عرضه مستقیم سرامیک سه بعدی

بازار فروش فوم سقفی همدان رونق بسیار زیادی گرفته است ما در زمینه فروش سرامیک وب سایت را طراحی نموده ایم، عرضه سرامیک به صورت مستقیم از مرکز تولید کننده می باشد و این موضوع سبب شده است که قیمت فروش سرامیک سه بعدی متحرک نسبت به بازار بسیار مناسب و ارزان تر باشد، فروش سرامیک ها در سایز بندی ها و همچنین مدل های متنوع می باشند که ما توانسته ایم مشتریان بی شماری را در منطقه جذب نماییم، همچنین پس از تامین نیاز بازار داخلی اقدام به عرضه سرامیک به کشورهای دیگر نیز نموده ایم که این موضوع باعث افزایش ارزآوری به داخل کشور نیز شده است و همچنین باعث رونق بازار فروش سرامیک نیز شده است.

عرضه مستقیم سرامیک سه بعدی

آشنایی با انواع سرامیک سه بعدی

آشنایی با انواع سرامیک سه بعدی

بیشتر بخوانید: سرامیک رگه دار مشکی

در حال حاضر مدل های جدیدی از کاشی های مخصوص بین کابینت آشپزخانه در بازار به فروش می رسند که همان طور که از نامش معلوم است سه بعدی بوده و طرفداران زیادی را متوجه خود ساخته است. ضمنا عرضه کاشی سه بعدی آشپزخانه  به روش مستقیم و عمده بسیار مقرون به صرفه بوده و مشتریان زیادی را به خود جلب کرده زیرا از کیفیت و قیمت ارزانتری برخوردار می باشد.

نصب سرامیک کار بسیار آسان می باشد و بیشتر افراد پس از خرید سرامیک سه بعدی برای بازسازی منازل نیز از این محصول استفاده می نمایند و جزء بهترین محصولات شناخته شده می باشد، که نصب آن ها کار بسیار آسانی می باشد، می توانید در کمترین زمان ممکن محیط خود را باز سازی نمایید.

از سرامیک سه بعدی شما می توانید،‌ برای نمای داخلی ساختمان ها استفاده نمایید که عموماً افراد برای زیباسازی اطراف شومینه در ویلاها نیز از سرامیک های سه بعدی استفاده می نمایند.

برای زیبا سازی اطراف محیط تلویزیون نیز می توانید از انواع سرامیک های سه بعدی استفاده نمایید، که طراحان دکوراسیون از مدل های جدید و متنوع استفاده می کنند، البته نوع رنگ بندی سرامیک نیز حائز اهمیت می باشد.

به طور کلی از انواع سرامیک های سه بعدی می‌توانید در کنار سرامیک های ساده نیز استفاده نموده مهمترین ویژگی این محصولات زیبایی ظاهری می باشند و همچنین به دلیل ایجاد خطای دید باعث افزایش زیبایی محیط نیز می‌شود، برخی از افراد برای فضای اتاق خواب نیز از انواع سرامیک های سه بعدی استفاده می نمایند.

بررسی کیفی سرامیک سه بعدی

سرامیک سه بعدی انواع گوناگونی دارند که با تنوع طرح، مدل، رنگ، کیفیت، جنس مرغوب و غیره همراه بوده که در اندازه های متفاوت و سایزهای مختلف جهت استفاده برای بین کابینت آشپزخانه بسیار پرکاربرد بوده و به دلیل شیک و زیبا بودن به نمای آشپزخانه زیبایی را در آن دو چندان کرده است.

لازم به ذکر است سرامیک سه بعدی در انواع طرح های برجسته و عمیق علاوه برای استفاده در آشپزخانه جهت پوشش دیوار و کف مکان هایی نظیر: رستوران ها، هتل ها، مجتمع تجاری، اتاق پذیرایی، مترو و غیره از کاربردهای زیادی برخوردار است که مشتریان زیادی را امروزه به خود اختصاص داده است.

ناگفته نماند که این کاشی و سرامیک ها در تنوع طرح و نقش های گل های برجسته، بسیار پرکاربرد است که به راحتی در دسترس مشتریان قرار داده می شودکه از مشخصاتی خاص برخوردار بوده و نیز دارای جنس بدنه پرسلان پویش، قطر، ابعاد و اندازه متفاوت می باشد و همچنین از دوام، قدرت و استحکام بالا برخوردار است که ضد خش بوده و طرفداران زیادی دارد.

شایان ذکر است انواع کاشی و سرامیک سه بعدی با انتخاب افراد و محل مورد نظر متفاوت است که امروزه با طرح و رنگ و نقش و نگارهای زیبایی که دارند مشتریان زیادی را متوجه خود ساخته اند.

مرحله نصب سرامیک کاری یکی از مراحل مهم و حساس در ساخت استخر به شمار می آید بنابراین استفاده از جنس مناسب سرامیک استخر همچنین زیرسازی و اجرای نهایی آن در مراحل ساخت استخر بسیار حائر اهمیت می باشد.نکات قابل توجه در نصب انواع سرامیک از جمله سرامیک استخری، عبارتنداز:

  • جهت آب بندی و نصب آن از چسب مخصوص استفاده شود.
  • دارای عمر طولانی و دوام بالا در برابر ضربه های احتمالی باشد.
  • از انعطاف پذیری بالا و قابلیت شستشوی راحت و آسان برخوردار باشد.
  • این نوع کاشی از جنس مرغوب و دارای تنوع طرح، رنگ و ابعاد ریز و درشت باشد.
  • دارای استانداردهای لازم و رعایت اصول و نکات بهداشتی در نصب آن صورت گرفته باشد.
  • ضمنا از مواد اولیه طبیعی در ساخت آن استفاده شده باشد تا در برابر آب بسیار مقاوم عمل کند.
  • با استفاده از کادر مجرب و استادان ماهر در این زمینه باید انجام شود تا بعدا دچار مشکل نشوند.
  • ضمن دارا بودن ویژگی های نام برده، دارای آنتی باکتریال، عدم لغزندگی و غیره باشد که این موارد کیفیت بالا، و زیبایی را در استخر دو چندان می کنند.

بنابراین مشتریان می توانند بر حسب موارد ذکر شده انواع کاشی سرامیک سه بعدی را جهت استفاده برای مکان های متفاوت با کیفیت عالی در ابعاد و اندازه و رنگ های متنوع از مراکز مختلف در سراسر کشور با قیمت مناسب خریداری و مورد استفاده قرار دهند که علاوه بر ویژگی های ظاهری می تواند در روح و روان انسان نقش بسزایی ایفا نماید.

نکاتی درباره سرامیک سه بعدی

نکاتی درباره سرامیک سه بعدی

بیشتر بخوانید: سرامیک سفید براق

کاربرد انواع سرامیک ها بسته به کیفیت آن متغیر می باشد عموماً شرکت‌های ارائه‌دهنده سرامیک را در مدل های متنوع و همچنین سایز بندی های مختلف ارائه می دهند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد.

با گذشت چندین سال هنوز هیچ گونه جایگزینی برای انواع سرامیک پیدا نشده است و جزء پرفروش ترین و بهترین نوع محصولات می باشند که در ساختمان سازی اهمیت بسیار زیادی دارد.

سرویس بهداشتی و حمام؛
سرامیک های سایز متوسط برای سرویس‌های بهداشتی و همچنین حمام‌ها کاربرد بسیار زیادی دارد و مهمترین ویژگی سرامیک های ضخیم جلوگیری از نفوذ آب به لایه‌های زیرین زمین می‌باشد و این موضوع باعث شده است که برای جلوگیری از نفوذ آب مخصوص برای سرویس‌های بهداشتی استفاده نمایند.

همچنین هرچه مرکز سرامیک این محصولات را ضخیم تر ارائه بدهند بنابراین استحکام و طول عمر آن نیز بالاتر خواهد بود و این موضوع باعث می‌شود که شما بتوانید به مدت زمان طولانی تر از سرامیک ها نیز استفاده کنید.

از آنجایی که اقلیم آب و هوای کشور ایران بسیار متفاوت می باشد، سرامیک جز محصولاتی می باشد که با تمامی اقلیم های آب و هوایی نیز سازگاری بسیار بالایی داشته باشد و در آب و هوای بسیار سرد و همچنین آب و هوای بسیار گرم دچار ترک خوردگی نشود.

راه پله و پارکینگ؛
شرکت‌های ارائه دهنده انواع سرامیک های جدیدی را تولید نموده اند که مقاومت بسیار بالایی دارند و تحمل وزن بالا را دارند و همچنین برای راه پله و همچنین پارکینگ ها از آن استفاده می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی محصولات جلوگیری از ایجاد لغزندگی می باشد و این موضوع سبب شده است که مورد استقبال بیشتری از مردم قرار می‌گیرد و امروزه نیز بیشتر پیمان کاران برای راه پله ها و همچنین پارکینگ و سرامیک استفاده می نمایید که علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری کیفیت بسیار بالایی دارد و پس از نصب می توانید به راحتی به مدت چند سال از آن استفاده نمایید.

معرفی انواع سرامیک سه بعدی کف

همان طور که گفته شد سرامیک سه بعدی دارای طرح های مختلف و مدل های گوناگون می باشند که به دو صورت عمیق و برجسته در بازار یافت می شوند و استفاده از آن ها در مکان های مختلف حس و حال فضای واقعی را به انسان نشان می دهند.

شایان ذکر است از انواع سرامیک سه بعدی می توان به سرامیک سه بعدی دیواری، سرامیک طرح استخری، سرامیک کف استخری و غیره اشاره کرد که هر کدام به نوبه خود از شکل ظاهری زیبا برخوردار بوده و بسته به نوع کاربرد از مزایای خاصی برخوردار می باشند.

همچنین کاشی و سرامیک سه بعدی که دارای طرح های بسیار زیبا و جذابی هستند در انواع طرح و نقش تولید می شوند و برای پوشش کف، استخر، دیوار و مکان های مختلفی مثل رستوران، فضای مجتمع های تجاری، اتاق های پذیرایی بزرگ و همچنین در لابی هتل ها و ساختمان ها، حمام، آشپزخانه و سالن پذیرایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند که با توجه به محل مورد نظر در ابعاد مختلف با اندازه های متفاوت و نیز در تنوع رنگ و شکل ظاهری زیبا و خاص چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازند.

سرامیک های که از محصولات پر کاربرد می باشد که در قسمت‌های مختلف آپارتمان‌ها، ویلاها و همچنین محیط های اداری کاربرد بسیار زیادی دارند، در ادامه مطلب می خواهیم به مزایای استفاده از سرامیک بپردازیم؛

عایق حرارت؛

یکی از مهمترین ویژگی هایی که باعث شده، فروش کناف سقف ساده رونق بسیار بالا بگیرد عایق بودن این محصول در برابر حرارت می باشد بنابراین شما می‌توانید، در مناطق سردسیر و همچنین مناطق کوهستانی نیز از سرامیک استفاده کنید که یکی از بهترین آیه ها برای حرارت می باشد.

بدون شک پس از نصب سرامیک ها به خوبی شاهد کاهش هزینه‌های قبض منزل نیز خواهید بود و این موضوع سبب شده است که افراد برای محیط های اداری نیز از این محصولات استفاده نمایند.

عایق صدا؛

سرامیک علاوه بر زیبایی ظاهری عایق بسیار عالی برای صدا می باشد و این موضوع سبب شده است که پیمان کاران نصب سرامیک را برای محیط های آپارتمانی پیشنهاد بدهند و استفاده از سرامیک در فضاهای داخلی ساختمان های آپارتمانی باعث جلوگیری از ایجاد سر و صدا نیز می شود.

شستشوی آسان؛

شستشوی انواع سرامیک های کار بسیار آسانی می باشد بنابراین شما می توانید به راحتی در محیط های مختلف از جمله آشپزخانه که جزء محیط هایی می باشند که به صورت کثیف می شوند، از این محصولات استفاده کنید، سرامیک ها در برابر وایتکس و همچنین انواع محلول های شوینده نیز مقاومت بسیار بالایی در و همچنین رنگ آن ها هیچ گونه تغییر نمی‌کند‌.

سفارش خرید سرامیک سه بعدی کف

سفارش خرید سرامیک سه بعدی کف

بیشتر بخوانید: سرامیک ضد اسید

نحوه نصب کاشی و سرامیک سه بعدی بین کابینتی بدین صورت است که با استفاده از یک بک اسپلش می توان برای نصب آن بر روی دیوار، کف و غیره استفاده نمود که این بک اسپلش از دیوار در برابر هر گونه موادی که به آن پاشیده می شود محافظت می کند و نیز به چسبیدن سرامیک به دیوار کمک بزرگی می کند.

لازم به ذکر است با استفاده از نوعی چسب مخصوص می توان به نصب کاشی بر روی دیوار پرداخت که ابتدا محل نصب کاشی بر روی دیوار را به خوبی از آلودگی و چربی تمیز و پاک کرده سپس نوع چسب را بر حسب نوع کاشی انتخاب و آن را تراز و پشت کاشی را چسب و به دیوار نصب می کنند سپس از دوغاب می توان برای پر کردن فضای بین کاشی ها استفاده کرد که این چسب و دوغاب می تواند با قابلیت چسبندگی بالا و کیفیت مطلوبی که دارد می تواند به دکوراسیون منزل و آشپزخانه فضای زیبا و جذابی را به ارمغان آورد.

پخش کننده سرامیک سه بعدی با کیفیت

پخش سرامیک سه بعدی را در رنگ بندی های بسیار بالا ارائه می دهیم، ما سعی نموده ایم از بهترین طراحان و همچنین مدل های جدید و متنوع استفاده می نماییم و این موضوع سبب شده است که بتوانیم مشتریان بی شماری را در منطقه جذب نماییم و پس از تامین نیاز بازار داخلی مازاد سرامیک را به کشورهای دیگر نیز صادر می نماییم.

شما می توانید به راحتی با استفاده از گوشی تلفن همراه نیز از کاتالوگی مجموعه دسترسی داشته باشید ما برای جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان و همچنین دسترسی آسان به تمامی سرامیک های جدید و مدرن را در وب سایت خود قرار داده ایم، که می توانید بدون خروج از منزل از مدل‌های جدید نیز دیدن نمایید و پس از ثبت درخواست خرید نیز می توانید این محصولات را مستقیم از کارخانه تولید کننده خریداری کنید.

قیمت سرامیک سه بعدی در این مجموعه بسیار مناسب می باشد و علت اصلی آن حذف واسطه ها و همچنین ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کننده و مصرف کننده می باشد.

قیمت فروش سرامیک سه بعدی

قیمت فروش سرامیک سه بعدی

بیشتر بخوانید: سرامیک ضد خش

امروزه فروش سرامیک سه بعدی از پرکاربردترین کاشی ها محسوب می شود که می تواند فضای زیبا و جذابی در مکان های مختلف که در بالا به آن ذکر شده بخصوص در آشپزخانه به ارمغان آورد که از جمله مراکز مهمی که در فروش این محصول عمده دخالت داشته نمایندگی های عرضه فروش هستند که آن را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب به روش عمده و مستقیم در اختیار مشتریان داخلی و خارجی قرار می دهند تا آن ها بتوانند به راحتی و آسانی سفارش سرامیک سه بعدی خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب انتخاب و خریداری نمایند.

ضمنا انواع کاشی و سرامیک سه بعدی در تنوع طرح و رنگ های زیبا و شیک بسته به محیط و مکان از کاربرد جداگانه برخوردار بوده که با استفاده از تجربه استادان ماهر در این زمینه به خوبی نصب و مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما