فروش سرامیک ضد خش ماشین

در میان انواع و اقسام مصالحی که به عنوان پوشش دهنده کف و دیوار تولید شده و در بازار موجود هستند، فروش سرامیک ضد خش ماشین، که یکی از بهترین و زیباترین نمونه های این محصولات می باشد، با استقبال فراوانی از سوی مشتریان مواجه شده است؛ زیرا این متریال به سبب اینکه دوام و استحکام بالایی که داشته و در برابر رطوبت مقاومت فراوانی دارد و همچنین زیبایی و جذابیت بی نظیر خویش، یکی از بهترین انتخاب ها برای سرامیک ضد خش به شمار می رود.

فروش سرامیک ضد خش ماشین

انواع سرامیک ضد خش را بشناسید

انواع سرامیک ضد خش را بشناسید انواع سرامیک ضد خش کاربردهای زیادی داشته و به تنهایی یا با سرامیک های رنگ روشن ترکیب شده و در داخل و خارج از ساختمان استفاده می شود مثلا در سرویس بهداشتی، لابی، سالن، آشپزخانه، پارکینگ، پاسیون، راه پله، نمای خارجی و … استفاده می شود، همچنین از آن در ساختمان های خصوصی و عمومی در دیوار و کف می توان بکار برد.

سرامیک از ترکیبات کاربید تنگستن، کاربید سیلیکون، اکسید آلومینیوم، کائولینت و خاک رس تولید شده که از یک لایه لعاب نیز تشکیل شده که این لعاب بسته به نوع و کیفیت سرامیک دارای خاصیت ضد آبی، ضد آتش، ضدیخ، تزئینی، رنگی، براق و … می باشد، لذا دارای ابعاد متنوعی بوده و ضخامت های استانداردی نیز دارد.

سرامیک دارای طول عمر بالایی بوده چون از دوام و استحکام زیادی برخوردار می باشد و آب و رطوبت را از خود نفوذ نخواهد داد چون از بافت فشرده ای برخوردار می باشد، همچنین رنگ ماندگاری داشته و نور خورشید، مواد شوینده و مواد شیمیایی به رنگ آن آسیب نمی رساند که بسیار بهداشتی بوده لذا آلودگی را جذب نمی کند و شستشو تمیز کردن آن نیز راحت می باشد.

مشخصات سرامیک ضد خش ماشین

مشخصات سرامیک ضد خش ماشین همانطور که می‌دانید دنیای کاشی و سرامیک یک دنیای بسیار گسترده است که از لحاظ جنس ظاهر های و طرح و رنگ از تنوع بالایی برخوردار می باشد. در اینجا به بعضی از ویژگی‌های سرامیک ماشین اشاره می‌کنیم پس بهتر است تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

این سرامیک ها علاوه بر اینکه کاملاً ضد آب و ضد رطوبت هستند، بلکه برخی از نمونه های آن آنتی باکتریال نیز می باشد و میکروب ها و باکتری ها نمی توانند در ساختار آن زندگی کرده و به رشد خود ادامه دهند و همین امر زمینه را برای حفظ بهداشت و سلامتی این قسمت از ساختمان به وجود می آورد.

از نظر سطح سرامیک شامل دو نوع سطح صاف و سر تاج دار می باشد که منظور از سطح آجدار این است که ضریب اصطحکاک که بیشتر داشته باشد.

سرامیک های عاج دار از نظر رنگ به دو صورت شیری ساده یا شیرینی با دانه های رنگی هستند که بیشتر چرک تاب بوده و کثیفی روی آن مشخص نمی باشد.

این نوع کاشی در مقابل اسید مقاوم است و در برابر حرارت و رطوبت نیز استحکام بالایی دارد.

سرامیک آزاد قابلیت استفاده در همه مکان ها را دارد و بر اساس استاندارد ملی تولید شده است.

از ویژگی‌های سرامیک ماشین این است ویژگی های شیمیایی آن بر اساس استاندارد ملی می باشد در برابر سایش و ضربه های محکم نیز سرامیک آیا جدا مقاومت بالایی دارند.استفاده از سرامیک برای سطوح مختلف یک گزینه بسیار مناسب است زیرا شستشو و تمیز کردن آن بسیار راحت است.

خرید بهترین سرامیک ضد خش ماشین ارزان

خرید بهترین سرامیک ضد خش ماشین ارزان خرید بهترین سرامیک ماشین تلاش دارد که جهت خرید آسان این محصول فقط یک روش جدید به نام روش اینترنتی را راه اندازی کند که خوشبختانه این روش مورد تایید سازمان صنعت قرار گرفته است که افراد می‌توانند با مراجعه به سایت معتبر این فروشگاه محصولات را به صورت اینترنتی سفارش داده و آنها را انتخاب کنند و نسبت به پرداخت هزینه های لازم اقدام نمایند.

گفتنی است که قیمت خرید سرامیک ارزان کوچک که دارای سایزها و ابعاد کوچکتری نسبت به سایر نمونه های این محصول می باشد، ارزان تر و مناسب تر از سایر نمونه های آن است و اگر شما قصد خرید یک محصول اقتصادی و مناسب را دارید، می توانید از آن استفاده کرده و جلوه و زیبایی خاصی به فضای مورد نظر خویش ببخشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما