فروشنده کاشی گلدار سرویس بهداشتی

کاشی کاری یکی از کارهای اصلی و حساس هر ساختمانی است به ویژه کاشی کاری سرویس های بهداشتی و حمام که تاثیر زیادی در بهداشت دارد و نمای خانه را زیباتر می کند به خصوص اگر از طرح های گلدار استفاده شود.

بنابراین کاشی سرویس بهداشتی ایرانی از بهترین و با کیفیترین کاشی های استفاده شده در هر ساختمانی است که در طرح ها و نقش های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود.

فروشنده کاشی گلدار سرویس بهداشتی

ویژگی های کاشی گلدار سرویس بهداشتی

ویژگی های کاشی گلدار سرویس بهداشتی کاشی ها از خاک و رس تولید می شوند و به خاط همین مقاومت شان زیاد است و کاربرد بیشتر کاشی ها معمولا برای سوبس بهداشتی،حمام و آشپزخانه است و این کاشی ها در دمای هزار درجه پخته می شوند تا محکم باشند و در دو نوع لعاب دار و بدون لعاب تولید می شود.

کاشی های لعاب دار مثل کاشی های مات،براق هستند که برای کف آشپزخانه استفاده می شوند به طور کلی از کاشی ها یا برای دیوار استفاده می کنند یا برای کف به همین دلیل باید مقاوم باشند.

تفاوت کاشی و سرامیک در این است که سرامیک مقاومت بیشتری دارد و سنگین تر هستند به همین دلیل سرامیک را برای کف ساختمان ها به کار می برند اما کاشی خیلی ضریف و سبک هستند به همین دلیل در ساخت دیوار ها استفاده می کنند.

علاوه بر کاشی و سرامیک نوعی دیگر کفپوش هست به نام موزائیک که بیشترین کاربردش در حیاط ساختمان ها و خانه هاست و زیباییشان خیلی کمتر از کاشی است،امروزه کاشی موزائیک تولید شده که ترکیبی از هر دو است و مقاومت و زیباییشان نیز بیشتر شده است.

به طور کلی مشخصه بارز کاشی ها کیفیت آنها در کنار ظریف بودن و طرح های خاصشان است،تولید کاشی ها به دلیل طرح های زیادشان به ویژه طرح های گل دار بودنشان طرفدار زیادی دارند به گونه ای که حتی ایران این نوع کاشی ها را خارج از کشور صادر می کند.

خصوصیات کاشی گلدار سرویس بهداشتی چیست؟

خصوصیات کاشی گلدار سرویس بهداشتی چیست؟ هنگام خرید کاشی و سرامیک باید دقت کنید که برای چه مکانی می خواهید استفاده کنید چرا که کاشی و سرامیکی که در آشپزخانه استفاده می شود با کاشی و سرامیکی که در حمام استفاده می شود کاملا متفاوت است پس در انتخاب کاشی باید به چند نکته توجه کنید:

1.اندازه کاشی و سرامیک دیوارها(در انتخاب کاشی و سرامیک برای دستشویی باید به اندازه آن ها نیز دقت کنید چرا که ابعاد کاشی ها باید به فضای سرویس بهداشتی نزدیک باشد در غیر اینصورت ظاهر دستشویی را زشت می کند.)

2.اندازه کاشی های کف دستشویی(کف دستشویی را چون معمولا زیاد می شوریم و امکان لیز شدنش هم است بهتر است کاشی هایی را انتخاب کنیم که ابعادشان کوچک باشد چرا که هر چه کف دستشویی کاشی بیشتری به کار رود کمتر باعث لیز خوردن می شود.)

3.انتخاب کاشی و سرامیک تعادل برقرار کنیم(بدین گونه که از چند نوع کاشی متنوع استفاده نکنیم با طرح های مختلف بلکه یک نوع یا دو نوع کاشی و سرامیک برای دستشویی انتخاب کنیم با طرح های خلوت نه شلوغ)

خصوصیت کلی کاشی و سرامیک این است که فضای داخلی خانه را پوشش می دهد و طرح زیبایی به خانه می دهد.

انواع طرحهای کاشی گلدار سرویس بهداشتی

انواع طرحهای کاشی گلدار سرویس بهداشتی کاشی گلدار به خاطر طرح های زیبایی که دارد امروزه طرفدار زیادی دارند و همچنین کیفیت بالایی نیز دارند چ مقاومت شان در مقابل ضربه و آب بسیار زیاد است به گونه ای که طرح های آن اصلا از بین نمی روند.

انواع طرحهای کاشی عبارتند از:

1.طرح های گلدار خلوت(این طرح ها معمولا امروز طرفدار زیادی دارند و بیشتر مدرن هستند و هم در سرویس های بهداشتی بزرگ استفاده می شود و هم در سرویس های کوچک.

به طور کلی فرق نمی کند اندازه سرویس بهداشتی شما چقدر باشد مهم این است که طرحی زیبا داشته باشد.)

2.طرح های گلدار شلوغ(طرح های شلوغ در گذشته کاربرد بیشتری داشتند البته امروزه هم در سرویس بهداشتی از طرح های شلوغ استفاده می کنند اما کاربردشان کم است،در این نوع سرامیک ها گل های زیادی به چشم می خورد.)

3.کاشی گلدار مات(این نوع کاشی ها برای کف حمام و سرویس بهداشتی بیشترین کاربرد را دارند و به دلیل مات بودنشان مانع لیز خوردن فرد می شود و زیبایی بیشتری نیز دارند.

مزیت کاشی گلدار مات عبارتند از:کمتر گرد و خاک می گیرند،اصلا لیز نیستند ،راحتر تمیز می شوند و قیمتشان نیز مناسب است.)

4.کاشی گلدار براق(این کاشی ها فوق العاده لیز هستند و زیاد مناسب کف حمام نیستند و لک اگر روی آنها بیوفتد سخت پاک می شود.)

بنابراین نوع گرفتن کاشی بستگی به سلیقه و کاربرد شما دارد کاشی ها علاوه بر سرویس بهداشتی در آشپزخانه نیز استفاده زیادی می شود چرا که آشپزخانه از جمله مکان هایی است که چربی زیاد می گیرد و اگر کاشی و سرامیک در آن کار نشود خیلی زود دیوارها با چربی کثیف می شود.

امروزه نیز همه ی ساختمان کارها کل آشپزخانه را کاشی و سرامیک می کنند تا هم به زیبایی خانه کمک کنند و هم بهداشتی تر شود.

قیمت کاشی گلدار سرویس بهداشتی مات

قیمت کاشی گلدار سرویس بهداشتی مات قیمت کاشی گلدار بستگی به چند عامل اصلی دارد که عبارتند از :

1.کیفیت2.نوع و جنس3.برند و شرکت تولیدی4.طرح های روی کاشی ها5.خرید عمده انجام دهید یا تعداد کم

شما عزیزان می توانید از دو روش برای خرید کاشی اقدام کنید،یا روش مستقیم و یا غیر مستقیم،در روش مستقیم شما باید سنگ فروش های معتبر و مطمئن پیدا کنید که سنگ اصل را بفروشند،همچنین قیمت ثابت و مشخصی وجود ندارد و وقت و زمان زیادی نیز باید صرف کنید و ممکن است نتوانید در یک زمان کوتاهی طرح های مختلف را ببینید.

بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که روش غیر مستقیم را انتخاب کنید،در روش غیر مستقیم باید وارد سایت شوید،مجموعه سایت ما به صورت 24ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است تا بتوانید در یک زمان کوتاهی و بدون خارج شدن از منزل کاشی مورد نظرتان را بخرید.

مزیت سایت این است که در یک زمان کوتاهی می توانید از انواع کاشی ها دیدن کنید و قیمت ها را مقایسه کنید و مطالب مفید در رابطه با کاشی ها بخوانید و اطلاعاتتان را افزایش دهید.

همچنین شما می توانید هم سفارش کاشی استخری شش ضلعی عمده را از سایت ما بدهید و هم تعداد کم سفارش دهید و در اسرع وقت کاشی ها به دستتان می رسد فروشنده کاشی گلدار معمولا کاشی هایی را تولید می کنند که از مواد داخلی باشد نه خارجی و شما با خرید از سایت ما می توانید از افرادی که کاشی های غیر قانونی خارجی را می خواهند به شما بفروشند در امان باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما