بازار پخش سرامیک دیواری سه بعدی

یکی از زیباترین انواع دیوار پوش که امروزه توسط صنعت کاشی و سرامیک ارائه شده است سرامیک دیواری سه بعدی است که تنوع طرح ها در آن فوق العاده زیاد و کاربرد آن برای دکوراسیون مدرن امروزی بسیار مناسب است؛ این محصول در نمونه های مختلف آن توسط فروشنده محصول در بازار پخش آن عرضه می‌شود و فروشندگان کاشی و سرامیک و صادر کنندگان می توانند از این بازار زیباترین های سرامیک را درخواست کرده تا عرضه سرامیک دیواری را به بازارهای مختلف جهان انجام دهند.

بازار پخش سرامیک دیواری سه بعدی

مختصری درباره سرامیک دیواری

مختصری درباره سرامیک دیواریانواع سرامیک مانند سرامیک دیواری پذیرایی با وجودی که یکی از قدیمی‌ترین دیوار پوش های امروزی می‌باشد با این وجود نسبت به سایر محصولات از قافله عقب نمانده و نمونه های بسیار زیبایی از این محصول در بازار قابل تهیه است؛ این محصول از خاک رس و سیلیکات ها تشکیل شده است و با استفاده از تکنولوژی های امروزی انواع مختلف آن با طرح های گوناگون و بسیار زیبا وجود دارند که می‌توانند در ساختمان های لاکچری و مدرن امروزی نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

سرامیک سه بعدی دیواری یکی از نمونه‌های آن است که طرح های بسیار متنوع دارد و برای هر دکوراسیونی فوق العاده مناسب باشد؛ این محصول ابعاد گوناگونی دارد و شکل هندسی آن از قالب مستطیل و مربع قدیمی خارج شده و نمونه های بسیاری از آن در شکل های گوناگون ساخته شده است.

در ساخت این سرامیک ها از مقدار قابل توجهی از ترکیب خاک رس سیلیکات رزین استفاده می شود که بر روی آن لایه لعابی قرار می‌گیرد و این لایه با استفاده از حرارت کوره روی آن چسبیده و باعث نفوذ ناپذیری سرامیک در برابر آب می‌شود همچنین زیبایی زیادی را در محصول ایجاد می کند.

سرامیک های امروزی دارای برش نوع لیزری است به این معنی که کوچکترین کجی در اضلاع سرامیک دیده نمی‌شود و همین باعث می شود که وقتی سرامیک ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرد و نصب می شوند فضای بین آنها به کمترین مقدار ممکن می رسد و این تاثیر مستقیمی در عایق بندی لایه زیرین خود می‌تواند ایفا کند.

در این سرامیک ها از رنگ های روز استفاده می‌شود و استفاده از پوشش لعابی رزینی بر روی این سرامیک ها با ضخامت مناسبی که دارد در زیبایی و عایق بودن آن فوق العاده تاثیر گذار است و سطح براق و درخشانی را در آن ایجاد می کند.

بررسی کیفیت سرامیک دیواری طرح چوب

سرامیک دیواری طرح چوب یکی از زیباترین انواع سرامیک هایی است که در یک دهه گذشته تولید و مورد استفاده قرار گرفته است؛ این سرامیک اندازه‌های بسیار مختلفی دارد و به همین دلیل می‌تواند کاربرهای زیادی به عنوان دیوار پوش داشته باشد.

کیفیت برتر این سرامیک به خاطر جنس خاص آن است که در تولید آن از تکنولوژی های امروزی و بهترین آنها استفاده شده است بنابراین این محصول دارای ابعاد هندسی بسیار منظم بوده و کمترین کجی در سطح و رویه آن دیده نمی‌شود و این باعث شده است که یکی از بهترین سرامیک ها باشد.

از موارد بسیار مهم در کیفیت این محصول می‌توان به ثبات رنگ آن اشاره کرد که به دلیل وجود لایه لعابی کمترین تأثیر پذیری را از شوینده‌ها خواهد داشت و به همین دلیل رنگ آن برای سال‌های طولانی محفوظ می‌ماند همچنین طرح‌های ایجاد شده بر روی سرامیک بسیار متنوع بوده و در رنگ های چوبی و قهوه‌ای نمونه های بسیار زیبایی از این محصول تولید شده اند که می توانند در دکوراسیون های سنتی و کاربرد بسیار بیشتری داشته باشند.

در تهیه این سرامیک از فشار مکانیکی و دستگاه های مخصوص برای پرس اجزای تشکیل دهنده آن یعنی خاک رس و سیلیکات به همراه رزین استفاده شده است و لایه لعابی بسیار مرغوبی روی سطح آن قرار داده شده تا در صورت تخریب این لایه آب نتواند به بخش زیرین آن راه یابد.

این سرامیک در ابعاد متنوع خود می‌تواند از ضخامت مناسبی برخوردار باشد و همین کمک می کند تا نسبت به فشار مقاومت بیشتری از خود نشان دهد و به این ترتیب به راحتی دچار شکستگی و آسیب نخواهد شد.

بهترین کیفیت سرامیک دیواری

بهترین کیفیت سرامیک دیواری سرامیک دیواری به دلیل این که روی دیوار نصب می شود و در دید می باشند نقش بسیار مهمی در زیبایی داخلی ساختمان دارد و سرامیک هایی که به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می‌گیرند موکت پوشیده می شوند و کیفیت آنها چندان به چشم نمی‌آید اما حساسیت بسیار زیادی در مورد سرامیک دیواری وجود دارد و این حساسیت قبل از هر چیز مربوط به طرح و رنگ سرامیک ها است.

بهترین این محصولات از جذابیت زیادی برخوردار باشد و مهمتر از همه چیز باید بین رنگ دیوارها و بقیه دکوراسیون داخلی هماهنگی زیادی داشته باشد در غیر این صورت به عنوان عاملی نامربوط عمل می‌کند و از زیبایی محیط می کاهند؛ برخلاف بسیاری از وسایل و محصولات تزیینی امکان تخریب این سرامیک ها راحت نیست و بازسازی مجدد دیوار هزینه بردار است بنابراین دقت در انتخاب این محصول و انطباق آن با دکوراسیون داخلی همچنین کیفیت آن فوق‌العاده مهم است.

بهترین این سرامیک باید ابعاد متناسب با فضایی که در آن به کار می رود داشته باشد به این معنی که برای فضاهای بزرگ می توان از سرامیک های بزرگ استفاده کرد ولی وقتی که محدودیت فضا وجود دارد باید ابعاد کوچکتر را در نظر گرفت اما در فضاهای بسیار کوچک استفاده از سرامیک های مناسب می تواند در کوچک جلوه دادن فضا بسیار موثر باشد و این مسئله اهمیت زیادی دارد.

کیفیت این سرامیک ها ثبات رنگ آنها را نیز شامل می‌شود همچنین این سرامیک ضد خش می باشند و تحت تاثیر خش قرار نگیرد یا کمترین میزان آسیب پذیری را نسبت به آن داشته باشند بنابراین مقاومت سرامیک در برابر برخورد اشیاء تیز اهمیت بسیار زیادی دارد و این نکته‌ای است که با کیفیت آب مرتبط است به همین دلیل بررسی کیفیت آن می‌تواند به نوعی نشان‌دهنده مقاومت سرامیک در برابر خراش باشد و هرچه پوشش لعاب ضخیم تر باشد سرامیک در برابر خش دوام بیشتری از خود نشان دهد.

کیفیت این محصول همچنین به میزان ملات پذیری آن نیز مرتبط است به این معنی که بخش پشتی کاشی باید با ملات بتواند اتصال محکم پیدا کند و در این صورت می‌تواند به دیوار محکم شده و امکان جدا شدن از دیوار برای آن وجود ندارد همچنین بهترین این محصول در بخش‌های مختلف یکسان است و به هیچ عنوان تفاوت در ضخامت آنها دیده نمی‌شود.

نکاتی درباره سرامیک دیواری

استفاده از سرامیک به عنوان پوشش دیوار می تواند ایده فوق العاده مناسبی در ساختمان های مدرن امروزی باشد و همگام با پیشرفت در دکوراسیون داخلی ساختمان نمونه های بسیار زیبایی از سرامیک نیز تولید شده که با این نوع دکوراسیون همخوانی بسیار زیادی دارند و می‌توانند گزینه فوق العاده خوبی برای این محیط ها باشند.

سرامیک دیواری دارای ابعاد مختلفی است همچنین این محصول برخلاف سرامیک های قدیمی صرفا ساخته شده از خاک و ترکیبات سیلیکات نیست بلکه در نمونه های جدید انواع ترکیبات پلیمری همچون رزین به آن اضافه شده است که مقاومت محصول را چند برابر نموده است.

نکته حائز اهمیت در مورد این سرامیک پوشش لعابی آن است که بر خلاف نمونه های قدیمی ضخامت آن افزایش پیدا کرده است و این مسئله باعث شده تا سرامیک در برابر سایش و خراش دوام بسیار زیادی داشته باشد و بتواند ماندگاری بیشتری از خود نشان دهد.

استفاده از این سرامیک می تواند در بخش های مختلف داخل ساختمان از اتاق خواب گرفته تا استفاده از سرامیک آشپزخانه شیک و پذیرایی امکان‌پذیر است و از آنها در راهرو نیز به مقدار زیادی استفاده می شود؛ نوع سه بعدی این سرامیک در هر فضای از خانه کاربرد دارد و طرح‌های بسیار زیبایی دارند و می توانند در دگرگونی فضای داخلی خانه بسیار تأثیرگذار باشند به همین دلیل استفاده از آنها در حال افزایش است.

طرح های ایجاد شده بر روی این سرامیک ها بسیار طبیعی به نظر می رسند و این امر با پیشرفت تکنولوژی چاپ بسیار بهتر شده است و سرامیک را در دستگاههای مخصوص چاپ قرار داده و طرح های متنوعی را که در نظر دارد بر روی آن چاپ می نمایند.

این سرامیک در عین این که ضخامت کمی دارد از وزن سبکی نیز برخوردار بوده و مقاومت آنها نیز قابل توجه باشد و علت این مسئله نیز تراکم و فشاری است که حین تولید این محصولات به مواد اولیه آن وارد می‌شود تا علی رغم داشتن ضخامت کم از نظر مقاومت دست کمی از سرامیک های ضخیم نداشته باشد.

این سرامیک ها به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که بخش پشتی آنها که باید با ملات یا چسب کاشی در تماس است زبر بوده بنابراین به اتصال بسیار قوی سرامیک به سطوح مختلف بسیار کمک خواهد کرد و این باعث می شود تا سرامیک حداکثر چسبندگی را به دیوار یا کف داشته باشد و امکان استفاده از آن برای ایجاد نمای بسیار زیبا در بیرون ساختمان فراهم شود بدون این که ترسی از افتادن آن وجود داشته باشد.

سفارش خرید سرامیک دیواری طرح سنگ

سفارش خرید سرامیک دیواری طرح سنگ از زیباترین انواع سرامیک که امروزه در خانه های لوکس و لاکچری دارای طرفداران زیادی است و توانسته جا پای سنگ‌های گران‌ قیمت ساختمانی همچون سنگ مرمر و گرانیت بگذار سرامیک طرح سنگ است که از هر نظر منحصر به فرد بوده و به مقدار زیادی از هزینه‌های ایجاد نما در دیوار می کاهند.

طرح های بسیار زیبایی برای این سرامیک ها وجود دارد به گونه‌ای که زیباترین سنگ های ساختمانی نیز به این اندازه زیبا نیستند و بهترین نمونه‌های این محصول را می‌تواند در تماس و ارتباط مستقیم با تولید کننده آن درخواست کرده و به این شکل با حداقل نرخ می‌توان آنها را به دست آورد.

سفارش عمده این سرامیک ها از تولید کننده کمک می‌کند تا خریدار ارزان‌تر این سرامیک را به دست آورد و به این شکل صادرات این محصول را به بازارهایی همچون عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس انجام دهد؛ این سرامیک را می توان محصولی فوق العاده خوش فروش و زیبا در سفارش آن به راحتی برای هر آدرسی درخواست داد.

طرح‌های ایجاد شده بر روی آن شباهت بسیار زیادی با سنگ های ساختمانی واقعی دارند و به جز افراد با تجربه به راحتی نمی توان آنها را از همدیگر تفکیک کرد؛ این سرامیک ها را به علت نرخ پایین تر و زیبایی قابل توجه نسبت به سنگ ها توانسته جا پای سنگ های ساختمانی مورد استفاده برای نمای داخلی بگذارند و به این ترتیب بازار و فروش بسیار مناسب تری را به خود اختصاص دادند و سفارش سرامیک دیواری به صورت عمده و فروش آنها در هر بازاری بسیار پرسود است.

عرضه کننده سرامیک دیواری سه بعدی

یکی از انواع سرامیک های دیواری که در سال‌های اخیر توانست نظرها را به خود جلب کند و مدت زیاد از ارائه آن به بازار نمی‌گذرد سرامیک دیواری سه بعدی است که طرح های ایجاد شده بر روی آن عالی بوده و می‌تواند فضایی کاملاً متفاوت با قبل را در ساختمان و بخش‌های مختلف آن ایجاد کند.

این سرامیک ها کیفیت رنگ فوق العاده بالایی دارند و گذر زمان باعث کاهش آن نمی‌شود و به همین خاطر زیبایی خود را می‌توانند به مدت طولانی حفظ کنند بدون این که شوینده ها نیز بتوانند تاثیری بر آنها داشته باشند.

عرضه کننده بهترین های این محصول اقدام به ارائه آن به خریداران با نرخ بسیار مناسب کرده است و مشتریان عمده از سراسر کشور می توانند بی واسطه با این عرضه کننده در زمینه خرید این محصول صحبت کنند و از روش‌های مختلف خرید سرامیک سه بعدی همچون خرید تلفنی یا سفارش اینترنتی استفاده نمایند و به این شکل عرضه کننده می‌تواند نیاز آنها را به هر یک از مدل که در نظر دارند به خوبی برآورده سازد.

سفارشات انواع سرامیک سه بعدی خریداران با وسیله نقلیه مخصوص برای آنها ارسال می شود و عرضه کننده می‌تواند سفارش‌های متراژ بالا را نیز به خریداران عرضه کند و این برای صادرکنندگان فوق‌العاده اهمیت دارد چون در هر شرایطی می‌توانند برای این محصول بازاریابی کرده و به هر مقدار از آن دسترسی داشته باشند.

قیمت فروش سرامیک دیواری سه بعدی

قیمت فروش سرامیک دیواری سه بعدی سرامیک دیواری سه بعدی از مصالح ساختمانی پرفروش در ایران و منطقه است و قیمت فروش این محصول نسبت به گذشته بسیار کاهش یافته است چون با استفاده از تکنولوژی های روز هزینه تولید آن کمتر شده است در نتیجه فروش سرامیک سه بعدی بیشتر نیز خواهد شد.

این سرامیک از دیوار پوش های فوق العاده زیبا است و هزینه خرید آنها نسبت به دیوار پوش های دیگر مناسب‌تر است به همین خاطر طرفداران زیادی دارند؛ برای آگاه شدن از قیمت سرامیک دیواری ارتباط مستقیم با تولید کننده لازم است و در این صورت نرخ آن بسیار ارزان تر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما