استفاده از مواد شوینده قوی به همراه آب از سطح آن زدود؛ برای این کار می توان از تی یا دستمال های مخصوص استفاده نمود.

علاوه بر رنگ مشکی دارای رنگ های بسیار زیبا و متفاوت بوده که می توان گفت همه سلیقه ها را در بر گرفته و هر کس می تواند بر اساس علاقه خود و سبک و رنگ دکوراسیون مورد نظر به تهیه این کاشی بپردازد.

معمولا نسبت به دیگر کاشی ها از ضخامت کمتر و ابعاد کمتر برخوردار می باشد؛ این مورد موجب شده تا از وزن بسیار سبکی بهره مند گردد و کار بارگیری و حتی نصب آن را با سهولت همراه نموده است.

در دو مدل ساده و برجسته تولید می شود که هر دو زیبایی منحصر به فرد خود را دارند؛ کاشی های شش ضلعی معمولا به صورت براق موجود می باشند که برای استخر انتخاب فوق العاده ای هستند.

قیمت کاشی شش ضلعی

قیمت کاشی شش ضلعی کاشی شش ضلعی از جدیدترین طرح های مصالح ساختمانی می باشد که با شکل منحصر به فرد خود توانسته بسیاری ز مشتریان را به خود علاقمند نماید و در مدت زمان اندک به تولید انبوه برسد.

این محصول دارای رنگ بندی بسیار متفاوت و زیبا بوده که از بهترین انتخاب ها برای پوشش استخر به شمار می رود؛ همچنین در دیگر بخش های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی به نصب آن پرداخته می شود چون ضد آب است.

انواع کاشی های شش ضلعی سطح براق و درخشانی دارند که بسیار خیره کننده می کنند و با برخورد آب میزان درخشندگی آنها چند برابر شده و در زیبایی دکوراسیون تاثیر شگرفی دارد.

این محصول از مقاومت بسیار بالا در برابر فشار آب و ضربات گوناگون برخوردار بوده و می توان به عنوان کفپوش در محل های ذکر شده از آن استفاده نمود؛ معمولا اندازه های کوچکی دارند که قرار دادن آنها در کنار یکدیگر می تواند دکوراسیون زیبایی را به ارمغان آورد.

این کاشی از دو بخش تشکیل شده است که بخش زیرین دارای گچ سفید می باشد که در سیکل های مختلف پخته شده و از مقاومت کافی برخوردار بوده و بخش رویی لعاب شیشه ای آن می باشد که زیبایی و طرح کاشی را به نمایش می گذارد.

سازگار با هر نوع اقلیم به خصوص اقلیم های شرجی و مرطوب می باشد و به عنوان یکی از اصلی ترین مصالح در ساختمان سازی به شمار می رود؛ برخی از مدل های آن ساده و برخی دیگر طرح دار می باشند که با فناوری چاپ تولید شده اند.

می توان کاشی های شش ضلعی را در چند رنگ انتخاب نموده و کنار هم چیدمان نمود که امروزه طراحان بسیاری از این ایده الهام گرفته و توانسته استخرهای بسیار زیبایی را ایجاد نمایند.

به دلیل مقاومت بسیار بالایی که در برابر نور فرابنفش دارد می توان در محیط های باز از آن استفاده نموده و به عنوان نمونه برای استخرهای روباز در هوای آزاد آن را به کار برد؛ رنگ ثابت دارد و دچار ترک و شکستگی در برابر سرما نیز نمی شود.

قیمت کاشی شش ضلعی نسبت به بسیاری از مصالح مشابه ارزان تر بوده و تهیه آن مقرون به صرفه تر می باشد؛ این محصول با توجه به کیفیت ساخت و نوع برند دارای نرخ های متفاوت بوده که می توان به مقایسه آنها پرداخت.

همچنین نوع رنگ و ابعاد نیز در قمت نهایی این کالا بسیار موثر می باشد؛ در فروشگاه آراد انواع کاشی شش ضلعی با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رسد؛ مشتریان با سفارش عمده این کالا می توانند از کمترین هزینه ها بهره مند گردد.

خرید این محصول به روش اینترنتی بوده که می توانید در هر محلی که هستید آن را سفارش دهید و برای این کار شماره هایی در قسمت زیر قرار داده شده که شما را به فروشندگان مربوطه متصل می نماید و می توانید میزان سفارشات خود را ثبت کنید.

این محصول بسیار پرفروش بوده و در ایران برند های به نام و مطرحی دارد که محصولات خود را در بازار داخلی و خارجی عرضه می کنند؛ دارای کیفیت درجه یک هستند و دوستداران زیادی در سراسر دنیا دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما