شرکت پخش سرامیک استخری ارزان

سرامیک استخری از زیباترین نوع سرامیک می باشد که در انواع متنوع و رنگ های مختلفی تولید و ارائه می شود و به سبب جذابیت و کارایی مطلوبی که دارد مورد توجه مصرف کنندگان بسیاری می باشد که با استقبال خوبی که از این محصول دارند به بازار آن رونق بخشیده اند، شرکت پخش سرامیک استخری ارزان این محصول را به صورت عمده و قیمت بسیار مناسب در بین خریداران عمده توزیع می نماید.

شرکت پخش سرامیک استخری ارزان

کاربرد اصلی سرامیک استخری رنگی

کاربرد اصلی سرامیک استخری رنگی

سرامیک استخری رنگی در رنگ های متنوعی تولید می شود که برخی رنگ ها به سبب زیبایی و مزایایی که دارند پرطرفدار تر هستند، این محصول از بهترین نوع سرامیک می باشد و تنوع خاصی دارد که آن را منحصر به فرد کرده است، طرح و رنگ های متنوع این محصول سبب شده تا مصرف کنندگان بتوانند این محصول را با توجه به سلیقه و فضاهای مختلف را با طرح ها و رنگ های مختلفی خریداری نمایند.

انواع این محصول ظاهری زیبا و شیک دارند و علاوه بر این اساس از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مقاومت و ماندگاری بالایی دارند، استحکام مناسب این محصول باعث شده است تا در شرتیط مختلف آب و هوایی همچنان استحکام و زیبایی خود را حفظ کند.

این محصول جهت زیبا سازی فضا بسیار مناسب است و انتخاب آن با توجه فضا های مختلف زیبایی بسیار عالی را ایجاد می کند که با توجه به تنوع بالای این محصول در طرح و رنگ های زیبا توانسته است مورد توجه و پسند مصرف کنندگان بسیاری قرار گیرد.

سرامیک استخری رنگی کاربرد های فراوانی دارد و برای انواع استخر های عمومی و خصوصی در طرح های متنوع و شیک مورد استفاده قرار می گیرد و مصرف کنندگان می توانند از بین انواع متنوع این محصول رنگ دلخواه را انتخاب کنند، ضمن اینکه این محصول برای تمام سلیقه ها مانند کلاسیک، مدرن، سنتی و غیره تولید می شود و برای فضاهای مختلف بسیار مناسب هستند.

آشنایی با تاریخچه تولید سرامیک استخری

آشنایی با تاریخچه تولید سرامیک استخری تاریخچه تولید سرامیک در کشور ما قدمت طولانی دارد و در مناطق مختلف کشومان انواع مختلفی از کاشی و سرامیک پیدا شده است که نشان می دهد این محصول قدمتی 8 هزار ساله دارد، کاشی زرین فام قدیمی ترین کاشی تولیدی کشور است که در بناهای تاریخی یافت شده است.

کاشی و سرامیک مربوط به قرن پنجم و ششم هجری در بناهای تخت جمشید، مدارس صفویان و بناهای کاشان نیز وجود دارد که در رنگ های مختلفی هستند، اما این صنعت در کشور ما رشد بسیار خوبی داشته است و امروزه در تنوع گوناگون و با‌کیفیت عالی مانند کاشی استخری تولید می شود که با توجه به کاربردی که دارد دارای ویژگی هایی مانند استحکام مناسب در شرایط گرما و سرما و مقاومت بالا در برابر نفوذ پذیری آب می باشد و در ابعاد مختلفی تولید می شود تا برای انواع استخر با شکل های متقارن و نامتقارن مناسب باشد.

در سال های اخیر تنوع سرامیک استخری زیاد شده است و این محصول در سایز ها و طرح های مختلفی تولید می شود که فوق العاده زیبا و در عین حال کیفیت خوبی دارد، از مزیت های کاشی استخری همین اندازه کوچک آن است که سبب می شود کاربرد آن در تمام سطوح مانند سطوح ناهموار و یا منخنی نیز آسان شود.

سرامیک استخری دارای ویژگی هایی مانند مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و رطوبت می باشد و این ویژگی آن را از سایر انواع کاشی متممایز می سازد و علاوه بر این در برابر نور خورشید و در برابر حرارت مقاوم است و همچنین دارای طرح های متنوع و شیک می باشد و در سایز های مختلفی تولید می شود.

دسته بندی سرامیک‌های استخری

دسته بندی سرامیک‌های استخری سرامیک استخری دارای انواع مختلفی است که این تفاوت سبب شده در دسته های مختلفی قرار گیرند و دارای عملکرد و کارایی متفاوتی باشد و با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که انواع این محصول دارند در کانار، دیوار و کف استخر به کار می روند.

  • سرامیک استخری با جنس سرامیک بسیار مقاوم و با لعاب پوشیده شده است که در طرح های مختلف و زیبایی تولید می شود و این محصول در برابر نفوذ آب مقاوم می باشد و برای استخر هایی کاربرد دارد که با بتن پوششی ساخته شده اند و شکل آنها نامتقارن است
  • سرامیک استخری شیشه ای که به سبب لعاب شیشه ای که دارد دارای ظاهر براق می باشد و به سبب اینکه سطح بسیار صاف و لیز دارند برای دیوار استخر کاربرد دارند.
  • سرامیک استخری پرسلان که جنس محکمی دارد و در برابر نفوذ آب مقاوم می باشد و برا این اساس استحکام و ماندگاری مناسبی دارد، اما این محصول با توجه به ویژگی هایی که دارد برای استخر هایی مناسب است که متقارن و فاقد خمیدگی هستند.
  • سرامیک اسخری مرمری نیز زیبا می باشد اما این محصول نیز لغزنده است و از این رو برای کف استخر به کار می رود، مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و شستشوی راحت از ویژگی های مطلوب این محصول می باشد که سبب شده تا برای کف استخر مناسب باشد.

فروشنده برتر سرامیک استخری ارزان

فروشنده برتر سرامیک استخری ارزان فروشنده برتر سرامیک استخری ارزان این محصول را با کیفیت مطلوب و با تنوع بالا به صورت آنلاین عرضه می نماید تا خریداران بیشتری بتوانند به این محصول دسترسی داشته باشند و این محصول را با هزینه کم و بدون نیاز مراجعه حضوری سفارش و خریداری نمایند.

انواع سرامیک استخری دارای ویژگی های خاص مانند رنگ های زیبا و مناسب و مقاومت و استحکام کافی هستند و البته مشتریان به راحتی می توانند مقاومت سرامیک استخری را در برابر نفوذ آب مورد بررسی قرار دهند به این صورت که اگر مقداری آب به پشت این سرامیک ریخته شود پس از مدتی همچنان باقی می ماند، اما سرامیک معمولی پس از مدتی مقداری از آب را جذب می کند.

تولید سرامیک استخری توسط تولید کنندگان متعددی با تنوع بالا انجام می گیرد و این محصول دارای کیفیت خوبی می باشد و با توجه به استقبال خوبی که برای این محصول وجود دارد با کیفیت مناسب و در طرح های مختلف و رنگ های متفاوتی تولید و ارائه می شود.

پخش سرامیک ارزان به صورت اینترنتی و از طریق سایت معتبر ما انجام می گیرد و این روش عرضه سبب شده تا مشتریان عمده بتوانند به بهترین به محصولات متنوع و باکیفیت دسترسی آسانتری داشته باشند و بتوانند به راحتی با مشاورین تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را به دست آورند و همچنین این محصول را سفارش دهند تا برای انها ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما