صادرات انبوه سرامیک دیواری سایز بزرگ

فروش سرامیک دیواری سایز بزرگ در فروشگاه ما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می شود و به دلیل قیمت ارزانی که دارد باعث جذب مشتریان زیادی شده است. مجموعه ما امکان خرید به صورت تک و عمده را برای شما عزیزان مهیا و آسان کرده است و یگانه واسطه ای میان تولید کنندگان و خریداران عزیز می باشد که توانسته ایم با تلاش فراوان واسطه ها را از میان برداشته و این محصول را با قیمت مناسب تری به دست شما عزیزان برسانیم.

صادرات انبوه سرامیک دیواری سایز بزرگ

مشخصات انواع سرامیک دیواری

مشخصات انواع سرامیک دیواری

امروزه نمونه های متعددی از طرح ها، جنس ها، رنگ ها و اندازه های مختلف سرامیک کف وجود دارند. سرامیک به طور کلی از نظر کیفیت به سه نوع درجه یک، درجه دو و درجه سه تقسیم می شود. همچنین از لحاظ پوشش می تواند لعاب دار و یا بدون لعاب باشد.

یکی از انواع سرامیک های کف طرحدار که کاربرد فراوانی دارد، نوع گرانیتی می باشد که در هنگام تولید این نوع سرامیک به آن رنگدانه اضافه می شود و فاقد لعاب می باشد. نوع دیگری از سرامیک، پرسلانی نام دارد که تولید آن در دمای بالا انجام شده و برای کف سالن پذیرایی بسیار مناسب می باشد. سرامیک موزاییکی نیز نوع پر طرفدار دیگری از این محصول است که به شکل های خاصی از قبیل شش ضلعی و هشت ضلعی نیز تولید می شود و به محیط، جلوه لوکس و‌ مدرنی می بخشد.

ضمن آن که سرامیک های طرح دار بر اساس مدل طرح خود به انواع گوناگونی تقسیم بندی می شوند. سرامیک طرح پارکت یکی از انواع این محصول است که شکل ظاهری مدرن و جذابی به کف بنا می دهد. طرح سنگ نیز طرفداران بسیاری داشته و به عنوان کفپوش منزل و یا مراکز تجاری به وفور استفاده می شود.

سرامیک نوعی از کاشی می باشد که جهت پوشش کف زمین و دیوار داخلی بنا به کار می رود. این محصول در برابر آب و‌ رطوبت مقاوم بوده و معمولا یک لایه لعابی نیز روی آن را می پوشاند که خاصیت ضد آب آن را دو چندان می سازد. خرید ویژه سرامیک درجه یک ایرانی از مراکز معتبر تولید و عرضه این محصول، دارای اهمیت زیادی می باشد زیرا انواع سرامیک مرغوب و شیک علاوه بر حفاظت کف و دیوار، سبب زیبایی و جذابیت فضا نیز می گردند.

معرفی انواع سرامیک دیواری

سرامیک سنتی مانند  کاشی سنتی فیروزه ای از جمله محصولاتی است که با توجه به زیبایی و کیفیتی که دارد همیشه جزء پر طرفدارترین و پرفروش ترین انواع سرامیک بوده است و امروزه نیز هم چنان در میان انواع سرامیک از محبوبیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است و به نوعی بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است. این محصول فوق العاده که در محیط های مختلف از آن استفاده می شود دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است که باعث می شود نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.

کاشی ها ویژگی های بسیاری دارند که از جمله آن می توان به مقاوم بودن آن در برابر یخ زدگی و یا ضد آتش بودن آن اشاره کرد، هم چنین به هیچ وجه بعد از گذشت چند سال رنگ آن تغییر نمی کند و ثابت می ماند. هم چنین این محصول فوق العاده باعث می شود که جلوه ای زیبا به محیط داده شود و نظافت و شست و شوی آن ها بسیار راحت و سریع است و به دلیل اندازه های مختلفی که دارد می توان در هر محیطی از آن استفاده کرد.

برای خرید این محصول فوق العاده بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کنید زیرا گاهی فروشندگان محصولات درجه پایین را به جای محصولات اصل و درجه عالی به فروش می رسانند که بهتر است برای اطمینان از با کیفیت بودن محصول خود آن را از مراکز معتبر تهیه کنید.

مجموعه ما یکی از معتبرترین و معتمدترین کارخانه های تولید و عرضه سرامیک طرحدار درجه یک ایرانی است که این محصول را با بهترین کیفیت و در طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب، تولید نموده و در معرض توزیع و فروش سرامیک سایز بزرگ قرار می دهد.

جهت سفارش و خرید بهترین سرامیک صادراتی ایرانی، می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با انواع محصولات ما، و اطلاع از لیست قیمت سرامیک، همچنین از مزایای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان مجرب و متخصص ما نیز بهرمند گردید. ضمن آن که امکان خرید محصول به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق این وب سایت، جهت رفاه حال مشتریان محترم، فراهم می باشد. همچنین می توانید از مزایای خرید این محصول به صورت عمده و با قیمت های مناسب عمده فروشی، به همراه ارسال مطمئن کالا نیز برخوردار شوید.

نکاتی درباره سرامیک دیواری طرح چوب

نکاتی درباره سرامیک دیواری طرح چوب

فارس پات پتاسیک سرامیک نوعی سیلیکات است که به صورت بلورین دیده می شود و بسیار کاربردی می باشد که این ستاد از سنگ های آذرین تشکیل شده است و بسیار با اهمیت می باشد و درجه سختی مختص به خود را دارد.

همچنین دارای درجه ذوب می باشد که این درجه با توجه به ترکیبات شیمیایی آن ها انجام می شود و دارای وزنی مناسب می باشند که می‌توان گفت این محصولات به شکل شیشه‌ای هستند و کاربردی بسیار عالی را در صنعت کاشی و سرامیک انجام می دهند.

از این محصولات بیشتر برای لعاب کاری استفاده می‌کنند و با آن ها به صورت مناسبی انجام می گیرد که به این طریق می توان فهمید که ارزش کاری آن ها بسیار فراوان می باشد به همین دلیل از محصولاتی بسیار مهم به حساب می‌آیند.

فلدسپات ملایر نیز از گونه کانی های بسیار زیادی می باشد که در پوسته زمین یافت می شود و این محصولات نیز از فعالیت های آتشفشانی به وجود می آیند و دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی هستند و کیفیتی بالا و کاربردی بسیار فراوان دارند .

سرامیک کف در نمای کلی محیط هم اثرگذار است. خوشبختانه در حال حاضر تنوع زیادی از سرامیک ها در رنگ ها و طراحی های مختلف عرضه می شود به همین خاطر مشتریان می توانند بسته به نوع نیازی که دارند مدل دلخواه از آنها را تهیه کنند. انتخاب رنگ درست از سرامیک ها از جمله مواردی است که در هنگام خرید باید وسواس زیادی در مورد آن داشته باشید.

بررسی کیفیت سرامیک دیواری

کاشی سرامیک در نماهای مختلف مانند نمای ساختمان، انجام دکوراسیون داخلی منازل، راه پله ها، دفاتر، فروشگاه ها، تالار های پذیرایی، پارکینگ ها، لابی ساختمان ها، سرویس بهداشتی و… مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ویژگی های بارزی بوده که سبب شده این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه برتری داشته باشد و بسیاری از مردم هنگام خرید کاشی، فقط این محصول را انتخاب کنند.

سطح کاشی سرامیک کاملا صاف و صیقلی است، قابلیت عبور نور را دارد و همچنین دارای بافتی متراکم و محکم است. این محصول مقاومت بالایی در برابر حرارت، رطوبت، سایش، خراشیدگی و… دارد به همین دلیل می توان آن را طی سال های طولانی مورد استفاده قرار داد بدون این که آسیبی ببینند یا فرسوده شود.

نصب این کاشی بسیار راحت است و می توان آن را بر روی تمامی سطوح از جمله سطح های منحنی و قوس دار نیز استفاده نمود.

سرامیک ها از جمله محصولاتی هستند که بسته به جنسی که دارند در بخش‌های مختلفی از خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال سرامیکی که در کف استفاده می شود با سرامیک دیواری برجسته که در دیوار استفاده می شود متفاوت است.

به همین دلیل ما در ادامه نکات مهم در تولید سرامیک کف را شرح خواهیم داد تا بیشتر با این محصولات و نحوه عملکرد آنها آشنا شوید. جنس موادی که در سرامیک کف استفاده می‌ شود، دارای مقاومت بالاتری نسبت به سرامیک های دیوار می باشد چرا که کف هر محیطی بیشتر از بخش های آن تحت فشار قرار می گیرد در نتیجه طبیعی است که بیشتر هم در معرض آسیب و ضربه باشد از این رو تولید کنندگان سرامیک کف از مقاوم ترین جنس ها استفاده می کنند.

سفارش خرید سرامیک دیواری سایز بزرگ

سفارش خرید سرامیک دیواری سایز بزرگ

مراکز انواع سرامیک سایز بزرگ با استقرار مراکز پخش بی شمار در سطح کشور زمینه عرضه مستقیم و بی واسطه انواع محصولات خود را فراهم نموده اند تا خریدارانی که دسترسی آسانی به اینترنت ندارند به راحتی بتوانند محصول مورد نیاز خود را به صورت کلی یا جزئی خریداری کنند.

توزیع سرامیک دیواری علاوه بر فروش حضوری، فروش غیر حضوری نیز دارد به گونه ای که از طریق سایت های اختصاصی خود، روند ارائه سرامیک را انجام می دهد تا متقاضیان بتوانند در قبال تهیه آن هزینه های اندکی را بپردازند، در واقع پخش مستقیم سبب حذف واسطه ها، اطمینان از کیفیت محصول و کاهش هزینه های اضافی و جانبی می شود.

چنانچه شما هم قصد سفارش سرامیک قدیمی را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع نمونه های این محصول، سفارش خود را ثبت کنید، همچنین در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و فروش ارتباط برقرار کنید، همکاران ما خدمات لازم جهت خرید بهتر و دقیق مصرف کننده را فراهم نموده و تمامی محصولات این مجموعه را به نحو احسنت به مشتریان گرامی معرفی می نمایند.

سفارش سرامیک دیواری و خرید سرامیک دیواری سه بعدی که تامین نیاز بازار کشور را انجام می دهند، سعی می کنند تا با توجه به تقاضای بازار، سرامیک مورد نظر خریداران را با قیمت ارزان تولید کنند و به طور عمده و جزیی در اختیار آن افراد قرار دهند. به همین دلیل اکثر مصرف کنندگان تمایل زیادی به خرید کلی این محصول دارند تا بتوانند از تخفیف های منحصر بفرد برخوردار شوند.

توزیع عمده سرامیک دیواری طرح سنگ

کارخانه تولید کاشی سرامیک خانه، این محصول را با بهترین کیفیت و مرغوبیت و با استفاده از دستگاه های مخصوص و پیشرفته زیر نظر تولید کنندگان حرفه ای و مجرب در این زمینه تولید می کند و توانسته اند گامی بزرگ در جهت بی نیازی و خودبسندگی کشور عزیزمان بردارند و به دلیل کیفیت بالای این محصول، رضایت عموم مردم را به سمت خود جلب کنند.

نمایندگی ما نیز مفتخر است سرامیک پیاده رو را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار کلیه خریداران عزیز قرار دهد و به دلیل حذف واسطه ها، این محصول را با قیمت درب کارخانه ارائه می دهیم. برای خرید کافیست به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق نمایندگی ها و یا سایت فروش ما اقدام کنید

خرید بدون واسطه سرامیک کف اتاق باعث شده است که این محصولات به صورت صد درصد اصل در اختیار مشتریان قرار بگیرد. در واقع فروش بدون واسطه به معنای ارتباط مستقیم با فروشنده اصلی می باشد. این ارتباط مستقیم تا حدود زیادی در کاهش قیمت محصول هم تاثیر گذار خواهد بود.

به طور کلی قیمت سرامیک ارزان می باشد چرا که تولید کنندگان این دسته از سرامیک ها در تلاش هستند که ضمن بالا نگه داشتن کیفیت سرامیک ها آنها را در قیمت مناسبی هم عرضه کنند تا به این صورت امکان خرید آن ها برای همه مشتریان فراهم باشد.

قیمت فروش سرامیک دیواری

قیمت فروش سرامیک دیواری قیمت سرامیک دیواری با توجه به کیفیت و برند آن تعیین می شود. به عنوان خریدار یا فروشنده کاشی سرامیک، قبل از خرید توسط سایت های اینترنتی از قیمت خرید آن مطلع شوید و سپس اقدام به خرید و سفارش نمایید. اگر می خواهید قیمت کاشی سرامیک بسیار ارزان تر شود آن را مستقیما از طریق تولید کنندگان تهیه کنید، با مراجعه مستقیم به آن‌ها به علت نبود هیچ واسطه ای می توان کاشی سرامیک مانند سرامیک راه پله آپارتمان را به قیمت ارزان خریداری کرد و هزینه کمتری بابت خرید آن پرداخت نمود.

صادرات سرامیک دیواری سایز بزرگ سعی دارد این محصولات را به صورت های مناسبی در حجم و بسته بندی های مناسب به درخواست کنندگان برساند و در بخش‌های مختلف اقتصادی ایران به صورت مناسبی سرمایه گذاری کند و به این طریق به سود و درآمد بیشتری برسد.

صادرکننده دارای فعالیتی بسیار مهم و ضروری در این زمینه می باشد که با صادرات این محصولات موجب گسترش تولید این محصولات می‌شود و صادرات خود را رونق می‌بخشد همچنین باید محصولاتی مناسب و باکیفیت را صادر کند تا رضایت مشتریان را به خوبی جذب نماید.

همچنین این محصولات را به صورت بسته بندی شده و یا فله ای توزیع می کند صادر کننده از رکن های بسیار مهم ضروری در این زمینه به حساب می آید و دارای فعالیتی بسیار مهم می باشد زیرا این محصولات دارای ارزش بسیار فراوانی هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند که با آن ها به تولیدات بسیار مناسبی می توان دست یافت.

تامین کننده فلدسپات باید این محصولات را به صورت درجه یک با بهترین نوع کیفیت و به صورت فراوان تامین کند و در دسترس همگان قرار دهد تا رضایت آن ها را به خوبی جلب کند و محصول را به موقع تحویل بدهند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما