مرکز عرضه سرامیک سفید براق

مرکز عرضه سرامیک سفید براق را به صورت عمده به فروش می رساند. سرامیک های سفید در سایز و طرح های مختلفی عرضه می شوند تا خریدار به سلیقه خود بتواند دست به انتخاب و خرید بزند. سرامیک سفید براق یکی از جدیدترین انواع سرامیک هایی بوده که برای پوشش کف استفاده می شود.

در حال حاضر فروش انواع فوم سقفی شاهرود هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری انجام می گیرد. در روش غیرحضوری مشتری می تواند در هر کجا که حضور دارد، خریدش را به صورت آنلاین انجام دهد. قیمت سرامیک سفید در فروش اینترنتی بسیار مناسب تر است.

مرکز عرضه سرامیک سفید براق

دلایل پرطرفدار بودن سرامیک سفید براق

دلایل پرطرفدار بودن سرامیک سفید براق

از پرطرفدارترین و پرفروش ترین انواع سرامیک در بازار می توان به سرامیک سفید براق اشاره نمود. زیبایی ظاهری و جلوه خاصی که این سرامیک ها به محیط می بخشند سبب گردیده تا جزء سرامیک های محبوب قلمداد شوند.

این سرامیک ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند. کیفیت بسیار مطلوبی داشته و در برابر سرما و گرما مقاوم هستند. از دیگر دلایل محبوب بودن سرامیک های براق سفید مقاومت و استحکام بالای آنها می باشد. این سرامیک ها در برابر ضربه هایی که به آن وارد می شود، آسیب نمی بینند.

همچنین تمیز کردن آنها کار آسانی است. به راحتی می توان با یک دستمال تمیز آنها را پاک کرده و حتی آنها را شستشو داد.

سرامیک های سفید براق دارای طرح های متنوعی هستند. انواع رگه دار سرامیک براق بسیار پرطرفدار است. این سرامیک ها با فناوری نانو ساخته شده اند و به راحتی در برابر سایش مقاومت می کنند. لذا در مکان های پر رفت و آمد از آنها استفاده می شود.

همچنین سرامیک سفید براق را می توان با انواع مواد شوینده شیمیایی و اسیدی تمیز کرد. سطح این سرامیک ها کاملا غیر قابل نفوذ بوده و شما می توانید با خیالی راحت آن را با هر ماده شوینده شیمیایی تمیز کنید.

معیار تعیین قیمت سرامیک سفید

معیار تعیین قیمت سرامیک سفید

سرامیک های سفید معمولا برای پوشش کف و بعضا دیوار ساختمان ها استفاده می شوند. این سرامیک ها دارای طرح و رنگ های مختلفی هستند و به همین دلیل قیمت آنها در بازار متغیر است. مهمترین معیار تعیین کننده قیمت سرامیک سفید به شرح زیر است.

  1. ابعاد سرامیک
  2. طرح دار یا ساده بودن سرامیک
  3. براق بودن یا نبودن سرامیک
  4. فناوری به کار رفته در تولید

اگر سرامیک های سفید با فناوری نانو تولید شده باشند، به دلیل مزیت های خاصی که دارند، قیمت آن بیشتر از دیگر انواع سرامیک های مشابه می باشد. همچنین ابعاد سرامیک هرچه بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

از سوی دیگر برای تعیین قیمت نحوه عرضه و فروش هم بسیار بااهمیت است. اگر در زمان فروش واسطه ها تعیین کننده قیمت باشند، به دلیل سود اضافی که بر روی سرامیک ها اعمال می شود، قیمت محصول نهایی افزایش می یابد اما اگر عرضه بدون واسطه صورت گیرد، نرخ ها به سمت متعادل شدن پیش خواهند رفت.

فروشنده سرامیک سفید براق رگه دار

فروشنده سرامیک سفید براق رگه دار

فروشنده فوم سقفی یاسوج را مستقیما به خریداران ارائه می کند. فروش مستقیم استقبال خوب خریداران را به دنبال داشته است، چرا که می توانند با صرف زمان کمتر خریدشان را به صورت کلی و با قیمت مناسب تر انجام دهند.

با گسترش فضای مجازی و با هدف دسترسی عموم مردم به انواع سرامیک سفید باکیفیت و درجه یک، فروش این نوع سرامیک به صورت آنلاین هم انجام می گیرد. شما می توانید جدیدترین طرح های سرامیک رگه دار براق را در سایت ما مشاهده کنید.

تنوع سرامیک های عرضه شده بسیار بالاست و شما می توانید به راحتی با جستجو در بین آنها، سرامیک مورد علاقه و نظر خود را خریداری کنید. فروش بی واسطه سبب گردیده تا قیمت ها ارزانتر از قیمت بازار آزاد باشد. ضمن آنکه خرید محدودیت زمانی ندارد و می توانید هر زمان که فرصت داشتید برای ثبت سفارش اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما