مرکز پخش عمده سرامیک کف با بهترین کیفیت

سرامیک کف عمده از مصالحی که در ساختمان سازی بسیار پر کاربرد و استفاده می شود که انواع مختلفی را شامل است. به طور کلی می توان گفت از جمله ویژگی های مثبت سرامیک ها و کاشی ها مقاومت فیزیکی بالا مقاومت در برابر یخ زدگی هست و ویژگی دیگری که آن را از دیگر محصولات متمایز می‌کند ضد حریق بودن آن است و این که در برابر آتش تغییر شکل نمی دهد. سرامیک ها به طور معمول در برابر اشعه خورشید نیز مقاوم هستند و در قسمت های مختلف ساختمان از جمله حمام، حیاط، سرویس بهداشتی پارکینگ نمای ساختمان، آشپزخانه، گلخانه و حوض های تزیینی به کار برده میشود که خوب است بدانید سرامیک ها انواع مختلفی دارند که بسته به نوع کار و… می توان آنها را انتخاب کرد که در ادامه به آن می پردازیم.

مرکز پخش عمده سرامیک کف با بهترین کیفیت

معرفی انواع سرامیک کف چسبی

معرفی انواع سرامیک کف چسبی

بیشتر بخوانید: کاشی سنتی فیروزه ای

امروزه نسل جدید برای کف آشپز خانه، کف پذیرایی اتاق و اینطور محیط ها از سرامیک های کف بیشتر استفاده می‌کنند که انواع مختلف و بسته به نوع های آن نحوه مختلفی برای چسباندن استفاده می‌کنند که به بررسی آن می‌پردازیم .

1- روش ملاتی برای نصب سرامیک این روش از قدیمی ترین روش های سرامیک کاری است. در این روش ماسه و سیمان و آب رو ترکیب میکنن تا ملاتی خمیری به دست بیاد. همزمان با پهن کردن ملات، سرامیک هم اجرا میشه. البته قبل از شروع کار، کروم‌بندی انجام میشه تا شیب به درستی اجرا بشه.

۲- روش ملاتی و دوغابی (ترکیبی) در این روش ابتدا سطح با ملات ماسه سیمان به ضخامت ۳ سانتیمتر پر میشه. سپس با شمشه و تراز، سطح صاف و یا در صورت وجود کفشور، شیبدار اجرا میشه. با گذشت زمان و سفت شدن ملات، دوغاب روانی از سیمان سفید روی سطح ریخته و سرامیک نصب میشه.

۳- روش چسبی برای نصب سرامیک این روش مثل اجرای ملات و دوغاب است با این تفاوت که به جای دوغاب از چسب استفاده میشه. در روش سرامیک کاری با چسب، در بیشتر مواقع ابتدا سطح موزاییک شده و سپس سرامیک با چسب اجرا میشه

۴- روش خشکه (شاسی کشی) برای نصب سرامیک به دلیل اینکه روش ملات و دوغاب در نما قابل استفاده نیست از روش اجرای خشک (شاسی کشی) استفاده میشه. سرامیک ها در نمای خشک به وسیله گیره هایی به صورت پنهان یا نمایان به شاسی متصل میشن. این روش ایمن است و در مقابل زلزله و شرایط جوی مقاوم بوده.

نکاتی درباره سرامیک کف استخری

کاشی استخری : پس از اتمام زیر سازی استخر (لوله کشی, آرماتور بندی و بتن ریزی) مرحله آماده سازی زیر کار سرامیک و نصب کاشی یا سرامیک استخر میرسد.باید توجه داشت تک تک مراحل باید قبل نصب آنها انجام شود در غیر این صورت در هنگام استفاده و… از آن دچار مشکل خواهید شد. البته مرحله سرامیک کاری استخر یا کاشی کاری استخر هم یکی از مراحل مهم و حساس در ساخت استخر محسوب میگردد که در صورت قصور در آن؛ زحمات کل مجموعه زیر سوال خواهد رفت.

بنابر این استفاده از جنس مناسب سرامیک استخری همچنین زیرسازی و اجرای نهایی آن در مراحل ساخت استخر بسیار حائر اهمیت می باشد.

در هنگام ساخت استخر و سرامیک کاری باید به نکات زیر توجه داشت.

*آیا تراز و شیب بندی ها بدرستی انجام می شود؟

* آیا پس از گذشت کمتر از 6 ماه، با وجود آب فراوان، کلر، اسید و.. سرامیک ها از محلشان جدا نمی شوند؟

* بهترین برند سرامیک استخری کدام است؟

* از چه ملات یا چسبی جهت آب بندی و زیر کار سرامیک استفاده کنیم؟ به طور کلی دو نوع در استخرها مورد استفاده قرار میگیرد:

*کاشی های کریستالی یا مرمری.کاشی های سرامیکی کاشی های سرامیکی کاربرد بیشتری در استخرهای شنا دارند. این نوع موزاییک ها به ویژه برای استخرهای با شکل نامتقارن و استخرهایی که با بتن پاششی ساخته می شوند مناسب هستند. این موزاییک ها به صورت تماما لعابدار ساخته می شوند و بنابراین مقاومت بسیار بالایی در برابر انجماد و گرما دارند.

* موزاییک یا کاشی کریستالی (سرامیک مرمری) موزاییک های مرمری به ویژه در دیوارها و کف اسنخرهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به زیبایی و خاص بودن کاشی یا سرامیک کریستالی در پروژه هایی که قصد دارند استخری متفاوت داشته باشند بسیار کارآمد میباشد.

بررسی کیفیت سرامیک کف حیاط

بررسی کیفیت سرامیک کف حیاط

بیشتر بخوانید: سرامیک سفید براق

امروزه سرامیک ها در طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند؛ نوع سرامیک بسته به استفاده از آن در بخش های مختلف منزل متفاوت می باشد. مثلا سرامیک کف سالن، سرامیک آشپزخانه و یا مدل سرامیک سرویس بهداشتی باید از درخشندگی و جذابیت بیشتری برخوردار باشد، اما موزاییک و سرامیکی هایی که برای کف حیاط یا پارکینگ انتخاب می شود، طبیعتا جنس آن نسبت به سرامیک های دیگر متفاوت است، در ادامه تعدادی سرامیک کف در ابعاد متنوع و در مدل های ساده و طرح دار مشاهده می کنید.سرامیک ها دارای انواع مختلفی هستند که کارایی متفاوتی نیز دارند؛ چند سالی است که استفاده از سرامیک های کف به جای موزاییک ها رواج زیادی پیدا کرده است، از سرامیک های کفپوش برای استفاده در کف حیاط، پارکینک، بالکن و پشت بام استفاده می شود و استفاده آن برای دکوراسیون داخلی منزل به دلیل سنگین و حجیم بودن موزاییک کاربرد کمتری دارد، ضمن اینکه نمای بسیار شیک و چشم نوازی ایجاد خواهد کرد، لازم است در هنگام انتخاب سرامیک کفپوش، میزان مقاومت آن، قابلیت شست و شو بودن و نیز عدم لغزندگی آن مورد توجه قرار گیرد. از کاشی های پرطرفدار در این زمینه میتوان به کاشی های سه بعدی اشاره کرد .همچنین نوع سرامیک در مناطق سردسیر و گرمسیر باید متفاوت باشد؛ در مکان های سردسیر باید جنس و رویه سطح سرامیک سر و لغزنده نباشد تا احتمال خطر و آسیب کاهش یابد، بنابراین بهتر است از موزاییک های مدل شسته یا واش بتن برای کفپوش ساختمان ها استفاده گردد و در مناطق گرمسیری به دلیل حرارت بالا و تابش مستقیم نور خورشید باید سرامیک ها و موزاییک های مقاوم تری مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه می توانید نمونه های دیگری از مدل های جدید موزاییک و سرامیک برای حیاط و پارکینک را مشاهده نمایید.

بهترین برند سرامیک کف حمام

همانطور که تا الان متوجه شدید انواع سرامیک ها با انواع کیفیت و قیمت در بازار موجود میباشد که بسته به نوع و طرح های مختلفی که دارند در مکانهای مختلف استفاده و به کار برده می‌شوند حال در این قسمت می خواهیم با بهترین نوع سرامیک کف حمام آشنا شویم می‌دانیم که در حمام نیازمند سرامیک های نسبتاً مقاوم در برابر ضربه و ماندگاری زیاد آن هستیم و باید توجه داشته باشیم که علاوه بر مقاوم و ماندگاری زیاد زیبایی و طرحه ای آن نیز ز مهم است و مهمترین مسئله در زمینه انتخاب کاشی علاوه بر تمام مواردی که به آن اشاره شد قیمت نیز یکی از عوامل تعیین کننده خوب بودن یک کالاست که می‌توان آن را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا با طرح های زیبا و متنوع از مجموعه ما خریداری کرد مجموعه ای که می تواند بهترین برند سرامیک کف را به شما خریداران عزیز ارائه کند.

نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که سرامیک سه بعدی که در کف اشپزخانه، حمام و… مشاهده می شود .

اولا کامپیوتری هستند و واقعی نیستند. ثانیا بعضی هم برچسب های اپوکسی هستند که هر کدام از این ها دارای تنوع های بسیار و طرح های متفاوتی هستند که می توانند به زیبایی هرچه بهتر ه منازل ساختمانهای مختلف و… بیافزایند.

سفارش خرید سرامیک کف

سفارش خرید سرامیک کف

بیشتر بخوانید: سرامیک رگه دار مشکی

مجموعه ما در نظر دارد که علاوه بر اینکه یک محصول با کیفیت در نوع ها رنگ ها و طرح های مختلف را ارائه کند بتواند با یک قیمت مناسب آن را به خریدار عرضه کند باید در نظر داشت که نحوه قیمت گذاری محصول بسته به نوع کاربرد آن در محل هایی همچون آشپزخانه اتاق حمام حیات و دیگر قسمت ها و همینطور طرحهای متنوع متفاوت است پس شما با مطالعه مطالب و نوع خواسته خود می توانید بهترین محصول را انتخاب کرده و خریداری کنید برای ثبت سفارش دریافت بهترین کالا می توانید به ما مراجعه کرده و و به آسانی خرید کنید و از خرید خود نیز اطمینان کامل را حاصل فرمایید.

برای یک خرید مطمئن و ثبت سفارش یک محصول با کیفیت می توانید به ما مراجعه کرده و ما شما را برای یک خرید آسان راحت و مطمئن راهنمایی می کنیم تا شما بتوانید بهترین محصول خود را از مجموعه ما خریداری کرده و احساس رضایت و خرسندی داشته باشید.

توزیع کننده سرامیک کف عمده

مجموعه ما در نظر دارد که علاوه حرام اینکه یک محصول با کیفیت در نوع ها رنگ ها و طرح های مختلف را ارائه کند بتواند با یک قیمت مناسب آن را به خریدار عرضه کند باید در نظر داشت که نحوه قیمت گذاری محصول بسته به نوع کاربرد آن در محل هایی همچون آشپزخانه اتاق حمام حیات و دیگر قسمت ها و همینطور طرحهای متنوع متفاوت است پس شما با مطالعه مطالب و نوع خواسته خود می توانید بهترین محصول را انتخاب کرده و خریداری کنید برای ثبت سفارش دریافت بهترین کالا می توانید به ما مراجعه کرده و و به آسانی خرید کنید و از خرید خود نیز اطمینان کامل را حاصل فرمایید. برای یک خرید مطمئن و ثبت سفارش یک محصول با کیفیت می توانید به ما مراجعه کرده و ما شما را برای یک خرید آسان راحت و مطمئن راهنمایی می کنیم تا شما بتوانید بهترین محصول خود را از مجموعه ما خریداری کرده و احساس رضایت و خرسندی داشته باشید. در نظر داشته باشید که این محصول توسط ما توزیع میگردد و به آسانی در دسترس و اختیار شما خریداران عزیز قرار خواهد گرفت .

وقتی صحبت از توزیع و عرضه محصولات به صورت عمده می شود انتظار می رود که این محصول با قیمت کمتری به خریداران عرضه گردد اما این قیمت در بسیاری از مجموعه ها با قیمت تک فروشی تقریباً برابری می کند اما شما در این مجموعه متوجه خواهید شد که می‌توانید با یک انتخاب درست از نظر کیفیت، تنوع و قیمت اطمینان لازم را حاصل فرمایید و خیالتان راحت باشد که می توانید یک محصول با قیمت خیلی کم تر و مناسب تر از از محصولات دیگر خریداری فرمایید.

قیمت عمده سرامیک کف سه بعدی در معتبرترین فروشگاه ها

قیمت عمده سرامیک کف سه بعدی در معتبرترین فروشگاه ها

بیشتر بخوانید: سرامیک دیواری

کاشی های سه بعدی یکی از نوع سرامیک های پرطرفدار در دنیاست که به دلیل طرح های خاص و فوق العاده میتواند علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب کند . سرامیک هایی که همانطور که گفته شد دارای علاوه بر جلوه خوب و تنوع زیاد قیمت مناسبی نیز دارد و میتواند انتخاب مناسبی برای شما خریداران عزیز چه تکی و چه به صورت عمده باشد
این نوع سرامیک ها در دسته های مختلفی قرار گرفته با قیمت های مختلف که میخواهیم آن را مورد بررسی قرار داده و قیمت هر نوع را به صورت حدودی بیان کنیم .

نوع اول سرامیک سه بعدی:

در نوع اول منظور از سرامیک های سه بعدی سرامیک های معمولی هستند که یک طرح سه بعدی با چاپ دیجیتال روی آنها درج شده به زبان ساده تر می‌توان گفت تصویری سه بعدی است که بر روی سرامیک ها و یا کاشی ها به عمل آورده و چاپ شده که این نوع سرامیک جنس نوع و کیفیت آن بستگی به نوع سرامیک سه بعدی بکار برده شده دارد که این نوع سرامیک ارزانترین نوع از سرامیک های سه بعدی است و از ۱۵ هزار تومان شروع شده و تا ۱۵۰ هزار تومان ادامه دارد که قیمت عمده آن متفاوت است و ارزان تر مگر این که دارای جنس مرغوب تری باشد.

نوع دوم سرامیک های سه بعدی :

نوع دوم سرامیک طرح سه بعدی تقریباً مشابه دسته اول هستند اما تفاوت آنها در نوع چاپ آنها از برچسب‌های اپوکسی یا برچسب سرامیک به کار برده می شود ونوع پخت آن متفاوت است. ین دسته از سرامیک ازنظر قیمت کمی نسبت به سرامیک اول گران تر و از سرامیک نوع سوم مقرون به صرفه تر است. هر متر آن حدودا 300 هزار تومان میباشد که در جای خود نسبت به کیفیت خوب دارای قیمت مناسبی است.

نوع سوم سرامیک های سه بعدی :

در نوع سوم این نوع سرامیک ها از روکش شیشه ای استفاده می‌شود با با به وجود آوردن خطای دید جلوه بیشتری به طرح سه بعدی کاشی بدهند. این نوع سرامیک ها به دلیل روکشی که داراهستند از دوام خوبی برخوردارند و برای امکان عمومی نیز مناسب می‌باشند. علاوه بر کیفیت با اینکه قیمت گران تری نسبت به دونوع دیگر دارد، از قیمت مناسبی برخوردار است فقط نکته ای که در انتخاب این نوع سرامیک ها باید در نظر داشت این است که استفاده آن برای کف اتاق، آشپز خانه و امثال آن مناسب نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما