مرکز فروش سرامیک رگه دار مشکی

فوم سقفی به روز از جمله محصولات پر کاربردی است که امروزه در محیط های مختلفی استفاده می‌ شود. فروشگاه اینترنتی ما در زمینه فروش انواع مختلفی از سرامیک ارزان از جمله سرامیک رگه دار فعالیت دارد. شما می‌ توانید این محصولات را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. فروش محصولات هم به صورت عمده هم به صورت خرده انجام می‌ گیرد.

مرکز فروش سرامیک رگه دار مشکی

مختصری درباره سرامیک رگه دار مشکی

مختصری درباره سرامیک رگه دار مشکی

بیشتر بخوانید: سرامیک سفید براق

سرامیک رگه دار مشکی که به محصولاتی پرطرفدار تبدیل شده‌اند و در اکثر خانه‌ ها، محیط‌ های اداری و تجاری می‌ توان آنها را مشاهده کر. سرامیک های رگه دار مشکی دارای زیبایی بسیار خاصی هستند و در نتیجه موجب ایجاد جلوه زیبا در فضا خواهد شد. سرامیک ها در طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلفی تولید می‌ شوند و همواره طراحان سعی دارند که مدل‌ های به روزتر و مدرن تری تولید کرده و به بازار ارائه دهند تا مشتریان در انتخاب خود آزادانه عمل کنند و بتوانند برحسب نیاز و سلیقه خود آنها را خریداری کنند.

در میان انواع مختلفی از طرح‌ها و رنگ‌هایی که وجود دارد سرامیک مشکی بسیار پرطرفدار است و در بین سرامیک مشکی، انواع رگه دار توانسته‌ است جایگاه بسیار خاصی برای خود داشته باشد. با توجه به اینکه رنگ مشکی زیبای خاصی به محیط می‌دهد از آن در موارد بسیاری مخصوصاً در راه پله استفاده می‌ شود.

در واقع سرامیکی که به رنگ مشکی براق وجود دارد، یکی از برترین و باکیفیت‌ ترین محصولات در زمینه تولید کاشی و سرامیک در ایران است. این سرامیک ها کاربرد های بسیار مختلف و متنوعی دارند و ممکن است با رنگ‌ های دیگر از جمله سفید یا قرمز ترکیب شده و استفاده شود.

به‌ طور کل سرامیک های مشکی در هنگام استفاده کردن در خانه و یا هر محیط دیگری باعث زیبایی خیره‌کننده‌ ای می‌ شوند. اگر به‌ صورت ترکیبی هم به کار رود می‌ تواند همین زیبایی را داشته باشد و این بستگی به سلیقه هر شخص دارد که از سرامیک‌ های مشکی رگه دار به‌ صورت تنها و یا ترکیبی استفاده شود.

رگه هایی که در این سرامیک‌ ها موجود دارند در شکل‌ ها و طراح نامنظمی قرار گرفته‌ است. نامنظمی رگه ها باعث می‌شود زیبایی آن دو چندان شود و رگه ها به رنگ های طلایی و یا نقره می توانند قرار داشته باشند. قرار گرفتن رگه‌ های نازک طلایی و نقره ای رنگ در زمینه مشکی بسیار شیک جلوه می‌ کند که شما می‌ توانید در هنگام استفاده ترکیبی از سرامیک‌ ها، متناسب با رنگ رگه، سرامیک‌ های مکمل را تهیه و استفاده کنید که این نیز به نظر و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

معرفی انواع سرامیک رگه دار

سرامیک رگه دار نوعی کاشی محسوب می‌شود که از آن هم به‌ صورت کف‌ پوش جهت پوشش‌ دهی کف و هم به‌ عنوان پوشش‌ دهی دیوارها استفاده می‌ شود. بیشترین استفاده از آن در فضا های داخلی است. در فضا های بیرونی از نوعی سرامیک استفاده می‌ کنند که بیشتر برای نمای ساختمان ها است. این سرامیک‌ ها به‌ خاطر جذب کم آبی که دارند توانسته اند بسیار پر طرف‌دار باشند.

آنها میزان آب و رطوبت را به مقدار کمی جذب می‌ کنند و مقاومت بسیار بالایی دارند. برای ساخت سرامیک مواد مختلفی استفاده می‌ شوند از جمله: خاک رس، کائولینیت، اکسید آلومینیوم و غیره که مواد را با آب مخلوط می‌ کنند و آن را به‌ صورت خمیر به دست بیاورند و در قالب‌ های مخصوص آن‌ها را می‌ریزد.

سپس این مواد به سمت دستگاه‌ های خشک‌ کن منتقل شود تا مواد خشک شود بعد از آنکه مواد خشک شدند و به شکل قالب درآمدند آنها را در کوره‌ های کاشی‌پزی قرار می‌ دهند. همچنین سرامیک‌ ها دارای یک لایه روکشی از لعاب آبدار هستند و ممکن است این لعاب به صورت براق، رنگی و تزیینی باشد.

روکش‌ های لعابی متناسب با نوع کاربرد هستند و ممکن است قبل از خشک ‌شدن و یا بعد از مرحله پخت به آن اضافه شود و بار دیگر در داخل کوره قرار گرفته و حرارت ببیند که به آن پخت دوم و یا دو پخت گفته می‌ شود. سرامیک مشکی رگه دار از جمله طرح‌ هایی که بسیار پر طرف دار است. طرح مشکی رگه دار یک طرح بسیار رایج است زیرا جلوه‌ ای بسیار زیبا به محیط می‌ دهد و نوعی طراحی مدرن است که از آن در مکان‌ های مختلف استفاده می‌ شود.

بیشتر بخوانید: سرامیک ضد اسید

زمانی ‌که سرامیک‌ های رگه دار به بازار آمدند توانستند در طی مدت‌ زمان کوتاهی به یک محصول پر طرف‌ دار تبدیل شوند که از آن برای پوشش‌ های مختلف دیوار و کف در منازل و همچنین در محیط‌ های کاری استفاده می‌ شوند. سرامیک های مشکی رگه دار می‌ توانند برحسب مناطق مختلف آب‌ و هوایی در سراسر ساختمان استفاده شود. آنها می‌ توانند مورد کاربرد در مناطقی از قبیل دیوار، پارکینگ و لابی، راهرو، کف ساختمان، آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده شود.

اغلب سرامیک‌ ها که برای منازل استفاده می‌ شوند از نوع روکش‌ دار هستند که آن‌ها پخت دوم و یا پخت سوم را گذرانده‌ اند. مصالح بسیار زیادی برای استفاده از فضا های داخل ساختمان به‌ عنوان کف‌ پوش و دیوار پوش استفاده می‌ شود که سرامیک مشکی رگه دار از جمله آنها هستند که هر کسی می‌ تواند برحسب سلیقه‌ ای که دارد از آن استفاده کند.

سرامیک‌ های مشکی رگه دار از انواع بسیار مدرنی هستند که امروزه در بازار تنوع و گسترش بسیار زیادی یافته‌ اند و مشتریان زیادی خواهان خرید این محصولات هستند. این سرامیک ها همانند سایر نمونه‌ ها دارای طول عمر بالایی هستند و این ویژگی به‌ عنوان یک معیار مهم در انتخاب هر محصول محسوب می شود.

شما در هنگام استفاده می‌ خواهید محصولاتی با کیفیت بالا را داشته باشید. همچنین سرامیک‌ها دارای مقاومت و دوام بالایی هستند. به همین دلیل توانسته اند به سرعت در بازار طرف داران مخصوص به خود را پیدا کنند‌. از انواع سرامیک رگه دار می توانیم به این موارد اشاره داشته باشیم: رگه دار نقره ای، رگه دار روشن،رگه دار طلایی، سفید رگه دار،رگه دار مشکی،رگه دار مات .

بررسی کیفیت سرامیک رگه دار

بررسی کیفیت سرامیک رگه دار

بیشتر بخوانید: سرامیک دیواری

به‌ طور کلی سرامیک ها از جمله کاشی‌ های بسیار مقاوم محسوب می‌ شود. این سرامیک‌ ها دارای مقاومت بالایی در برابر جذب آب و رطوبت است و بنابراین گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌ شود و در موارد زیادی از آنها به‌ عنوان کف‌ پوش و دیوار پوش در محیط‌ هایی از جمله: آشپزخانه و سرویس‌ های بهداشتی استفاده می کنند.

از طرف دیگر سرامیک‌ ها در مقابل عوامل مختلفی از قبیل: نور، خورشید و یا سایر فعالیت‌ های شیمیایی توانسته‌ است مقاومت بسیار خوبی داشته باشند. به‌ همین خاطر است که بسیاری از افراد طرف‌ دار خرید این محصولات هستند و این نوع کاشی‌ ها را به انواع دیگری از کاشی‌ ها ترجیح می‌ دهند.

سرامیک های رگه دار توانسته‌ است در بازار طرفداران زیادی پیدا بکند. سرامیک‌ های رگه دار نیز از جمله سرامیک هایی هستند که دارای کیفیت‌ های بسیار بالایی می باشند. این محصولات در مقابل عوامل مختلف توانسته است مقاومت خوبی داشته باشند و همچنین ظاهر خود را حفظ کنند. لعابی که در طراحی آن به‌ کار رفته است بسیار با کیفیت است و در طی سال‌ ها می‌ تواند زیبایی خود را حفظ کند.

مشخصات انواع سرامیک رگه دار مشکی

سرامیک‌ ها از جمله محصولات بسیار پرکاربردی است که امروزه در اکثر پروژه‌ ها از آن استفاده می‌ شود. سرامیک های رگه دار از نوع سرامیک‌ های مدرن و زیبایی است که از آن در طراحی و ساخت فضای داخلی استفاده می‌ شود. سرامیک رگه دار دارای مشخصاتی است از جمله آن که دارای رنگ بسیار مات و زیبایی است که از آن می‌توان به‌ عنوان دیزاین استفاده کرد.

رنگ آن به‌ گونه‌ای است که می‌ توان در هر نوع دکوراسیونی آن را به کار بردن. از طرفی مقاومت بسیار بالایی دارد که می‌ توان در محیط‌ های مختلف از آن استفاده کرد. رگه ای که در داخل سرامیک‌ ها وجود دارد، زیبایی خیره‌ کننده‌ ای داده‌ است که باعث شده‌ است از حالت یکنواختی درآید و ترکیب شدن با آن جلوه‌ ای زیبا به آن می دهد.

راهنمای خرید سرامیک رگه دار

راهنمای خرید سرامیک رگه دار

بیشتر بخوانید: سرامیک کف پذیرایی

اگر بخواهیم برای کاشی ها یک تعریف دقیقی ارائه بدهیم باید بگوییم که کاشی‌ ها مصالحی هستند که به‌ صورت منظم در کنار هم چیده می‌ شوند تا بتوانند یک سطح مشخصی را برای ما پوشش دهند. کاشی‌ ها دارای جنس‌ های مختلفی هستند که می‌ توانند از جنس سنگ، شیشه، چینی و یا سرامیک می باشند.

امروزه پرکاربرد ترین نوع کاشی‌ ها جنس سرامیکی دارند. سرامیک‌ ها به‌ عنوان یک نوع مصالح باکیفیت و بادوام هستند که از آن برای مصارف مختلفی استفاده می‌ شود. سرامیک هایی که امروزه در بازار وجود دارند از نظر رنگ، طرح و مدل تنوع بسیار بالایی دارند که شما می‌ توانید با انتخاب درست آنها دکوراسیون زیبایی برای محیط مورد نظر خود ایجاد کنید تا به نتیجه‌های دل‌نشینی برسید.

برای آنکه بتوانید سرامیک متناسب با دکوراسیون منزل و یا محیط کار خود را انتخاب بگویی کافی است که یکسری فاکتورهایی را در نظر داشته باشید در مرحله اول باید دقت کنید که برای کدام قسمت از خانه می‌خواهید سرامیک را تهیه کنید. اگر می‌خواهید برای سرویس بهداشتی کاشی انتخاب نمایید به شما توصیه می‌ شود از سرامیک‌ ها استفاده کنید. مخصوصاً برای حمام که قابلیت پوشش بسیار خوبی دارد و به عنوان بهترین کف‌ پوش ها محسوب می‌ شود.

مرحله دوم شما باید این‌ موضوع را در نظر داشته باشید که توانایی مالی شما در چه حدی است. همان‌طور که می‌دانید کاشی‌ ها و سرامیک‌ ها تنوع بسیار مختلفی از نظر قیمت، طرح، رنگ و مدل دارند. ولی شما در هنگام خرید حتما باید به بودجه خود توجه داشته باشید و مطابق با آن اقدام به خرید کنید و بر حسب بودجه‌ ای که دارید کیفیت خاصی را می‌ توانید تهیه کنید.

مورد بعدی که باید در نظر داشته باشید این است که محلی که می‌ خواهید کاشی‌ ها و سرامیک را برای آن استفاده کنید چقدر در معرض رفت‌ و آمد قرار دارد؛ زیرا هر چقدر رفت‌ و آمد و تردد زیاد باشد آنها فرسایش بیشتری خواهند داشت؛ بنابراین شما می‌ خواهید برای محل‌ هایی با رفت‌ و آمد زیاد آنها را خریداری کنید یا رفت‌ وآمد متوسط و یا رفت‌ و آمد های کم.

برخی از محیط‌ ها از جمله آشپزخانه جزو محل‌ های پر رفت‌ و آمد هستند. بنابراین کاشی‌ ها و فوم سقفی هرمزگان که برای این منظور تهیه می‌شود باید مقاومت بالایی داشته باشند. همچنین قادر به جذب رطوبت باشد. مقاومت بالایی که سرامیک‌ها دارند باعث می‌ شوند که فرایند تمیز کاری راحت‌ تر انجام شود. همچنین سرامیک ها در طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلفی وجود دارند و شما می‌ توانید بر حسب سلیقه و یا دکوراسیون خود از این طرح‌ ها استفاده کنید.

به‌ عنوان مثال شما می‌ توانید برای سرامیک و یا کاشی‌های مختلف از طرح‌های جالب استفاده کنید. برخی از کاشی‌ها برای پشت گاز و یا بالای ظرفشویی بسیار مناسب هستند و باعث ایجاد تفاوتی در آشپزخانه می‌شوند که شما در صورت تمایل می‌توانید این کار را انجام دهید و انجام این کار کاملا سلیقه ای است.

توزیع عمده سرامیک رگه دار مشکی

فروشگاه اینترنتی ما توانسته‌ است با داشتن چندین سال سابقه در زمینه عرضه سرامیک رگه دار فعالیت گسترده‌ای در سطح کشور داشته باشد. به‌ طوریکه مشتریان می‌ توانند برای خرید عمده به وب‌ سایت اینترنتی ما مراجعه کنند. کارشناسان ما در بخش فروش آماده پاسخ‌ گویی به سوالات شما مشتریان عزیز را دارد.

شما می‌ توانید به‌ راحتی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کنید. فروشگاه ما همواره سعی کرده محصولات در طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلف و مدل‌ های جدید ارائه دهد. طراحان سعی کرده‌ اند بروز ترین مدل‌ ها را بر روی سرامیک ها پیاده کنند تا محصولاتی زیبا و مدرن به دست مشتریان عزیز برسد.

قیمت عرضه سرامیک رگه دار

قیمت عرضه سرامیک رگه دار شرکت‌ های مختلفی هستند که در زمینه پخش سرامیک رگه دار فعالیت دارند. شرکت ما به‌ عنوان برترین فروشگاه توزیع سرامیک رگه دار فعالیت دارد. شما می‌ توانید برای خرید سرامیک رگه دار به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و محصولات خود را در طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلف انتخاب کرده و خریداری نمایید. حدقل

قیمت سرامیک رگه دار در فروشگاه ما نسبت‌ به سایر فروشگاه‌ ها ارزان‌تر است. زیرا ما محصول را مستقیم از تولید کننده به دست مشتری می‌ رسانیم و واسطه‌ ها را حذف کردیم تا محصول با قیمت پایین به دست مشتریان برسانیم. فروشگاه ما در طی چند سال است که در زمینه فروش سرامیک رگه دار فعالیت دارد و توانسته‌ است به برند معتبر شناخته شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما